Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #21 Skrevet 4. desember 2012 (endret) det er min tråd! eg visste jo ikkje at det dukka opp ein hunk frå sogf! ingen som tør å syte for dei er redd å få svar nr fire slengt etter seg. Endret 4. desember 2012 av Stjerner og planeter
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2012 #22 Skrevet 4. desember 2012 ...og så fort gikk det fra sytetråd til "sjekketråd", hihihi.... 3
Cordelia Skrevet 5. desember 2012 #24 Skrevet 5. desember 2012 Men herregud da! La nå folk få syte som de vil. Igjen, bedre her inne, enn der ute. Ser ikke hva som er så provoserende med disse trådene. La vær og les dem hvis det går inn på en så mye. Ikke bry dere så utrolig mye med andres liv. 2
Nettinettet Skrevet 5. desember 2012 #25 Skrevet 5. desember 2012 Men herregud da! La nå folk få syte som de vil. Igjen, bedre her inne, enn der ute. Jeg blir frustrert over sytetrådene fordi de fleste der inne, bare syter og ikke gjør noe med det. Greit det er bedre å syte her inne enn i den virkelige verden, men syting er ut uansett! Hva hjelper det? Ingenting! Det er bare et blaff av god følelse, der og da. Det er det samme som når man legger ut et kløft bilde for å få oppmerksomhet. Hva gjør den oppmerksomheten med selvbilide og selvtilitten? Ingenting, det er bare ett blaff av god følelse der og da.
Cordelia Skrevet 5. desember 2012 #26 Skrevet 5. desember 2012 Jeg blir frustrert over sytetrådene fordi de fleste der inne, bare syter og ikke gjør noe med det. Greit det er bedre å syte her inne enn i den virkelige verden, men syting er ut uansett! Hva hjelper det? Ingenting! Det er bare et blaff av god følelse, der og da. Det er det samme som når man legger ut et kløft bilde for å få oppmerksomhet. Hva gjør den oppmerksomheten med selvbilide og selvtilitten? Ingenting, det er bare ett blaff av god følelse der og da. Igjen ;S-å l-a v-æ.r o-g l-e-s. Disse trådene er laget for at folk skal få ut litt frustrasjon, ønsker man ikke lese, så går man ikke inn der! La andre få syte som de vil og konsetrer dere om deres eget liv. Hvorfor skal andres liv være så provoserende. Lev deres egne liv og slutt og bry dere med det. Det er jo like sytete å sitte og syte om alle de som syter. Vi kan ikke leve med smilet påklistret hele tiden. Hva med å respektere det? 2
Nettinettet Skrevet 5. desember 2012 #27 Skrevet 5. desember 2012 Igjen ;S-å l-a v-æ.r o-g l-e-s. Disse trådene er laget for at folk skal få ut litt frustrasjon, ønsker man ikke lese, så går man ikke inn der! La andre få syte som de vil og konsetrer dere om deres eget liv. Hvorfor skal andres liv være så provoserende. Lev deres egne liv og slutt og bry dere med det. Det er jo like sytete å sitte og syte om alle de som syter. Vi kan ikke leve med smilet påklistret hele tiden. Hva med å respektere det? Slapp av, jeg er ikke inne å leser på de trådene, men dette er tross alt noe jeg jobber med daglig og ser resultater av når man slutter å syte og faktisk gjøre noen endringer Derfor frustrerer det meg at folk kaster bort energien sin på å syte når de kan bruke tiden sin på mer fornuftige ting som faktisk gir noe igjen. Jeg synes det er en god egenskap og ønske andre mennesker et bedre og lykkeligere liv, men det er som du sier deres valg. Et sytende samfunn er ikke akuratt ett hyggelig samfunn
Cordelia Skrevet 5. desember 2012 #28 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg blir frustrert over sytetrådene fordi de fleste der inne, bare syter og ikke gjør noe med det. Greit det er bedre å syte her inne enn i den virkelige verden, men syting er ut uansett! Hva hjelper det? Ingenting! Det er bare et blaff av god følelse, der og da. Det er det samme som når man legger ut et kløft bilde for å få oppmerksomhet. Hva gjør den oppmerksomheten med selvbilide og selvtilitten? Ingenting, det er bare ett blaff av god følelse der og da. Slapp av, jeg er ikke inne å leser på de trådene, men dette er tross alt noe jeg jobber med daglig og ser resultater av når man slutter å syte og faktisk gjøre noen endringer Derfor frustrerer det meg at folk kaster bort energien sin på å syte når de kan bruke tiden sin på mer fornuftige ting som faktisk gir noe igjen. Jeg synes det er en god egenskap og ønske andre mennesker et bedre og lykkeligere liv, men det er som du sier deres valg. Et sytende samfunn er ikke akuratt ett hyggelig samfunn Eh? Jada, det er en god egenskap og ønske folk et godt liv, men ikke å blande seg opp i det og legge seg opp i folks måter å utrykke frustrasjon. Dette er ikke snakk om et sytende samfunn. Det er snakk om mennesker som går inn på et forum og finnes et rom for litt utblåsning, eller rett og slett litt forståelse. And by the way; slapper jævlig godt av jeg. Bare svarer på et innlegg på et forum. Endret 5. desember 2012 av Cordelia 1
