Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Kiara!
Skrevet

Det høres fantastisk ut Cath!

Trodde det skulle bli dyrere jeg. Positivt overrasket! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg på bryllupsreise. Lørdagen var helt fantastisk! Så fin at jeg har lyst til å planlegge et nytt bryllu :D

• Liker 2
Skrevet

Slik blir det, alt er nå bestilt:

1 natt i Dullstroom (midt mellom flyplass og safari)

3 netter safari, Thornybush

3 netter safari, Sabi Sands

1 natt Johannesburg

3 netter på husbåt på Chobe-elven

2 netter i Livingstone (så min kjære får se Victoriafallene)

5 netter i Cape Town

Åååå, ei slik bryllupsreise har eg og lyst på :hoppendeglad: Dåkke får nok ein heilt faaantastisk tur :) :)

Skrevet

Fått hentelappe i postkassen og det er dukene jeg bestilte for to uker siden :D Er såå spent på om de ser like bra ut som på bildet, og håper det er noe vi vil bruke. Har lett leeenge etter duker til bryllupet, men synes det er så dyrt over alt! Så tok en sjanse på Ebay, så nå får vi se om jeg har hatt flaks enda en gang ;)

Skrevet

Fått hentelappe i postkassen og det er dukene jeg bestilte for to uker siden :D Er såå spent på om de ser like bra ut som på bildet, og håper det er noe vi vil bruke. Har lett leeenge etter duker til bryllupet, men synes det er så dyrt over alt! Så tok en sjanse på Ebay, så nå får vi se om jeg har hatt flaks enda en gang ;)

Ebay er tingen for å spara noen kroner ;) Håper dukene er kjempefine, og det er dei nok heilt sikkert :)

Skrevet

Ebay er tingen for å spara noen kroner ;) Håper dukene er kjempefine, og det er dei nok heilt sikkert :)

Betalte en del for de, men vet jo ikke hvordan de kjennes ut. Så er litt spent :P

Skrevet

Dukene ble hentet, og de var heeelt perfekte! Åhhh, nå er jeg så glad :D

• Liker 1
Skrevet

Dukene ble hentet, og de var heeelt perfekte! Åhhh, nå er jeg så glad :D

Så bra :) kan eg spørra ka farge du har valgt på dei? Meinte å lesa at du var usikker på om du ville ha kvit?

Gjest Kiara!
Skrevet

Gleeeeeeder meg til å se bilde! Lurer på om jeg skal stjele ideen til en middag vi skal ha. Har jo mer en nok stoff. :)

Skrevet

Så bra :) kan eg spørra ka farge du har valgt på dei? Meinte å lesa at du var usikker på om du ville ha kvit?

Det ble lysgrå, helt perfekt til den stilen vi er ute etter :)

Skrevet

Gleeeeeeder meg til å se bilde! Lurer på om jeg skal stjele ideen til en middag vi skal ha. Har jo mer en nok stoff. :)

Do it! ;)

Gjest Kiara!
Skrevet

Det er chiffon og det er jo mildt sagt litt vaklende som duk. :ler:

Men jeg skal prøve, evt finne på noe annet med de 230m som er liggende. :rolleyes:

Skrevet

Det er chiffon og det er jo mildt sagt litt vaklende som duk. :ler:

Men jeg skal prøve, evt finne på noe annet med de 230m som er liggende. :rolleyes:

Obs, det glemte jeg :P Du får garantert solgt det videre da, men det ønsket du ikke?

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg gidder ikke. Det er jo i ulike lengder, egentlig bare kaos. Tror ingen vil ha det. derfor har jeg stor tro på at det kommer et bryllup til i familien eller sommerfest eller hva det måtte være så de bruker 60stk dekketallerkener, 300stk glass, 24stk lysestaker + + + sitter jo igjen med enormt lager av stæsj! :ler:

Men mamma samler på alt, så hun får styre med det der. Hjem til meg skal det ikke. ;)

Skrevet

Noen av dere som opplevde at noen av gjestene ikke dukket opp? En venninne som hadde takket ja til invitasjonen i februar kom bare ikke. En måned før bryllupet sa hun plutselig at hun var usikker på om hun kunne komme likevel, og det var det siste jeg hørte fra henne. Hadde vel regnet med at hun sa fra når hun visste, men. Det plager meg ikke noe særlig, men jeg blir innimellom overrasket hva andre folk anser som greit.

Skrevet

Har dere lagringsplass er det jo ikke noe problem med å ha det liggende. Kjekt å ha ;)

Skrevet

Noen av dere som opplevde at noen av gjestene ikke dukket opp? En venninne som hadde takket ja til invitasjonen i februar kom bare ikke. En måned før bryllupet sa hun plutselig at hun var usikker på om hun kunne komme likevel, og det var det siste jeg hørte fra henne. Hadde vel regnet med at hun sa fra når hun visste, men. Det plager meg ikke noe særlig, men jeg blir innimellom overrasket hva andre folk anser som greit.

Utrolig dårlig gjort synes jeg! Har du snakket med henne etter bryllupet og hørt hvorfor hun ikke kom, eller i det minste sa ifra?

Skrevet

Utrolig dårlig gjort synes jeg! Har du snakket med henne etter bryllupet og hørt hvorfor hun ikke kom, eller i det minste sa ifra?

Nei, jeg har ikke det. Jeg vet at hun er sånn, og hun har gjort lignende ting tidligere, så det var i grunnen som forventet. Jeg tror jeg vet årsaken til at hun ikke kunne, og det er jo en gyldig grunn (hun har flyttet langt), men det går jo an å informere likevel. Vi har ikke mye kontakt, selv om vi var nære før, så jeg tror jeg bare lar det passere i stillhet med mindre hun tar opp bryllupet med meg selv.

Skrevet

En liten beskjed hadde vært det minste hun kunne gjort, men så lenge det ikke plager deg noe voldsomt hadde jeg også bare latt det ligge :)

Skrevet

Aomane: først så må jeg jo gratulere med vel overstått dag :) Og det er uhøflig å ikke dukke opp uten å si skikkelig fra en stund i forveien. Men klarer du å la det passere, ville jeg nok gjort det ja.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...