Gå til innhold

Life as a cupcake


Cupcake92

Anbefalte innlegg

Salg er ofte bare lureri ja. Sparte 1000,- i går på noen møbler som jeg vet var dyrere før da. Men gikk noen tusenlapper uansett så.. Til sammen ble jeg vel lurt uansett :P

Hah, for en merkelig situasjon? Du skulle satt ned foten :P

Hvordan går det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salg er ofte bare lureri ja. Sparte 1000,- i går på noen møbler som jeg vet var dyrere før da. Men gikk noen tusenlapper uansett så.. Til sammen ble jeg vel lurt uansett :P

Hah, for en merkelig situasjon? Du skulle satt ned foten :P

Hvordan går det? :)

Bra å spare uansett :)

Ja, jeg burde gjort det. :/

Idag har jeg vært innom DPS for å bytte behandler. Han jeg har hatt til nå er håpløs. Sier ikke et eneste ord. Bare sitter og stirrer tomt ut i luften. Så jeg vil ha en jeg har kjemi med. Heldigvis tok jeg med min mor, for dette hadde jeg ikke klart alene!

Han ble utrolig sint. Ble jo nesten skremt. Så startet han med trusler. At ingen andre behandlere kom til å ville ha med, hvis jeg byttet ble jeg kastet ut av DPS. At jeg tok opp plassen til andre mennesker og at jeg ikke var motivert for behandling. Jaha ja... Mamma ble jo helt satt ut. Og det ble jeg og. Fikk jo tårer i øynene som han hylte.

Til slutt sa vi bare at vi kom til å ta saken videre og gikk.

Har aldri blitt så satt ut tror jeg. Man skal være sterk for å være syk!

Men når vi kom hjem fikk vi telefon fra han. Hvor han beklaget seg for oppførselen sin. Men sykt at en psykiater kan holde på sånn. Han så jo klin sprø ut.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Hva driver jeg med? Kom hjem nå! Sånn er det når venninner vil ha meg med ut på en øl. Haha.

Ble mye mer enn en øl. Ble ikke engang øl. Ble drinker så det sang.

Fant også ut at jeg kan danse med DrMartens. Det er de deiligste skoene jeg noengang har danset i.

Venninne mine hadde sine problemer, og snille meg ble med dem på nach, for å snakke om det.

Derfor er jeg først i seng nå! Ojoj. Noen ganger et det fint å bare være 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hodet mitt synger "golden brown" med the stranglers. Sånn går det når jeg bestemmer nach musikk. "Nynne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å spare uansett :)

Ja, jeg burde gjort det. :/

Idag har jeg vært innom DPS for å bytte behandler. Han jeg har hatt til nå er håpløs. Sier ikke et eneste ord. Bare sitter og stirrer tomt ut i luften. Så jeg vil ha en jeg har kjemi med. Heldigvis tok jeg med min mor, for dette hadde jeg ikke klart alene!

Han ble utrolig sint. Ble jo nesten skremt. Så startet han med trusler. At ingen andre behandlere kom til å ville ha med, hvis jeg byttet ble jeg kastet ut av DPS. At jeg tok opp plassen til andre mennesker og at jeg ikke var motivert for behandling. Jaha ja... Mamma ble jo helt satt ut. Og det ble jeg og. Fikk jo tårer i øynene som han hylte.

Til slutt sa vi bare at vi kom til å ta saken videre og gikk.

Har aldri blitt så satt ut tror jeg. Man skal være sterk for å være syk!

Men når vi kom hjem fikk vi telefon fra han. Hvor han beklaget seg for oppførselen sin. Men sykt at en psykiater kan holde på sånn. Han så jo klin sprø ut.. :/

Eh, men dere endte med å ta det videre uansett håper jeg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, men dere endte med å ta det videre uansett håper jeg?

Ja. Vi må gjøre det etter nyttår. Men selvfølgelig skal vi ta det videre. Det var virkelig uprofesjonelt.. Kan ikke holde på sånn når man jobber i DPS. Han har ihvertfall vært frekk mot feil mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er nyttårsmaten nesten ferdig. Jeg syntes selv jeg er en god kokk. Har laget kalkun (stekt hel i ovn ja), hvitløksgratinert brokkoli, soppstuing og fløtesaus. Alt laget selv fra bunnen av, føler meg flink idag! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviterer meg selv og svinger innom!

Det forstår jeg godt. Maten ble helt sykt godt. Sa "nam" for hver eneste bit jeg tok :)

Må legge ut bilde av mitt nyttårskjole. Meget fornøyd! :)

Godt nyttår!

post-65448-0-28294500-1356978562_thumb.j

Endret av Cupcake92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Lekker :)

Takktakk!

Da er 2012 ferdig. Endelig. Nå skal jeg bare legge dette året bak meg, starte på nytt.

Som en god venninne sa igår: "tenk på alle de fantastiske menneskene du kommer til å møte i 2013".

Det er helt sant. Jeg skal møte masse fine mennesker, oppleve mye bra, reise litt. Skal gjøre alt jeg kan for å aldri oppleve et 2012 år igjen. Blanke ark!

Ble en rar kveld igår. Men morsom. Var ikke hjemme før 4 tror jeg. Vi fikk kjeft av naboen klokken 2. Han ba oss sku av musikken. Men, det går an å være litt fleksibel på nyttårsaften altså. Man trenger ikke bli sint hver gang det er musikk på.

Dro innom en bensinstasjon på vei hjem for å kjøpe en Grandiosa til nattmat. De reklamerer med: "åpent 24 timer alle dager". Den var stengt. Det var veldig, veldig skuffende.

Er forferdelig sliten idag. Så bare ligger i sengen med rullgardinen nede og alle lys av. Mulig jeg ble bitt av en vampyr igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar, men bra regner jeg med, siden du var ute til 4? Her ble det Statoil-burger :P

Og ja, man må tåle litt lyd når man bor i samme bygning som andre folk - spesielt på nyttårsaften! Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar, men bra regner jeg med, siden du var ute til 4? Her ble det Statoil-burger :P

Og ja, man må tåle litt lyd når man bor i samme bygning som andre folk - spesielt på nyttårsaften! Ærlig talt.

Jada. Men neste år tror jeg at jeg skal ha fest hos meg, så det ikke kommer så mange kjipe mennesker.

Er Statoil åpent så sent der hvor du bor? Alt her var jo stengt. Måtte nøye meg med å koke opp noen pølser jeg hadde i fryseren når jeg kom hjem. Veldig skuffende siden jeg hadde lyst på pizza.

Jeg er helt enig. Ble skikkelig irritert av han fyren. Men hun bor kanskje ikke i blokk med de beste menneskene, skal sies at det bor veldig mange sinte mennesker der. Og creeps, som følger etter henne og prøver å åpne døren til leiligheten hennes. Så kanskje best å ikke gjøre dem for sinte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada. Men neste år tror jeg at jeg skal ha fest hos meg, så det ikke kommer så mange kjipe mennesker.

Er Statoil åpent så sent der hvor du bor? Alt her var jo stengt. Måtte nøye meg med å koke opp noen pølser jeg hadde i fryseren når jeg kom hjem. Veldig skuffende siden jeg hadde lyst på pizza.

Jeg er helt enig. Ble skikkelig irritert av han fyren. Men hun bor kanskje ikke i blokk med de beste menneskene, skal sies at det bor veldig mange sinte mennesker der. Og creeps, som følger etter henne og prøver å åpne døren til leiligheten hennes. Så kanskje best å ikke gjøre dem for sinte..

Greit å kunne velge selv hvem som kommer ja, så er man sikker på at det blir en bra samling med folk :) Spørs om jeg går for det samme neste år, ble litt slapt i går synes jeg.

Statoil Tunga i Trondheim stenger jo aldri :D

Pølser er jo ikke noe nachmat på nyttårsaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å kunne velge selv hvem som kommer ja, så er man sikker på at det blir en bra samling med folk :) Spørs om jeg går for det samme neste år, ble litt slapt i går synes jeg.

Statoil Tunga i Trondheim stenger jo aldri :D

Pølser er jo ikke noe nachmat på nyttårsaften!

Hva gjorde du i år da?

Ja, neste år blir det nok få av de menneskene. Orker ikke mange jeg ikke kjenner, som ikke klarer å ha det gøy. Huff. Nå høres jeg slem ut her. Men var egentlig ganske slitsomt. Ble liksom ganske døvt. For de bare satt der, og var kjipe. Fikk heldigvis kastet dem ut av leiligheten til venninnen min. Tok bare 3 timer..

Her var alt stengt., tror jeg skal kjøpe meg pizza nå da. Nei, pølser er ikke fin nachmat. Var litt trist :P

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du i år da?

Ja, neste år blir det nok få av de menneskene. Orker ikke mange jeg ikke kjenner, som ikke klarer å ha det gøy. Huff. Nå høres jeg slem ut her. Men var egentlig ganske slitsomt. Ble liksom ganske døvt. For de bare satt der, og var kjipe. Fikk heldigvis kastet dem ut av leiligheten til venninnen min. Tok bare 3 timer..

Her var alt stengt., tror jeg skal kjøpe meg pizza nå da. Nei, pølser er ikke fin nachmat. Var litt trist :P

Var bare hos en gjeng jeg vanligvis ikke er så mye med, spesielt ikke på fest. Så var det i overkant mange som kjørte/ikke drakk noe, og hadde knallseriøse diskusjoner :P Så satte en liten demper :) Høres ut som litt som din kveld, bare at jeg ikke fikk kastet ut noen :P

Her ble det takeawaypizza i dag hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var bare hos en gjeng jeg vanligvis ikke er så mye med, spesielt ikke på fest. Så var det i overkant mange som kjørte/ikke drakk noe, og hadde knallseriøse diskusjoner :P Så satte en liten demper :) Høres ut som litt som din kveld, bare at jeg ikke fikk kastet ut noen :P

Her ble det takeawaypizza i dag hvertfall!

Ja, høres litt ut som min kveld.

Her ble det pizza og film! Koser meg fortsatt med film. Tror jeg sov litt for lenge igjen idag..

Så her er det Harry Potter maraton. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg begynner å bli syk. Det skulle vel bare mangle.

Sovnet selvfølgelig ikke før 5. Og hadde en slitsom drøm. Våknet rundt 12.

Og hele kroppen min streiker. Tett i nesen, vondt i halsen, tung i kroppen, vondt i hodet. Hele pakken.

Prøvde å stå opp, men la meg bare under dynen igjen. Tror jeg skal gå i hi. Heldigvis starter jeg ikke på jobb før om noen uker. Så det er ikke så farlig at jeg er syk.

Men er litt ensomt å ligge her alene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...