Nettinettet Skrevet 6. desember 2012 #29 Skrevet 6. desember 2012 Eh? Jada, det er en god egenskap og ønske folk et godt liv, men ikke å blande seg opp i det og legge seg opp i folks måter å utrykke frustrasjon. Dette er ikke snakk om et sytende samfunn. Det er snakk om mennesker som går inn på et forum og finnes et rom for litt utblåsning, eller rett og slett litt forståelse. And by the way; slapper jævlig godt av jeg. Bare svarer på et innlegg på et forum. Hvorfor så sint fordi andre har en mening de deler og sier det DE føler? Folk må få lov til å syte og andre må få lov til å synes syting er unødvendig. Hva er problemet egentlig? Hvorfor henge seg opp i at folk henger seg opp i? Jeg lar folk syte så mye de vil jeg, men personlig synes jeg det er unødvendig tidsbruk. Det må jeg få lov til å si når noen tar opp tema.
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #30 Skrevet 6. desember 2012 Syntes det er fint at folk har et sted de kan syte og skrike ut sin fortvilelse jeg. Om de har vært single lenge nok er det nok noen venninner som begynner å bli lei av å høre på dem. Og det er jo ikke verre enn at om du ikke liker at de syter, så ikke les tråden deres. Enkelt og greit. Bare fordi du mener at noe er unødvendig tidsbruk, så trenger det jo ikke å være sånn for dem. Vi er alle forskjellige :D Men for all del, du må jo få ha din mening om dem du og.
Nettinettet Skrevet 6. desember 2012 #31 Skrevet 6. desember 2012 Syntes det er fint at folk har et sted de kan syte og skrike ut sin fortvilelse jeg. Om de har vært single lenge nok er det nok noen venninner som begynner å bli lei av å høre på dem. Og det er jo ikke verre enn at om du ikke liker at de syter, så ikke les tråden deres. Enkelt og greit. Bare fordi du mener at noe er unødvendig tidsbruk, så trenger det jo ikke å være sånn for dem. Vi er alle forskjellige :D Men for all del, du må jo få ha din mening om dem du og. Ja jeg lurer på hvorfor veninnene går lei av å høre på sytingen når de ikke ser noen endring i holdninger eller væremåte hos vennene. Går man rundt i sirkel går man rundt i sirkel. Bryter man sirkelen så får man andre resultater. Ja vi er alle forskjellige, noen av oss lærer av våre feil mens andre gjør det ikke. Deres valg og de får syte så mye de vil for min del. Meningen min opprettholder jeg derrimot
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #32 Skrevet 6. desember 2012 Ja jeg lurer på hvorfor veninnene går lei av å høre på sytingen når de ikke ser noen endring i holdninger eller væremåte hos vennene. Går man rundt i sirkel går man rundt i sirkel. Bryter man sirkelen så får man andre resultater. Ja vi er alle forskjellige, noen av oss lærer av våre feil mens andre gjør det ikke. Deres valg og de får syte så mye de vil for min del. Meningen min opprettholder jeg derrimot Og det er selvfølgelig lov å ha sin egen mening. Men det er mye som irriterer meg og, men da holder jeg meg bare unna det. Unødvendig å irritere seg over folk som ikke er verdt det
Nettinettet Skrevet 6. desember 2012 #33 Skrevet 6. desember 2012 Og det er selvfølgelig lov å ha sin egen mening. Men det er mye som irriterer meg og, men da holder jeg meg bare unna det. Unødvendig å irritere seg over folk som ikke er verdt det Som sagt så bruker jeg ikke tid på det men valgte å si at jeg også blir frustrert over folk som bare syter, siden noen hadde opprettet denne tråden og fikk kritikk rettet mot seg. Jeg synes kanskje det kunne vært bedre om de som syter tok dette litt til seg istedenfor å skulle forsvare seg ved å "ta" den som reagerer på sutringen. Viktig at man står for det man gjør
