plix Skrevet 8. august 2013 #2361 Skrevet 8. august 2013 Mormor bryr seg fint lite om antrekk, hun vil ha smil og sin nye "gullgutt" (min mann) på veggen. Legger ut en set jeg så kan dere se hva valgets kval står mellom. Koselige bilder som kun passer hjemme hos henne. http://www.flickr.com/photos/98493032@N05/sets/72157634983597963/ Nydelige bilder, Kiara! Jeg likte også det til høyre veldig godt, nærbilder er aldri feil. Det i midten var nydelig det også- men planten tok litt fokus slik at dere virket så langt borte. De første var nydelig det også, men sammenlignet med nærbildet ble det for kuttet av ved bena. For å være superkritisk
Gjest Kiara! Skrevet 8. august 2013 #2362 Skrevet 8. august 2013 Nydelige bilder, Kiara! Jeg likte også det til høyre veldig godt, nærbilder er aldri feil. Det i midten var nydelig det også- men planten tok litt fokus slik at dere virket så langt borte. De første var nydelig det også, men sammenlignet med nærbildet ble det for kuttet av ved bena. For å være superkritisk Men hvis det er kuttet kan jeg jo kanskje be om å få enda mer på bildet... hmm, dette må jeg spørre om.
plix Skrevet 8. august 2013 #2363 Skrevet 8. august 2013 Men hvis det er kuttet kan jeg jo kanskje be om å få enda mer på bildet... hmm, dette må jeg spørre om. Ja det kan du gjøre Kan jo hende fotografen tok bildet slik da? Jeg tenker at hvis man kutter ned på et bilde, så kutter man da ikke over beina? Får ikke kommet inn på linken på nytt, men husker at jeg tenkte "nydelig, ca perfekt avstand til paret- bare så synd beina er kuttet over"
Gjest Kiara! Skrevet 8. august 2013 #2364 Skrevet 8. august 2013 Han sto jo cirka på samme sted må jo være noe feil et eller annet sted. Blitt litt ivrig med skjæringen kanskje. hehe- Tok de andre to bort siden det nå er bestemt.
Tallulah Skrevet 8. august 2013 #2366 Skrevet 8. august 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
CathFoto Skrevet 8. august 2013 #2367 Skrevet 8. august 2013 Oki doki vi har fått takkekort/henge på veggen bildene. Fornøyd som man kan bli av bilder som viser seg selv i en såpass kunstig setting sett i ettertid. Men nå er det store spørsmålet hvilket bilde jeg kan gi til mormor som hun kan ha på bildeveggen sin. Bildet vil altså alltid henge der til evig til enten til glede eller evig irritasjon. Jeg har bestemt at bakgrunnen for bildet skal være inngangspartiet hennes, det er en litt koselig ide siden bryllupet var hos dem. Så er det store spørsmålet helfigur med slør og det hele eller halvfigur som de to andre bildene på raden??? *tenke, tenke* Jeg er så naturlig vakker og avslappet på bilder at det er et rent luksusproblem å velge mellom. ;) Jeg har jobbet ti år i fotobutikk, og gamlisene vil ALLTID ha brudebilde i helfigur, alltid.
plix Skrevet 8. august 2013 #2368 Skrevet 8. august 2013 Jeg har jobbet ti år i fotobutikk, og gamlisene vil ALLTID ha brudebilde i helfigur, alltid. Jeg er visst en gamlis, for jeg foretrekker helfigur selv generelt Men bildet som ble valgt ut var det klareste, så skjønner valget 1
pusla Skrevet 9. august 2013 #2369 Skrevet 9. august 2013 Fikk bare sett det ene, men veldig koselig bilde! Samme her
Gjest Kiara! Skrevet 9. august 2013 #2370 Skrevet 9. august 2013 Det er veldig koselig! Det er jo ved huset hennes som på utsiden ser ut som et dukkehus på bildene. Mormor sine bryllupsbilder er alltid i farger og nærbilde så det må bli dette her, så skal jeg maile med han fotografen å spørre om dette med beskjæring og slikt. Mamma derimot vil ha et i 20x30 i helfigur å da håper jeg inderlig at hun tar et jeg ser estetisk smalere ut. I svart hvitt. Blir for mye farger for meg.
plix Skrevet 9. august 2013 #2371 Skrevet 9. august 2013 Jeg gleder meg til bildene er valgt og jeg kan begynne å bestille selv Det er så moro å vente på bilder i posten- all Ebay-shoppingen kan legge seg mot det å skulle motta fremkalte bilder 1
Aomame Skrevet 9. august 2013 #2372 Skrevet 9. august 2013 Å, jeg gleder meg til vi får bildene fra fotografen!
Tallulah Skrevet 11. august 2013 #2373 Skrevet 11. august 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
MissEi Skrevet 11. august 2013 #2374 Skrevet 11. august 2013 Da var vi gift og vi hadde en nydelig dag!! Takk for tiden her inne før bryllupet, nå kommer jeg nok til å forsvinne etterhvert (men snike meg inn for å få med meg noen av de jeg har fulgt sine bryllupsdager). Vi hadde en nydelig dag, over all forventning og mange fine minner! Får vi hørre om den store dagen ?
plix Skrevet 11. august 2013 #2376 Skrevet 11. august 2013 Da var vi gift og vi hadde en nydelig dag!! Takk for tiden her inne før bryllupet, nå kommer jeg nok til å forsvinne etterhvert (men snike meg inn for å få med meg noen av de jeg har fulgt sine bryllupsdager). Vi hadde en nydelig dag, over all forventning og mange fine minner! Gratulerer så mye, kjempebra å høre!! Ikke den delen at du forsvinner, selvsagt
Tallulah Skrevet 11. august 2013 #2377 Skrevet 11. august 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 1
CathFoto Skrevet 11. august 2013 #2378 Skrevet 11. august 2013 Noen som vet om noen bra sangere/artister? Sliter med å finne noen til å synge i kirken, liker ingen på bryllupsartister.no og ikke lyst på sånne operastemmer. Ønsker helst en mann, men åpen for forslag.
Blådiamant Skrevet 12. august 2013 #2380 Skrevet 12. august 2013 Brudekjolen er i hus!!! Lykkerus Yey! Hvordan ser den ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå