Gå til innhold

Life as a cupcake


Cupcake92

Anbefalte innlegg

Man burde ærlig talt få lov til å bestemme selv hvem man vil ha kontakt med, uten å føle seg slem. I hvert fall hvis alternativet er å fjerne seg selv istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er sant det.

Muligens jeg bare er litt for redd for bråk.

Åh. Jeg skulle ønske man ikke trengte å sove. Tror ikke dette går riktig vei med søvn. Gruer meg til å skulle legge meg ned. Vet at jeg først blir liggende våken i mange timer når jeg prøver å sovne, og når jeg først sovner et det mareritt i vente.

Jeg skjønner jo selv at det å ha en sånn holdning er dårlig og gjør ting verre. Men kjenner jeg blir småredd av tanken på å skulle sove.

Og det er jo julaften imorgen! Jeg må jo være opplagt, orker ikke å være så sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke være "normalt" eller bra å ha slike drømmer?

Vet ikke helt hva slags råd jeg skal gi men.. Vet ikke hvem man oppsøker når man har problemer med drømmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke sant? Det burde jo ikke være det.

Vet heller ikke hvem man skal oppsøke. Har aldri hørt om det før heller :P eller møtt noen som sliter med det samme! Huff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg i allefall ta kveld før linsene tørker inn.. :P

Vet ikke om det er passende, men prøver meg på en "sov godt" allikevel ;)

Og god jul - igjen, nå som det er juleaften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var julaften over for i år.

Og jeg føler meg som verdens verste menneske. Neste år vil jeg jobbe som frivillig på julaften. Misforstå meg rett, jeg ble kjempeglad for det jeg fikk. Men julen, den var ikke jul år. Har null julefølelse, null julestemning. Er ikke spesielt glad heller.

Samboeren til broren min kom og hentet han når hun syntes det var på tide at han ble med til hennes familie. Som var på kvelden. Hun gadd ikke engang si hei eller takke for gaven. Jeg misliker henne.

Jeg får ikke se noen julefilmer på tv, fordi nevøen min er for liten til å se dem. Rommet mitt har jeg blitt kastet ut av, fordi de skal sove her noen dager, (dvs eldste bror, samboeren hans og nevø).

Jeg har ikke noe problemer med det egentlig. Men jeg sliter med å sove som det er, og had endelig klart å sovne på mitt rom og i min seng. Så inatt har jeg ikke sovet noe. Broren min hadde lagt en julegave på peisen, stinkende ut så den lå ut i døren. Jeg så ikke den. Krasjet i den, og veltet den ned (var ikke noe knuselig). Dette resulterte i hyl og skrik fra hans side, og at jeg måtte " PRØVE Å IKKE ØDELEGGE ALT!!!!!!".

Som om jeg gjorde det med vilje. Så null søvn inatt, og idag har jeg ikke engang turt å gå ut fra gjesterommet i huset (skal sies at det er helt fint plass til alle her, siden det er dobbeltseng og stor gulvplass, men mitt rom er finere, så der ville de sove). Føler meg ikke hjemme noen steder. Jeg er jo bare i veien. Jeg vet at det er det alle mener.

Åja, og pappa sa igår at han har lyst til å dø. Fordi han hadde hjerneslag for noen år siden, og blir bare dårligere og dårligere. Eller, får mer og mer sosialangst. Uansett, sånt sier man ikke til barnet sitt.

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensomhet ja.

Føler meg så alene. Jeg er rastløs og trist. Lei meg for at ting har kommet tilbake.

Lei meg for at jeg sitter i dette alene. Og at jeg ønsker meg tilbake til verre ting.

Fordi da var jeg i det minste ikke alene. Jeg vet det ikke er farlig å være alene. At man skal venne seg til det. Men å føle seg sånn? Det kan umulig være sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er alene, jeg er ensom.

Jeg vil bare gråte og skrike.

Jeg hater det mennesket som gjorde dette mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag forsvant alt julebesøk. Det var godt :D

Følte humøret mitt steg med 10 hakk. Deilig når man er sliten.

Eneste er at jeg har vondt bak øret mitt. Har hatt det siden igår.

Får sånne "støt" bak øret, en lynende smerte. Au!

Vet ikke hva det kommer av, mulig at det er fordi jeg biter så mye tenner nå.:(

Hadde en drøm, som jeg bare husker deler av..

Var ihvertfall i en leilighet, og når jeg skulle ut stod det en grevling og sperret veien. Så jeg kom meg ikke vekk.

Men plutselig var jeg i et svømmebasseng, og det var en gal morder der. Som tok ut øynene til folk med en skje. Og han løp etter meg. Og ingen hjalp meg. Så plutselig måtte jeg redde livet mitt ved å drepe han med en kulepenn. Så jeg bare stakk og stakk. Det var så utrolig ekkelt...

Gale drømmer.

Endret av Cupcake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til noe fra en av mine favorittfilmer/bøker. Den er vakker :)

“I have nothing now but praise for my life. I'm not unhappy. I cry a lot because I miss people. They die and I can't stop them. They leave me and I love them more...What I dread is the isolation. ... There are so many beautiful things in the world which I will have to leave when I die, but I'm ready, I'm ready, I'm ready.”

― Maurice Sendak, Where the Wild Things Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir mer og mer glad for at jeg ikke husker mine egne drømmer :P

Det forstår jeg godt. Du er heldig!

Jeg derimot. Jeg husker fortsatt drømmer jeg hadde som barn.

Den verste (tror jeg var rundt 8-9) var at jeg stod i et fengsel. Men jeg var liksom ikke der. Uansett, var en gutt som stod inntil veggen og ble torturert. Husker bare at han hadde svart lue, og blodet rant nedover ansiktet hans. Og de hvite sterile veggene. Ugh. Den sitter dypt inne i meg fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange onde mennesker i verden.

Akkurat nå er jeg vil jeg bare skrike.

Så jeg tror jeg skal gå i dusjen og gråte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om eksen min igjen...

Gjorde dagen litt trist. Går rundt med klump i magen og halsen. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur ute og handlet litt idag.

Fikk gavekort til jul som måtte brukes opp.

Og fikk igjen bekreftet at det som regel bare er stygge klær på salg. De fine klærne er selvfølgelig aldri på salg. Og de klærne som var fine på salg, var det bare str XXXL igjen av. Så ble ikke noe på salg nei.

Hold på å sprekke når jeg stod og skulle betale på H&M i køen ved siden av stod det en gutt i slutten av tenårene. Han var en sånn type som det lyste usikkerhet av. Jenten som stod bak kassen han ble betjent i var det motsatte. Hun lyste bimbo og selvgod.

Uansett, han skulle bytte noe. Så tok hun begge tingene og prøvde å gi han pengene tilbake. Han sa med en rar latter: jeg skulle kjøpe den ene og bytte den andre.

Da burde jo hun bare si unnskyld og gjøre om på det hun hadde gjort. Men nei.

Hun himlet med øynene, sukket høylydt og begynte å si: du burde da faen ikke lagt begge der samtidig, bla bla bla. Gutten ble jo kjempeflau, prøvde å si unnskyld osv. Men hun bare fortsatte med den meggete drittslengingen. Ble helt satt ut jeg. Noen folk burde fått sparken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...