Gå til innhold

Life as a cupcake


Cupcake92

Anbefalte innlegg

Oi, hva skjer? Ensom?

Æsj. Føler meg bare sippete. Jeg vet ikke helt hva som er galt.

Ja, muligens ensom. Dritt lei slemme mennesker. Og at ting aldri går min vei.

Og at ting aldri blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel en utrolig dårlig hobbypsykolog nå, men vet ikke helt hva jeg skal si eller bidra med :(

Men er jo aldri bra hvis man har mange negative personer rundt seg, det kan man jo fort bli påvirket av.

Og kjenner til hvordan det er å ramle utfor nedoverbakker når man allerede var på vei nedover fra før av :(

Usikker på om det finnes noe mal på hvordan man skal forholde seg, men føler at "vær positiv" og "det blir bedre" er i overkant klisjeaktig selv om det kanskje ofte stemmer :)

Hrmf nå ble det veldig mye babbel og lite konstruktivt her egentlig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en utrolig dårlig hobbypsykolog nå, men vet ikke helt hva jeg skal si eller bidra med :(

Men er jo aldri bra hvis man har mange negative personer rundt seg, det kan man jo fort bli påvirket av.

Og kjenner til hvordan det er å ramle utfor nedoverbakker når man allerede var på vei nedover fra før av :(

Usikker på om det finnes noe mal på hvordan man skal forholde seg, men føler at "vær positiv" og "det blir bedre" er i overkant klisjeaktig selv om det kanskje ofte stemmer :)

Hrmf nå ble det veldig mye babbel og lite konstruktivt her egentlig.. :P

Det går helt fint, du trenger ikke være hobbypsykolog :)

Jeg vet jo at ting tydeligvis blir bedre. Men det gjør jo ikke det.

Mulig jeg bare er altfor negativ nå. Men det er bare så mørkt. Er så lei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer verken spise eller drikke.

Mest fordi jeg ikke vil. Fordi jeg føler meg tykk igjen.

Life of a completly nuts cupcake. Tror det burde være navnet på dagboken idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er godt å høre, men man får nå litt lyst til å bidra på noe vis allikevel. Selv om man kanskje ikke har så mye forutsetninger for det. Og når jeg heller ikke kjenner hverken deg eller situasjonen din noe særlig så kommer jeg vel fort til kort uansett.. Desverre.

MEN ikke glem å spise og spesielt drikke hvertfall, hverken kroppen eller humøret blir noe bedre av det.

Bildet litt lengre tilbake her beviser jo at du ser flott ut da, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er godt å høre, men man får nå litt lyst til å bidra på noe vis allikevel. Selv om man kanskje ikke har så mye forutsetninger for det. Og når jeg heller ikke kjenner hverken deg eller situasjonen din noe særlig så kommer jeg vel fort til kort uansett.. Desverre.

MEN ikke glem å spise og spesielt drikke hvertfall, hverken kroppen eller humøret blir noe bedre av det.

Bildet litt lengre tilbake her beviser jo at du ser flott ut da, bare så det er sagt :)

Klarte å få i meg noe "trygg" mat. Som jeg kaller det.

Lagde meg hjemmelaget guacamole og stekte litt grønnsaker. Det er ikke farlig å spise. Tror ikke jeg blir tykk av det (herregud, så teit hodet mitt er idag).

Sliter skikkelig med de sovetingene nå. Har ikke sjans til å sove, det er jo skikkelig kjipt.

Dessverre hjalp ikke mat så mye på humøret.

Takktakk. Skulle bare ønske at jeg trodde på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg selv i nakken igår natt. Sa at jeg måtte skjerpe meg. Og dagen idag er bedre enn den var igår.

Selvom jeg hadde noen syke febermareritt inatt. Herregud. Var vettskremt hele natten. Hater skumle drømmer. Men, idag har jeg gjort mye. Ryddet bort all julepynt, ryddet, vasket alle klær, gjort alt som må gjøres.

Selvom jeg er helt tett i nesen og det ligger kleenex overalt. Så jeg snakker veldig, veldig rart.

Nei, idag er en god dag. En fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært en veldig fin dag. Som jeg bestemte meg for.

Vært på stoff og stil, på IKEA og på kicks.

Fikk ihvertfall handlet inn alt jeg trengte til jakken jeg skal sy :-)

Må jo legge ut bilder av det jeg har. Den blir ikke helt som mønsteret, har nemlig bestemt meg for å gjøre den øverste delen av armene annerledes. Øverst skal det nemlig være "skinn". Selvfølgelig ikke ekte.

Med nagler på. Tror det går greit siden jeg fortsatt er såpass ung. Vanskelig å få tak i det i Norge da, så må bestille fra ebay. Men det er helt ok, er jo mye billigere uansett :)

Fargen på jakken blir burgunder. Og det silkestoffet er selvfølgelig for :-)

Idag: "Life of a creative cupcake"

post-65448-0-49063000-1357251680_thumb.j

post-65448-0-56610000-1357251691_thumb.j

post-65448-0-41491600-1357251707_thumb.j

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvfølgelig blitt dårligere idag. Nå flyter det over med kleenex. Akkurat som i den reklamen på tv.

Orker ikke engang gå å kaste det. Bare ligger i sengen som et slakt.

Hadde ekle feberdrømmer inatt og. Hodepinen er verre idag enn igår. Herlig. Syk i helgen! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idag bestemte jeg meg for å skjerpe meg.

Til syvende og sist er det jeg som bestemmer over mitt eget liv.

Jeg kan ihvertfall hjelpe det til å bli bedre.

Så jeg har tvunget meg selv til å smile og være blid.

Og det funker! Har hatt en skikkelig fin dag. Går rundt, synger og danser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt enda en fin dag :-)

Masse fine ting har skjedd.

Og, jeg har endelig fått tak i det skinnskjørtet jeg har sikret etter i et halvt år. Var dessverre bare igjen i en størrelse som var for stor, men siden jeg har så bra sykmaskin skillz, så kan jeg jo bare sy det inn :D

Hentet også uten noen bilder (som jeg skulle ha gjort i et år). Endelig. Startet på album også.

Samler noen bilder til å henge opp på veggen. Skal ha en bildevegg i leiligheten :D

Jeg vil forresten på festival. Nå er det ingen som leser dagboken min, men om DU forviller deg inn og har et lite ønske (jeg vet det finnes et sted der inne) om å dra på festival, så bli med meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVILKEN festival skal du på?! :D

Er du ferdig med skjørtet?

Hvordan går det med deg? :)

Jeg vil på hove! Og Roskilde! Må bare få med noen. Skal du på noen festivaler?

Nei... Jeg er litt treg :P

Det går veldig fint, en smule full. Herregud.

Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen festivaler planlagt foreløpig, og ikke har jeg oversikt over hvem som spiller hvor en gang.. :P Har som regel brukt å være mer en konsert-person enn festival-person :

Hehe ah.. Hvordan ser det ut da, siden du har siklet så lenge?

Så fint å høre :) Finnes jo verre ting å være en full! Bra kveld på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen festivaler planlagt foreløpig, og ikke har jeg oversikt over hvem som spiller hvor en gang.. :P Har som regel brukt å være mer en konsert-person enn festival-person :

Hehe ah.. Hvordan ser det ut da, siden du har siklet så lenge?

Så fint å høre :) Finnes jo verre ting å være en full! Bra kveld på byen?

Aha. Kings of Leon spiller på hove! Har aldri vært på festival, så jeg vil i år...

Foldeskjørt, i skinn. Det er dødskult. Så lenge man styler det riktig selvfølgelig. :-)

Ja, det var en veldig fin kveld. Ble litt sent, men det går fint. Dessverre var jeg med en venninne som har unge med spysyke atm, og hun er dårlig selv. Lurer på om jeg er blitt smittet. Trodde først jeg bare var helt sinnsykt fyllesyk. Men nå har jeg fått feber og. Så tror nok jeg har fått det selv. Kan ikke huske sist jeg var så dårlig.... :( veldig synd på meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aha, du får beære også med ett bilde når du er ferdig ;)

Bah, kjenner den følelsen når man trenger hele dagen og kvelden på og komme seg, og det gjør vondt bare å flytte øynene :( Har ikke så mye annet enn gode tanker og by på herifra desverre :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, du får beære også med ett bilde når du er ferdig ;)

Bah, kjenner den følelsen når man trenger hele dagen og kvelden på og komme seg, og det gjør vondt bare å flytte øynene :( Har ikke så mye annet enn gode tanker og by på herifra desverre :P

Det skal jeg gjøre! :-)

Ja, har hatt en kjip dag altså. Er det fortsatt. Er dehydrert til tusen, men kan nesten ikke drikke. Fordi jeg er så dårlig. Så suger på isbiter for å ikke få i meg for mye vann om gangen, for da går det galt. Orker ikke gjøre noe, krabber jo til do :fnise: tror jeg ser rar ut, akkurat nå er jeg glad jeg er alene. Hunden min ligger og passer på meg da. Han har ikke flyttet seg i hele dag (bortsett fra når han måtte ut). Han bare ligger på beina mine og følger med på meg :P

Men dette er jo en fin slankekur. Haha. (Men vil helst ikke ha denne type slankekur)

Hva har du gjort idag da?

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe uff det høres SÅ kjent ut.

Har aldri prøvd isbit-trikset før da, skal huske det til neste gang ;) Som forhåpentligvis blir aldri!

Firbente venner er jo trofaste da, så de er jo greit å ha i slike tider :)

Mnei det er vel ikke helt en anbefalt måte å gå ned i vekt :P Har du noe spesielt mål, eller bruker du speilet som mål? :)

I dag har jeg vært oppe i den nye leiligheten hos en kompis og hjulpet til med oppussing, akkurat som i går. Og forrige helg. Og i morgen er det jobb igjen.. :P Brutal start på året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe uff det høres SÅ kjent ut.

Har aldri prøvd isbit-trikset før da, skal huske det til neste gang ;) Som forhåpentligvis blir aldri!

Firbente venner er jo trofaste da, så de er jo greit å ha i slike tider :)

Mnei det er vel ikke helt en anbefalt måte å gå ned i vekt :P Har du noe spesielt mål, eller bruker du speilet som mål? :)

I dag har jeg vært oppe i den nye leiligheten hos en kompis og hjulpet til med oppussing, akkurat som i går. Og forrige helg. Og i morgen er det jobb igjen.. :P Brutal start på året!

Isbit-trikset er veldig fint. Fordi når man blir dehydrert sluker man jo store mengder vann. Det er ikke smart når man er syk. Så jeg liker det veldig godt. Pluss at jeg er glad i isbiter :)

Nei, bruker egentlig bare speilet som mål jeg. Er jo fornøyd med vekten egentlig. For jeg er jo tynn. Men noen dager føler jeg meg bare tykk. Og da blir jeg litt småredd. Men jeg tror jeg bare må skjerpe meg litt på det. :)

Har bare litt tullete syn på meg selv.

Huff da. Mye jobbing på deg. Men du får vel tid til å slappe av iblant du og? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...