Gå til innhold

Life as a cupcake


Cupcake92

Anbefalte innlegg

Jepp. Leser selv. Foretrekker det. Det er den måten jeg lærer best på..

Åh, er en vennine som flytter tilbake til nordnorge til uken, idag er siste mulighet for å se henne... Er usikker på om jeg skal gidde å dra ut bare for det :/

Sjekk youtube! Hele kinosalen satt og hulket. Seriøst, til og med voksne menn. Det var litt koselig.

Ja! Det er min elskede tatovering ^^

Nå ruller jo faktisk reklamen for den til og med her på KG, så spørs om den må undersøkes da :P Skylder på deg om den ikke er bra!

Var invitert over til en kompis selv i dag, men har bestemt meg for at jeg beholder sofastillingen resten av kvelden. Men unntak av sporadiske turer til kjøleskapet ;p

Hmm jasså, finnes det bilder? Eller eventuelt, hva er det/står det? :P

Hei snuppa, jeg har lest hele dagboka di! Det jeg vil gjøre nå, er å knusegruseklemme deg til du nesten mister pusten. Fordi du fortjener det. :) Ha en fortreffelig kveld!

Jaggu Sitron, er du her også? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitronkake

Jaggu Sitron, er du her også? :D

Uffda, er dette et tegn på at folk begynner å bli lei av meg...?

Men atte, hvordan vet du at bensinstasjonen på Tunga er døgnåpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ruller jo faktisk reklamen for den til og med her på KG, så spørs om den må undersøkes da :P Skylder på deg om den ikke er bra!

Var invitert over til en kompis selv i dag, men har bestemt meg for at jeg beholder sofastillingen resten av kvelden. Men unntak av sporadiske turer til kjøleskapet ;p

Hmm jasså, finnes det bilder? Eller eventuelt, hva er det/står det? :P

Jaggu Sitron, er du her også? :D

Du skal få lov til å skylde på meg om den ikke er bra.

Den er utrolig bra, det er musikal da ^^

Tenkte først å gå, men så ombestemte jeg meg. Orker ikke barrunde ikveld.

Så nå sitter jeg i pysj med hello kitty tøfler og ser på hart of dixie.

Håper hun ikke svarer på den meldingen hvor jeg sa at jeg ikke orker, blir så lei meg når folk blir sinte... :-(

Edit: jo, hun ble sint... Men det må jo være lov å ikke orke? :(

post-65448-0-35280500-1358543146_thumb.j

Bilde av deler av tatoveringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få lov til å skylde på meg om den ikke er bra.

Den er utrolig bra, det er musikal da ^^

Tenkte først å gå, men så ombestemte jeg meg. Orker ikke barrunde ikveld.

Så nå sitter jeg i pysj med hello kitty tøfler og ser på hart of dixie.

Håper hun ikke svarer på den meldingen hvor jeg sa at jeg ikke orker, blir så lei meg når folk blir sinte... :-(

Edit: jo, hun ble sint... Men det må jo være lov å ikke orke? :(

post-65448-0-35280500-1358543146_thumb.j

Bilde av deler av tatoveringen :-)

Usaklig å bli sint da, ja det er klart det er lov til å være sliten å kansellere innimellom. Forklarte du det for henne da?

Ooh nice, den type tattoveringer er sykt hot :rodme: Hva står det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usaklig å bli sint da, ja det er klart det er lov til å være sliten å kansellere innimellom. Forklarte du det for henne da?

Ooh nice, den type tattoveringer er sykt hot :rodme: Hva står det?

Ja, men jeg orket ikke ta sinne hennes nå. Så jeg skrudde mobilen på lydløs og la den bort. Orker ikke få dårlig samvittighet nå. Hun kunne jo invitert meg tidligere om det var viktig.

Hehe. Jeg syntes det er fint selv :-) det er et lite stykke som alltid har betydd masse for meg, bestemte meg da jeg var liten for at jeg ville ha det som tatovering.

Love is patient,

Love is kind and is not jealous;

Love does not brag and is not arrogant,

Does not act unbecomingly;

It does not seek its own,

Is not provoked, does not take into

Account a wrong suffered,

Does not rejoice in unrighteousness,

But rejoices with the truth;

Bears all things, believes all things,

Hopes all things, endures all things.

Love never fails

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatmunch. For første gang på mange måneder! Bestående av grov baguette med brunost og cashewnøtter. Selvfølgelig ikke cashewnøtter på brunosten da. Det hadde vært sært.

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunost.. Det var en stund siden, men kjøleskapet har spist den for lenge siden :(

Haha. Har ikke spist det på lenge selv. Men tenkte jeg skulle være litt gal ikveld og være usunn ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det på tide å oppdatere igjen.

Hadde en interessant drøm inatt. Drømte at bestemor ga meg noe hun hadde liggende i en bankboks. Det var den første utgaven av kongssagaen. Husker jeg hylte av glede i drømmen. Men, den hadde en forbannelse på seg. Plutselig var det mange mennesker som prøvde å få tak i den, så jeg måtte flykte. Så plutselig løp jeg langs en strand. Da stod moren min foran meg og fortalte at hun ville kjøpe en badedrakt med en stupedronning på. Husker jeg spurte hvorfor hun ikke bare kunne kjøpe en ensfarget, men det hadde visst alle andre, så det ville ikke hun ha. Sært.

Fikk en melding av en fyr igår. Om han han var interessert i meg. Etter å ha sendt et ganske bra svar (syntes jeg selv) svarte han ikke mer. Fikk svar idag hvor det stod at han hadde sovnet og var lettere beruset igår. Da skrev jeg bare tilbake at han burde skaffe seg alkosperre på mobilen så han ikke sender ting han kanskje angrer på.

Tviler på at han svarer noe mer etter det. Halvparten av bildene hans på fb er i bar overkropp og han er sånn personligtrener kjekkas med hundre jenter etter seg. Ikke søren om jeg legger meg flat etter en sånn fyr. Eller noen fyr. Jeg hater dating. Kanskje jeg bare skal være singel for alltid.

Idag er det en liten sammenkomst. Har ikke bestemt meg for om jeg skal dra. Etter helvetes utbruddet til søsteren min igår vil jeg ikke se henne igjen (vi har noen få felles venner). Hun sa så mye stygt at jeg ble dårlig av det. Trakk blant annet opp eksen min, fordi hun vet at jeg ikke vil tenke på han. Tror aldri noen har sagt så mye stygt som hun sa igår. Bare fordi jeg ble skuffet fordi hun ville tilbake til samboeren etter en dag, selvom hun egentlig skulle være her til søndag. Hun er sykelig avhengig av han. Så sendte hun meg selvfølgelig en melding i løpet av natten hvor det stod at hun ville ha det hyggelig på sammenkomster og om vi bare kunne glemme det som hadde skjedde.

Hvis det var første gang så hadde det vært en ting. Men hun gjør det hver gang hun ikke får viljen sin, og igår gikk hun altfor langt. Eneste grunnen til at hun sendte den meldingen var uansett at hun vil låne en kjole av meg. Vel, hun får ikke låne kjole av meg og jeg glemmer ikke det som har skjedd, sånn oppfører man seg virkelig ikke.

Har ikke bestemt meg for om jeg skal dra. Men om jeg skal dra så har jeg fått en ny fin kjole. Legger ut Vilde av den senere om det blir sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk et kjapt bilde i speilet før jeg måtte løpe. Søsteren min er her, og hun har oppført seg greit til nå. Så tenkte dette gikk greit. Helt til vi skulle dra. Da begynte hun å hyle fordi hun ikke hadde tatt med seg jakke. Så hun skulle låne av meg. Sa nei til at hun skulle låne capen min. Da begynte hun å hyle at jeg ville at hun skulle være stygg. Hvorfor hun ikke hadde med jakke? Hun ville ikke miste den på byen...

post-65448-0-53396600-1359829359_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, ble en ganske kjip kveld igår. Hun som inviterte til tapas hadde bare laget en liten skål med poteter. Hadde ikke jeg laget mat så hadde det ikke vært mat.

Orker ikke skrive alt som skjedde, men det ble en kjip, kjip kveld.

Hadde mareritt i hele natt om eksen. Det var også vondt. Vil bare ligge under dynen i hele dagen, og syntes synd på meg selv. Dritt dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...