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #34 Skrevet 6. desember 2012 Som sagt så bruker jeg ikke tid på det men valgte å si at jeg også blir frustrert over folk som bare syter, siden noen hadde opprettet denne tråden og fikk kritikk rettet mot seg. Jeg synes kanskje det kunne vært bedre om de som syter tok dette litt til seg istedenfor å skulle forsvare seg ved å "ta" den som reagerer på sutringen. Viktig at man står for det man gjør Det er sant. Og jeg er helt enig med deg
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. desember 2012 #35 Skrevet 6. desember 2012 Som sagt så bruker jeg ikke tid på det men valgte å si at jeg også blir frustrert over folk som bare syter, siden noen hadde opprettet denne tråden og fikk kritikk rettet mot seg. Jeg synes kanskje det kunne vært bedre om de som syter tok dette litt til seg istedenfor å skulle forsvare seg ved å "ta" den som reagerer på sutringen. Viktig at man står for det man gjør
Cordelia Skrevet 6. desember 2012 #36 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hvorfor så sint fordi andre har en mening de deler og sier det DE føler? Folk må få lov til å syte og andre må få lov til å synes syting er unødvendig. Hva er problemet egentlig? Hvorfor henge seg opp i at folk henger seg opp i? Jeg lar folk syte så mye de vil jeg, men personlig synes jeg det er unødvendig tidsbruk. Det må jeg få lov til å si når noen tar opp tema. Nei, nå må du gi deg. Jeg er da ikke sint. Og det er da heller ikke opp til deg å vurdere min sinntilstand. Jeg svarte deg, og påpekte noen motstridigheter i argumentene. Skal jeg la være å svare i denne tråden så alle dere med andre meninger kan få sulle dere imellom?Det er ikke slik et debattforum fungerer, like it or not! Hvorfor irritere seg over syting på KG hvis en ikke er inne på disse trådene. Jeg lurer seriøst. Ikke opplever jeg disse folkene uti samfunnet så mye at det plager meg. Og ikke har jeg noe behov for å gå inn på disse trådene og irritere meg heller. Er nærmest blitt en folksport å skylda på klaging hver gang folk synes noe er vanskelig. Sorry, men å aktivt gå in på disse tråden også syte om syting er helt bak mål. Poenget mitt; lev deres eget liv istedet for å irritere dere over andres. Det er ikke verre enn det! Og jeg synes dere syter! Det er ikke første gangen man hører klaging over folk som syter. Det begynner å bli kjedsomt det og. Endret 6. desember 2012 av Cordelia
Leonaen Skrevet 6. desember 2012 #37 Skrevet 6. desember 2012 Synes at alle de som syter over sytingen, heller burde opprette en tråd om; Hvordan få bedre selvtillit/selvfølelse, ;Hvordan tenke positivt, ; Hvordan hjelpe deg ut av syte sykdommen. Så kan de som velger å syte, syte i sytetråden, og de som velger å gjøre livet bedre og få bedre selvtillit, svare i de andre tråder :)
M46 Skrevet 6. desember 2012 #38 Skrevet 6. desember 2012 Synes at alle de som syter over sytingen, heller burde opprette en tråd om; Hvordan få bedre selvtillit/selvfølelse, ;Hvordan tenke positivt, ; Hvordan hjelpe deg ut av syte sykdommen. Så kan de som velger å syte, syte i sytetråden, og de som velger å gjøre livet bedre og få bedre selvtillit, svare i de andre tråder :) Jaaaaaa, kjempebra sagt.
Cordelia Skrevet 6. desember 2012 #39 Skrevet 6. desember 2012 Synes at alle de som syter over sytingen, heller burde opprette en tråd om; Hvordan få bedre selvtillit/selvfølelse, ;Hvordan tenke positivt, ; Hvordan hjelpe deg ut av syte sykdommen. Så kan de som velger å syte, syte i sytetråden, og de som velger å gjøre livet bedre og få bedre selvtillit, svare i de andre tråder :) Helt enig!Du er meget konstruktiv Leonaen!
Nettinettet Skrevet 6. desember 2012 #40 Skrevet 6. desember 2012 Synes at alle de som syter over sytingen, heller burde opprette en tråd om; Hvordan få bedre selvtillit/selvfølelse, ;Hvordan tenke positivt, ; Hvordan hjelpe deg ut av syte sykdommen. Så kan de som velger å syte, syte i sytetråden, og de som velger å gjøre livet bedre og få bedre selvtillit, svare i de andre tråder :) Jeg føler at vi er mange som gjør det hver gang noen ber om det, så jeg tror ikke det er behov for en egen tråd om det. Når folk har lyst til å få hjelp så får de hjelp. Det er to lange fine "hjelpe" tråder her inne nå som inneholder masse gode tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå