AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Nå har jeg vært singel i snart 5 år, og det har bare vært et par uskyldig flørter i løpet av den tiden. Det har vært minimalt med sex også, fordi jeg foretrekker å ha det med en kjæreste. Jeg savner å ha en å le med, kose med, finne på ting med og sex. Hele pakka. Jeg omgås veldig få gutter, vi har ikke mange guttevenner i jentegjengen. På studiet er det veldig får gutter. Nettdating skjer ikke. Byen? Tror ikke det, Hvor kan jeg finne han? Må jeg melde meg inn i en jaktforening? Hilsen kjærestesugen jente Anonym poster: 1b61fbac294b2cd966348902dc8a42c5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Jobb på studiested, jobb hjemme(sommer juleferie), studentorganisasjoner/foreinger(er vel ikke bare jenter på hele høyskolen/universitetet?) Eller gjør det lett og gift deg med meg. Anonym poster: 164d109a913dd6b4f65a4075871fd66b
M46 Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Kvifor ikkje gå på treningssenter - kanskje du kjem i prat med ein hyggeleg fyr der mens du trenar?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Mange potensielle på treningssenteret ja, men det er vanskelig å komme i snakk med dem Anonym poster: 1b61fbac294b2cd966348902dc8a42c5
-Fiona- Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Det som definitivt ikke funker er å lete. For akkurat SÅ enkelt ville det jo vært dumt om det var
M46 Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Det ordnar seg sikkert til slutt, for det er vel overskudd av menn her i landet? Det er vel berre å velge å vrake blant dei ledige då ettersom menn kanskje er meir desperate enn kvinner?
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Ikke let! Selvom det er skikkelig klisje, så dukker kjærligheten opp når man minst venter det. Har ihvertfall fått følelsen (av å se venninner og tidligere erfaringer) at om man leter så kan man senke sine egne standarder noe. Kan godt hende det bare er oss da. Men han dukker nok opp, bare vent og se :D
Anciol Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Nå har jeg vært singel i snart 5 år, og det har bare vært et par uskyldig flørter i løpet av den tiden. Det har vært minimalt med sex også, fordi jeg foretrekker å ha det med en kjæreste. Jeg savner å ha en å le med, kose med, finne på ting med og sex. Hele pakka. Jeg omgås veldig få gutter, vi har ikke mange guttevenner i jentegjengen. På studiet er det veldig får gutter. Nettdating skjer ikke. Byen? Tror ikke det, Hvor kan jeg finne han? Må jeg melde meg inn i en jaktforening? Hilsen kjærestesugen jente Anonym poster: 1b61fbac294b2cd966348902dc8a42c5 Har du en eldre bror med noen kjekke kamerater=? Det var slik jeg fant mannen min:) Han og broren min har kjent hverandre siden studietiden, og så dukker jeg opp og min bror sin bestekompis faller for meg og vinner mitt hjerte:)!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Har jaggu meg ikke fasiten selv, men sliter litt med samme problemet. Har litt håp om at jeg skal dumpe borti henne i forbindelse med en av tingene jeg driver med og interesserer meg for. Holder håpet oppe så lenge :-) Jeg har forresten vært på en singelreise. Dette kommer jeg til å gjøre igjen. Er ingen garanti for at det blir en trivelig gjeng hver gang, men på denne reisen var det det :-) Anonym poster: 75c1eef1fa1414c7e4695d5e876ba466
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Ikke let! Selvom det er skikkelig klisje, så dukker kjærligheten opp når man minst venter det. Har ihvertfall fått følelsen (av å se venninner og tidligere erfaringer) at om man leter så kan man senke sine egne standarder noe. Kan godt hende det bare er oss da. Men han dukker nok opp, bare vent og se :D Det stemmer ikke med meg. Har aldri hatt en kjæreste, og har aldri lett heller. Etter ventet på det. Og den har ikke dukket opp. Av og til må man lete for å få det man vil ha. Anonym poster: d887757b31e838805dde902df8b93376
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Det stemmer ikke med meg. Har aldri hatt en kjæreste, og har aldri lett heller. Etter ventet på det. Og den har ikke dukket opp. Av og til må man lete for å få det man vil ha. Anonym poster: d887757b31e838805dde902df8b93376 Neinei, stemmer nok ikke for alle. Men i min vennegjeng har det vært tilfellet. Men kan jo hende at vi her bare har blitt litt vel desperate Iblandt. Haha :D
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Er du bevisst på hva slags mann du leter etter? Og hvorfor skjer ikke nettdating? Jeg skjønner at det ikke passer for alle, og jeg var selv periodevis drittlei av sukker.no (jeg ble litt avhengig av å sjekke antall profilvisninger, nye meldinger osv... ikke bra) - men plutselig, etter ikke altfor lang tid, møtte jeg en veldig fin mann der. De jeg hadde møtt/skrevet med før ham var også stort sett veldig hyggelige, vi bare klaffet ikke. Hvis du vet hva du leter etter kan nettdating være en grei måte å sile ut folk som har en del av de egenskapene som er viktige i bunnen, før du faller for dem. Anonym poster: 042419288b26dba59461be2746de33dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå