orgus Skrevet 13. januar 2013 #101 Del Skrevet 13. januar 2013 Isbit-trikset er veldig fint. Fordi når man blir dehydrert sluker man jo store mengder vann. Det er ikke smart når man er syk. Så jeg liker det veldig godt. Pluss at jeg er glad i isbiter Nei, bruker egentlig bare speilet som mål jeg. Er jo fornøyd med vekten egentlig. For jeg er jo tynn. Men noen dager føler jeg meg bare tykk. Og da blir jeg litt småredd. Men jeg tror jeg bare må skjerpe meg litt på det. Har bare litt tullete syn på meg selv. Huff da. Mye jobbing på deg. Men du får vel tid til å slappe av iblant du og? ^^ Ja speilet er det mest fornuftige å bruke egentlig, istedet for å være fastlåst bestemte antall kilo Men spørs om det kanskje er selvtilliten som trengs å jobbes med og ikke vekten? Har jo ikke sett så mye av deg - men det lille jeg har sett gir nå deg grunn til å være fornøyd i alle fall Mja blir en del jobbing til tider ja - og det er jo alltid noen som trenger hjelp til et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #102 Del Skrevet 13. januar 2013 Ja speilet er det mest fornuftige å bruke egentlig, istedet for å være fastlåst bestemte antall kilo Men spørs om det kanskje er selvtilliten som trengs å jobbes med og ikke vekten? Har jo ikke sett så mye av deg - men det lille jeg har sett gir nå deg grunn til å være fornøyd i alle fall Mja blir en del jobbing til tider ja - og det er jo alltid noen som trenger hjelp til et eller annet Hehe, er vel kanskje mer selvtilliten. Tusen takk for det Veldig hyggelig av deg å hjelpe til med ting da. Er jo ikke alle som er så snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #103 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg må slutte å se klissete kjærlighetsfilmer når jeg ikke får sove... Blir skikkelig sentimental av det tullet der. Jeg blir litt drittunge i hodet av å se det altså. Sitter og smågråter. Tror det er feberen som gjør det. Tror man blir litt ekstra ensom når man er syk. For i det siste har jeg jo bare vært veldig, veldig glad. Hadde uansett en veldig morsom kveld igår. Har ikke danset så mye på lenge. Dro til og med robotdansen. Det er et tegn på at jeg har fått i meg for mye alkohol. Virkelig. Æsj, dusteklissefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 14. januar 2013 #104 Del Skrevet 14. januar 2013 På tide å finne frem noe fin amerikansk action! Er jo alltid godt å ha noen når man føler seg litt pjuskete da. Men du har jo i det minste en firbent venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #105 Del Skrevet 14. januar 2013 Uff. Formen er ikke mye bedre idag. Kanskje fordi jeg verken orker mat eller drikke, har faktisk gått ned 2 kg siden igår. Ikke positivt tror jeg. Men orker ingenting. Vil bare ha det helt mørkt på rommet og ligge under dynen. Stakkars hunden min. Han er nok lei seg. Hadde dritt mareritt igjen. Var på en nattklubb, men skled på gulvet fordi det var så glatt og knuste noen glass. Landet oppå dem, og satt og plukket ut glasskår av kroppen. Plutselig var jeg på en øy, den i "lord of the flies". Og jeg skjønte at jeg var der, dritskummelt. Løp igjennom jungelen og var pissredd. Så satt jeg i en leilighet, og det var 2. Verdenskrig. Gjemte på et lite barn som var jøde. Av en eller merkelig grunn var vi plutselig ute og løp, for å gjemme oss for nazister. Det kom en mann (tydeligvis en jeg kjente i drømmen) bort og gråt. Han hadde anmeldt oss, og de kom for å ta den lille gutten. Husker jeg løftet han opp og klemte han. Så masse jøder bli skutt og drept og tent på. Så tenkte jeg at hvis jeg holder han sånn at jeg klemmer han, så ser han ikke at vi blir skutt. Da slapp han å bli redd. Våknet med et hyl idag. Jeg er ganske lei av de drømmene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 14. januar 2013 #106 Del Skrevet 14. januar 2013 Vekten vil vel alltids svinge litt opp og ned avhengig av veskemengde og ikke minst tid på dagen, så vet ikke om jeg ville vært for bekymret for akkurat det Synes du burde slippe hunden under dynen i det minste! Hva heter den? