Gå til innhold

Viste frem fitta - Sjokkert over fotografer (!?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anne Hathaway la igjen trusa hjemme og dro på filmpremiere....Selvsagt ble hun fotgrafert på tur ut av bilen, og kameraene fanget opp en nyfrisert fitte.

Nå er hun sjokkert over fotgrafene som tok bildet av henne, og at dette fant veien til det store internettet....

PR-stunt? Neeeeeeeida.................

http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10071773

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/anne-hathaway-knust-etter-truseloesbilder-3946209.html

Synes i det minste kjendisene kan være litt mer kreative når de drar slike stunt, og ikke er så gjennomskuelig.

Anonym poster: 5e44381f652be47f79f40ed99efa33f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Hmm.. hva hun egentlig gjorde og tenker er det vel bare hun som vet.

Men det er uansett litt teit å gå rundt uten truse da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke det er en mulighet for at hun faktisk ikke gjorde det med vilje?

Ganske dumt da, å ankomme et sted hun vet det vil være presse, uten undertøy! Nasty å gå uten undertøy, uansett :S Er hun redd for truselinjer eller? Er det virkelig så farlig med truselinje at hun heller risikerer å vise hele HooHooen til verden?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske dumt da, å ankomme et sted hun vet det vil være presse, uten undertøy! Nasty å gå uten undertøy, uansett :S Er hun redd for truselinjer eller? Er det virkelig så farlig med truselinje at hun heller risikerer å vise hele HooHooen til verden?

Kanskje hun bare hadde mensen og bar bekymret for å blø ned trusene?

Synes bare dette nok en gang bekrefter at menn er noen perverse svin som gjør alt for å få se underlivet til uskyldige kvinner.

Anonym poster: 5360cce6b3074f93844b397cbad83958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tror ikke det er en mulighet for at hun faktisk ikke gjorde det med vilje?

Nå er ikke jeg Ts, men vil tro man er mer forsiktig hvis man ikke vil vise frem uderlivet når man har lagt igjen trusen hjemme, særlig siden akkurat det samme har skjedd med MANGE andre kjendiser før henne. Det er jo faktisk så enkelt som at hvis du ikke vil risikere at noen ser underlivet ditt så ta på truse, eller sørg for at klærne du har dekker godsakene.

Anonym poster: 5f1baad3d4231fd7b3763c301e769f82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det er slik at viss kjoler, spesielt dyre tynne kjoler ikke ser bra ut med truser,

Mens Briteny spears osv gjør dette med vilje for å vise musa og gjennopplive en dårlig kariere, er Hathaway en god skuepsillereine, en vell etablert skuespilleren, jeg syns ikke det er hennes feil, det er fotografene som setter kameraene lavt i et håp om å ta musebile, greit å gjøre det for kokain horer, men Anne er ganske grei altså, ikke noe coke head, en god skuespiller, ja skulle kanskje tenkt på pavaratsi, men det er ikke hennes feil det er dems feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne glippen da? På norsk tv, til og med!

Her så man jo faktisk rett inn på begge damene, rart fokuset kun ble på hun ene. Kan dog være de har på hudfarget undertøy da, vanskelig å se.

Anonym poster: 5f1baad3d4231fd7b3763c301e769f82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare hadde mensen og bar bekymret for å blø ned trusene?

Synes bare dette nok en gang bekrefter at menn er noen perverse svin som gjør alt for å få se underlivet til uskyldige kvinner.

Anonym poster: 5360cce6b3074f93844b397cbad83958

Så hun valgte å gå truseløs med mensen og blø ned kjolen, bilen og eventuelle stoler istedenfor????? Det hadde skjedd med meg hvis jeg gikk truseløs med mensen. Den logikken skjønte jeg ikke! Jeg skjønner ikke poenget med å gå truseløs da det finnes truer som er laget for å ikke vises under kjoler.

PR ja!!!!! Det er jo lenge siden sist vi (iallefall jeg) så henne i media, så hun ønsket vel oppmerksomhet. Og klart at fotografene er noen svin, de kunne tatt bildene mer ovenfra men neida!

Anonym poster: 6e02c4d6a6c963bffe346af9fd1c9047

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fotografene som gjør noe galt, som alltid, ikke hun. Et hvert menneske skal ha rett til å gå i fred uten at folk skal ta bilde, og det gjelder kjendiser også. Vil de ta bilde får de spørre. Spiller ingen rolle om hun gjorde dette vilje eller ikke eller om hun hadde gått helt naken. Hun skal ha rett til å gå i fred om hun vil det.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fotografene som gjør noe galt, som alltid, ikke hun. Et hvert menneske skal ha rett til å gå i fred uten at folk skal ta bilde, og det gjelder kjendiser også. Vil de ta bilde får de spørre. Spiller ingen rolle om hun gjorde dette vilje eller ikke eller om hun hadde gått helt naken. Hun skal ha rett til å gå i fred om hun vil det.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

Det kan du mene så mye du vil, men det endrer ikke det faktum at det er slik det er i kjendisverdenen. Vil man ikke risikere å vise frem musa, så gjør man hva man kan for å skjule den. Hadde det vært helt krise for henne, så ville vi garantert aldri fått se det vi nå ser.

Anonym poster: 5f1baad3d4231fd7b3763c301e769f82

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes heller dette bør bli neste sommers mote. Bare sunt å gå truseløs.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du mene så mye du vil, men det endrer ikke det faktum at det er slik det er i kjendisverdenen. Vil man ikke risikere å vise frem musa, så gjør man hva man kan for å skjule den. Hadde det vært helt krise for henne, så ville vi garantert aldri fått se det vi nå ser.

Anonym poster: 5f1baad3d4231fd7b3763c301e769f82

For meg så holder det ikke med "det er sånn det er". Vil hun bli tatt bilde av så er det så klart greit, vil hun ikke så er det ikke greit. At hun vil gå naken er jo bare fint.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så holder det ikke med "det er sånn det er". Vil hun bli tatt bilde av så er det så klart greit, vil hun ikke så er det ikke greit. At hun vil gå naken er jo bare fint.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

Da får du starte en kampanje mot paparassi virksomheten da. Man er jo faktisk nødt til å forholde seg til verden slik den fungerer, eller selv aktivt gå inn for å gjøre noe med saken.

Anonym poster: 5f1baad3d4231fd7b3763c301e769f82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal mann

Du tror ikke det er en mulighet for at hun faktisk ikke gjorde det med vilje?

De gjorde nok helle ikke med vilje alle de jentene jeg kjørte hjem i taxien i min ungdom. Det var nok eksepsjonelt tilfeldig at de satt ny-friserte, i miniskjørt, uten truse og i det midterste setet bak slik at de ikke kunne sitte med samlede ben... Ofte helt alene der bak...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så holder det ikke med "det er sånn det er". Vil hun bli tatt bilde av så er det så klart greit, vil hun ikke så er det ikke greit. At hun vil gå naken er jo bare fint.

Anonym poster: 7e611791ebe0705afc273a274233c72a

Vel, om de ikke holder for deg eller ikke, så er det nå slik det er uansett. Lite du får gjort med det. Du aksepterer heller sikkert ikke at det er krig i verden, men det er nå en gang krig.....

Når det gjelder denne "glippen" så er det jo ganske åpenbart hva som er saken.

1. Det er IKKE vanlig å gå uten truse, og spesielt ikke når man har avslørende kjoler på seg.

2. Å vise frem fitta si når man går ut av bilen har etter hvert blitt vanlig blant kvinnelige kjendiser, trlolig for å booste oppmerksomheten rundt egen person

3. Ut fra bildene kan det se ut til at fitta er nystelt og frisert noe som også indikerer at dette var planlagt.

Ser også at noen mener det er normalt å gå uten truse. Kjenner meg overhodet ikke igjen. Hverken jeg eller NOEN i min omgangskrets har så vidt jeg vet gått uten truse på byen, julebord eller andre tilstelninger. Argumentet om at trusa vil vises gjennom kjolen holder ikke. Det finnes truser som ikke synes, f.eks. string.

Anonym poster: 5e44381f652be47f79f40ed99efa33f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne glippen da? På norsk tv, til og med!

Er dette egentilg en truseglipp eller er dama bare uheldig og har på seg truse nær hudfarge..? Hun er i allefall tøff om hun stiller på tv i så kort skjørt uten truser.. og det virker over hode ikke som om hun er klarover hva som skjer. Synes den er litt søt jeg. :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why so serious?

Jeg synes bildet er skikkelig horny. Jeg skulle bare ønske hun var tøff nok til å si at hun gjorde det med vilje. Hva er det som er så fralig med en vagina? På bildet er den vakkert innpakket, fint frisert og den sitter midt på kroppen til en vakker kvinne som ikke skammer seg over å ha en vagina. Hurra for henne!

Personlig liker jeg å gå uten truse under tradisjonell bunad på 17 mai, bruker strømper og strøpebånd for å gi den ekstra følelsen av luksus. Og så har jeg et glatt underskjørt slik at ulla i bunaden ikke klør, det gir en deilig piff til en ellers noe masete dag. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...