Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Faen, kor de syt! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=706469 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=699186 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=706506 Det har vel aldri hjelpt å syta? Ver glad i deg sjølv, finn sjølvtilliten og lev livet!
Harlequin Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Den "sytetråd for single jenter" er vel mest ment for moro skyld. Ser jo stort sett hvor ironisk det er hvis jeg klager, skjønner jo at det ikke hjelper, blir stort sett sittende og småflire av innleggene der. De aller fleste som skriver der har da et snev av humor! De andre trådene har jeg ikke sett, føler de kanskje er litt mer... Desperate? Og, avslutningsvis, så kan en da få klage litt innimellom, og leve livet andre ganger? 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 No meinte eg det ikkje som kritikk av enkelt brukare. Syns berre det vart ei opphoping av slike sytetråder. Og har eigentleg ikkje skjønt kvifor ein skal proklamera slikt. Ein blir ikkje attraktiv av det motsatte kjønn (eller det same kjønn) om ein driv med syting.
Gjest Lurifix Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Det er jo bare taktisk! Syt her inn på KG, så slipper man å syte ute der det finnes menn! 8
Ghostwalker Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Du sier det ikke hjelper å syte, hvorfor syter du over de andre som syter? 11
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Eg syt ikkje. Eg konstanterar at det er mykje syt. edit: kom på at eg måtte kommentera at det spørsmålet er så KG det er mogleg å bli... Endret 4. desember 2012 av Stjerner og planeter
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Fyss og fyss som enkelte folk banner, tenker jeg. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Eg skulle nok ikkje brukt slike kraftutrykk, det er eg heilt einig med deg i, Hoppetaujenta. Men eg vart litt oppgitt, utan at det er grunn nok....
Gjest brutal mann Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Dei vil alltid klaga og kyta, at me ganga so seint og so smaatt; men eg tenkjer, dei tarv ikkje syta: me skal koma, um ikkje so braatt. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Dei vil alltid klaga og kyta, at me ganga so seint og so smaatt; men eg tenkjer, dei tarv ikkje syta: me skal koma, um ikkje so braatt. Sjå der!! Du kan, Brutal mann!
Gjest brutal mann Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Klipp og lim, klipp og lim Men en glemmer ikke ting en måtte pugge på barneskolen heller da...
Gjest Lurifix Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Syting irl er ikke noe kult. Liker å syte her på KG. Blir i bedre humør av det! Hvertfall når jeg vet hva enkelte tenker om sytinga 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Men en glemmer ikke ting en måtte pugge på barneskolen heller da... Du hadde ein dyktig lærar Syting irl er ikke noe kult. Liker å syte her på KG. Blir i bedre humør av det! Hvertfall når jeg vet hva enkelte tenker om sytinga Ser absolutt den!
M46 Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Du sier det ikke hjelper å syte, hvorfor syter du over de andre som syter? Einig med deg om at "Stjerner og planeter" er ein sytekopp sjølv...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 Einig med deg om at "Stjerner og planeter" er ein sytekopp sjølv... her poppar det opp med menn som skriv nynorsk!
M46 Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 her poppar det opp med menn som skriv nynorsk! Ja, det er klart at eg må skrive nynorsk når eg er frå S&Fj
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 Ja, det er klart at eg må skrive nynorsk når eg er frå S&Fj RAW!!! Sognedialekt og??
M46 Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 RAW!!! Sognedialekt og?? Hahaha !!! Er sognedialekt noko å syte over då? Dessutan var det litt bom på plasseringa av dialekta... Helsing frå ein i S&Fj.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Hahaha !!! Er sognedialekt noko å syte over då? Dessutan var det litt bom på plasseringa av dialekta... Helsing frå ein i S&Fj. ALLE i Sogn og fjordane har sexy dialekt! basta bom!
M46 Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 ALLE i Sogn og fjordane har sexy dialekt! basta bom! Takk for det - det er då ingenting å syte over at dialekta er sexy vel? Dette skulle då liksom vere alle sytetrådars mor - er det ingen andre enn oss som tør å syte her då...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå