Gå til innhold

Bryllupsskravling


Gjest 2013 bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Kiara!

Noen av dere som opplevde at noen av gjestene ikke dukket opp? En venninne som hadde takket ja til invitasjonen i februar kom bare ikke. En måned før bryllupet sa hun plutselig at hun var usikker på om hun kunne komme likevel, og det var det siste jeg hørte fra henne. Hadde vel regnet med at hun sa fra når hun visste, men. Det plager meg ikke noe særlig, men jeg blir innimellom overrasket hva andre folk anser som greit.

Ja, det opplevde jeg. bare la det passere, jeg sendte en mld på faceboook der jeg sa jeg var skuffet over manglende beskjed. Fikk et laaaaaaaaaaaaaaaaangt svar tilbake, men det er slik noen bare er dessverre.

tror andre rundt oss reagerer mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det pusla!

Ja, noen folk er bare rare og litt sosialt tilbakestående, tror jeg vi må slå fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut Cath!

Trodde det skulle bli dyrere jeg. Positivt overrasket! :)

Research vettu :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått hentelappe i postkassen og det er dukene jeg bestilte for to uker siden :D Er såå spent på om de ser like bra ut som på bildet, og håper det er noe vi vil bruke. Har lett leeenge etter duker til bryllupet, men synes det er så dyrt over alt! Så tok en sjanse på Ebay, så nå får vi se om jeg har hatt flaks enda en gang ;)

Hvilken leverandør brukte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 års bryllupsdag i dag! Tiden har gått ufattelig fort!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gratulerer! Hvordan skal dere feire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Hvordan skal dere feire?

Vi feirer med bowling og pizza etter at jeg er ferdig på jobb. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har et slags jubileum idag ;) 6 august var en veldig fin dag for noen år siden :)

Det ser ut for at bryllupet våres vil stå om ca halvannet år frem i tid. Og jeg ble plutselig usikker om jeg har god nok tid... Alternativet er om 2.5 år og det føles litt for lenge ut.
Vi kommer til å ha det svært travelt fra nå og ca et år frem i tid. Men det positive er jo at vi slipper unda med en hel del organisering når vi velger å gifte oss i utlandet. Hmm...

Innspill anyone? :)

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde i hvert fall nydelig vær på vår store dag for to år siden. Det var så varmt at jeg holdt på å svette i hjel. ;) Uansett, gratulerer til deg også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdag, Yvonne!

Kardinal: det tar ikke så veldig lang tid å planlegge egentlig, det er jo hva man selv gjør ut av det. Og hvor stort dere skal ha det, såklart. Vi reiste til utlandet og giftet oss, og hadde en ganske liten fest hjemme uka etter. Planlegginga kunne gått veldig fort, når først vielse og fotograf var booket. Så halvannet år bør jo gå fint det, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sjokkert når jeg hører om gjester som bare ikke "dukker opp" på selve dagen .. synes det er veldig respektløst... Visste ikke at folk gjorde slikt.

Vi har nå fått ut "save-the-date" kortene for en ukes tid siden, har fått et par tekstmeldinger, men mindre respons enn jeg hadde ventet. Kanskje det bare er jeg som synes at det at vi gifter oss er såå stas ? :fnise:

Nå vet jeg ikke helt hva neste tiltak på "lista" blir.. har begynt å se på/tenke på dekorasjon og slikt.. men klarer ikke helt å gå så langt som å bestille noe så lenge i forveien (gifter oss i juni).

Noen som har forslag til ting jeg kan pusle med ?

Fikk forresten spurt svogeren min om å være toastmaster, og det ville han. Tror det blir bra :danse:

Endret av poindexter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir sjokkert når jeg hører om gjester som bare ikke "dukker opp" på selve dagen .. synes det er veldig respektløst... Visste ikke at folk gjorde slikt.

Vi har nå fått ut "save-the-date" kortene for en ukes tid siden, har fått et par tekstmeldinger, men mindre respons enn jeg hadde ventet. Kanskje det bare er jeg som synes at det at vi gifter oss er såå stas ? :fnise:

Nå vet jeg ikke helt hva neste tiltak på "lista" blir.. har begynt å se på/tenke på dekorasjon og slikt.. men klarer ikke helt å gå så langt som å bestille noe så lenge i forveien (gifter oss i juni).

Noen som har forslag til ting jeg kan pusle med ?

Fikk forresten spurt svogeren min om å være toastmaster, og det ville han. Tror det blir bra :danse:

Pinterest er genialt i den fasen du er i. Der kan du søke rundt etter inspirasjonsbilder i timesvis, og lage egne inspirasjonsalbum. Det legger et godt grunnlag for videre planlegging. Ellers er det snart på tide å tenke på kjole. Søke rundt å finne it hva man liker. Mulig det er salg flere steder nå rett etter bryllupshøgsessong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Oki doki vi har fått takkekort/henge på veggen bildene. Fornøyd som man kan bli av bilder som viser seg selv i en såpass kunstig setting sett i ettertid. Men nå er det store spørsmålet hvilket bilde jeg kan gi til mormor som hun kan ha på bildeveggen sin. Bildet vil altså alltid henge der til evig til enten til glede eller evig irritasjon.

Jeg har bestemt at bakgrunnen for bildet skal være inngangspartiet hennes, det er en litt koselig ide siden bryllupet var hos dem. Så er det store spørsmålet helfigur med slør og det hele eller halvfigur som de to andre bildene på raden???

*tenke, tenke*

Jeg er så naturlig vakker og avslappet på bilder at det er et rent luksusproblem å velge mellom. ;) ;)

Endret av Kiara!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kiara!

Jeg er enig. Passer fint inn på raden med de andre brudeparene i familien også. :)

Litt lite hus, men det får bare være. Hun får få en bok i tillegg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...