Gå til innhold

Faen!

Gjest Stjerner og planeter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at vi er mange som gjør det hver gang noen ber om det, så jeg tror ikke det er behov for en egen tråd om det. Når folk har lyst til å få hjelp så får de hjelp. Det er to lange fine "hjelpe" tråder her inne nå som inneholder masse gode tips :)

Du er veldig flink til å gi råd, og noen av dem har jeg også tatt til meg.

Men poenget mitt var at de som syter må få lov til det uten at det skal bli drama av det, de som gir gode råd må også få lov til det uten drama.

Jeg kan syte en del jeg altså, men jeg kan også være glad og tenke masse positivt.

Thats life ;)

Takk gud for at man er forskjellig og har forskjellige tråder man kan oppsøke enten det er for å få en utblåsning eller gode råd :)

Så om du blir veldig frustrert så kan du tenke på at enkelte noen ganger trenger å tømme seg før de kan begynne på nytt, og kanskje de da har behov for dine gode råd, det skal du vel være takknemlig for ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg blir nok ikke så veldig frustrert og jeg har heller ikke noe i mot sytetrådene. Det var ikke de kritikken min var rettet mot, men de som KUN syter og ikke gjør noen endring. Tror du ikke jeg syter innomellom selv? Det er menneskelig å klage når ting ikke går veien og det er godt å ha noen å syte til, men når man har sytet ferdig er det viktig å komme seg videre og lære av det man har opplevd.

Jeg ble bare med i denne tråden fordi det var ei/en som klaget over sytetrådene som fikk mye pes, og da synes jeg det var greit å vise at det fnnes flere som synes det tar litt vel av i noen av de trådene.

Vi var en vennegjeng en gang som holdt hverandre nede ved å syte sammen og være enige om at alle menn er idioter og at det ikke er oss det er noe galt med. Ser mye av de tendensene i sytetrådene også. Man får trøst og bekreftelse på at det er alle andre det er noe galt med og så føler man seg bedre.. men 5 år etter var vi fortsatt single.. Helt til noen av oss innså at det kanskje var oss det var noe galt med. Det var vi som valgte feil type menn og det var vi som ikke så oss selv i speilet og gjorde noe med det vi ikke var fornøyd med.

Når vi begynnte å være ærlige med hverandre og backe hverandre opp mot bedre utgaver av oss selv kom kjærligheten også.. en etter en har nå fått seg kjærester, fått forhold til å fungere og har det bedre med seg selv.

Skrevet (endret)

Hvorfor må dere bevise at dere ikke er frustrert? Hvorfor er den tråden her visst dere ikke er frustrert?

For dere bruker utrolig mye energi på og overbevise det motsatte? Det er da ikke et korstog er det det?

Just go with the flow sier jeg. Og la trådene flyte sin egen vei. Og ha litt respekt for at noen har behov for å få ut litt her. Det sier ikke noe om hvordan de er ute i den virkelige verden.

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...