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om drømmene dine jeg.. Men de virker litt skumle :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #107 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja, men den har gått drastisk ned i det siste. Sånn veldig drastisk. Derfor det er litt ekkelt egentlig. Han får selvfølgelig ligge under dynen min. Han heter Melvin :-) Nei, de er skikkelig skumle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 14. januar 2013 #108 Del Skrevet 14. januar 2013 Ja, men den har gått drastisk ned i det siste. Sånn veldig drastisk. Derfor det er litt ekkelt egentlig. Han får selvfølgelig ligge under dynen min. Han heter Melvin :-) Nei, de er skikkelig skumle. Har du prøvd å sette opp en kostholdsplan? Planlegge litt hva du skal spise, frokost, lunch middag og kveldsmat? Kan være lurt å få inn gode rutiner til å begynne med i alle fall. Så selv om du ikke spiser så vanvittig mye til lunsj så spiser du i alle fall NOE Godt å høre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #109 Del Skrevet 14. januar 2013 Har du prøvd å sette opp en kostholdsplan? Planlegge litt hva du skal spise, frokost, lunch middag og kveldsmat? Kan være lurt å få inn gode rutiner til å begynne med i alle fall. Så selv om du ikke spiser så vanvittig mye til lunsj så spiser du i alle fall NOE Godt å høre! :D Problemet er at jeg ikke har lyst på mat. Sånn som det er nå får jeg bare i meg et måltid om dagen. Middag. Som regel salat. Og jeg vet at det ikke er sunt.. Men jeg er bare ikke sulten... :/ Forferdelig frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 14. januar 2013 #110 Del Skrevet 14. januar 2013 Problemet er at jeg ikke har lyst på mat. Sånn som det er nå får jeg bare i meg et måltid om dagen. Middag. Som regel salat. Og jeg vet at det ikke er sunt.. Men jeg er bare ikke sulten... :/ Forferdelig frustrerende. Ja skjønte litt det - men vil det ikke hjelpe og ha en slags plan på det da? Hvis du vet at du skal ha en yoghurt feks i tolvtiden? Tvinge deg selv litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #111 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Ja skjønte litt det - men vil det ikke hjelpe og ha en slags plan på det da? Hvis du vet at du skal ha en yoghurt feks i tolvtiden? Tvinge deg selv litt? Ja. Jeg prøver jo. Derfor jeg spiser middag. Hadde jeg ikke tvunget meg selv så hadde jeg nok ikke spist i det hele tatt. Men skal prøve å bli bedre. Noe av problemet er at hvis jeg tvinger meg selv for mye så mister jeg absolutt all lyst på den maten. Er masse mat jeg ikke takler, blir kvalm bare av å se det. Her er forresten et lite bilde av min søte hund. Endret 14. januar 2013 av Cupcake92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #112 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg har tullet til hele døgnrytmen min nå. Sovnet klokken 8 og våknet 16:00. Smart. Veldig smart. Så er det de drømmene. I korte trekk: drømte at jeg så et fly eksplodere på himmelen. Veldig ubehagelig. Ellers må jeg skjerpe meg med sovingen og alt. Heldigvis kan jeg begynne å trene igjen imorgen og siden jeg hater å trene med mye mennesker, så må jeg trene midt på dagen. Som betyr at jeg må opp tidlig igjen. Og det er positivt. Imorgen må jeg også få gjort mer. Tenkte å lage en karamellpai som jeg kan ta med til mine foreldre. Da blir de nok glade... Er jo ingen andre jeg kan gi bakevarene mine til. De kommer til å bli feite om jeg fortsetter å bake til dem hele tiden. På fredag skal jeg se les misérables! Jeg gleder meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 16. januar 2013 #113 Del Skrevet 16. januar 2013 Så ut som han sov godt han der ja Våknet 16? Jobbet ikke du eller gikk skole da? Var så sikker på det, men ble brått veldig usikker nå da.. Den drømmen din høres jo ut som første sesong av Lost! :D Miserables? Teater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #114 Del Skrevet 16. januar 2013 Så ut som han sov godt han der ja Våknet 16? Jobbet ikke du eller gikk skole da? Var så sikker på det, men ble brått veldig usikker nå da.. Den drømmen din høres jo ut som første sesong av Lost! :D Miserables? Teater? Han gjorde det :-) Ja. Men jeg er midt i et jobb bytte nå, så har fri til jeg starter i ny jobb. Fordi den gamle jobben tuller... (Masse banneord her). Så starter i ny jobb om ca 2 uker. Kommer an på om min gamle jobb slutter og tulle. Tar fag som privatist nå, som krever disiplin. Noe jeg har lite av for tiden tror jeg. I know. Skumle saker. Nope, den kommer på kino :D Og jeg har kjøpt meg ny tv idag! Jippi!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 18. januar 2013 #115 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg driver også og skal ta opp noe greier faktisk nå, håper det går av seg selv egentlig men.. Hva slags fag tar du? OOOg hvilken tv? :D Her her det helg nå i alle fall, og frihelg i ordets rette forstand, ingen jobbing av noe slag! (ok, kanskje pittelitt regning på et anbud, men thats it!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #116 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg driver også og skal ta opp noe greier faktisk nå, håper det går av seg selv egentlig men.. Hva slags fag tar du? OOOg hvilken tv? :D Her her det helg nå i alle fall, og frihelg i ordets rette forstand, ingen jobbing av noe slag! (ok, kanskje pittelitt regning på et anbud, men thats it!) Hehe, matte, religion, historie, norsk... :-) de fagene jeg ikke fikk fra vgs.. :-/ Kjøpte en samsungs, LCD, 40 tommer. Det er egentlig alt jeg vet om den, har ikke peiling på sånt. Men den er skikkelig bra :D Så deilig da. Jeg kom akkurat hjem fra les misérables. Den er helt sykt fin. Og skjørtet har jeg sydd ferdig og :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 18. januar 2013 #117 Del Skrevet 18. januar 2013 Skjønner at det krever litt disiplin når det er såppas mange ja! Leser du bare på egen hånd da eller? Hehe ah. Samsung er jo et godt merke når man skal ha tv i alle fall, hadde Samsung selv tidligere, bra valg Hva slags film er det da? Tror ikke jeg har fått med meg noe om den en gang.. Nice! Thumbs up for skjørt! Er det en tattovering som skimtes under..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #118 Del Skrevet 18. januar 2013 Jepp. Leser selv. Foretrekker det. Det er den måten jeg lærer best på.. Åh, er en vennine som flytter tilbake til nordnorge til uken, idag er siste mulighet for å se henne... Er usikker på om jeg skal gidde å dra ut bare for det :/ Sjekk youtube! Hele kinosalen satt og hulket. Seriøst, til og med voksne menn. Det var litt koselig. Ja! Det er min elskede tatovering ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 18. januar 2013 #119 Del Skrevet 18. januar 2013 Hei snuppa, jeg har lest hele dagboka di! Det jeg vil gjøre nå, er å knusegruseklemme deg til du nesten mister pusten. Fordi du fortjener det. Ha en fortreffelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #120 Del Skrevet 18. januar 2013 Hei snuppa, jeg har lest hele dagboka di! Det jeg vil gjøre nå, er å knusegruseklemme deg til du nesten mister pusten. Fordi du fortjener det. Ha en fortreffelig kveld! Tusen, tusen takk! Så hyggelig av deg. Huff, lite som tipper meg over kanten idag. Den koselig kommentaren der åpnet tåreslusene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå