Gå til innhold

hvor skal DU i sommer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

alle forteller om sitt og spør i vei om anbefalte reisemål.. men hvor skal DU i sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til Maldivene! En drøm går i oppfyllelse!

Eller to da, siden det er en bryllupsreise... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Hytta ved Lyngør.

Blir nok ikke så mye mer, for om jeg har jobb har jeg nok ikke så mye ferie. Dessuten må vi spare til bryllupsreise til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer skal vi en tur til København tipper jeg og så skal vi til Roma i september /oktober. Regner med at mesteparten av sommeren blir hjemme med små korte innslag av hytta i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden jeg nettopp har hatt utenlandsferie, så kan det vel hende det blir med det.... men skal selvfølgelig på countryfestivalen på Vinstra da.... :sjarmor::ler: og tar kanskje en liten norges ferie i forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen steder, annet en muligens en uke hos foreldrene mine. Jeg er nå av den oppfatning at jeg ikke ønsker å rømme landet den eneste tiden på året det faktisk er utrolig flott her. Da reiser jeg heller på ferien resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Naxos  :briller:

Dit skal jeg også! :hoppe: Også blir det vel 2-3 uker her i Danmark senere på sommeren regner jeg med.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg jobber i skolen og har seks ukers sommerfeire blir det sikkert flere turer..

Det som er planlagt til nå er:

-en uke eller så i Glasgow og omegn med mannen og to andre

-en tur til Stavanger for å besøke bestevenninna mi som har vært i utlandet ett år

-en tur med fly ett eller annet sted, jeg har en søster på snart tretten som enda ikke har kjørt fly. Tenker det blir Trondheim eller Stockholm eller noe...

-en uke eller så hjemme hos foreldrene mine

-kanotur på Sjusjøen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere turer på hytta og hjem til foreldrene mine blir det ihvertfall, også håper jeg på en tur til Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chica

Utsetter ferien til høsten vi, og blir heller hjemme mens det er muligheter for at det er varmt og fint. Blir det bra vær tar vi ei uke på hytta i sommer.

Blir en eller annen reise til varmere strøk til høsten. Ikke 100% bestemt hvor ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Terracina en uke til høsten, med et par dager i Roma i tillegg.

Men tenkte å ta en hopp-på tur til sommeren. Hvis mine beregninger er riktige, så får vi tilsammen 25 000 kroner tilbake på skatten, så da har vi god råd til ferie. Da blir det antageligvis Hellas, men får se hva som kommer opp av tilbud.

Og i tillegg skal vi helt sikkert en uke til Volda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og finner vi ikke noen bra hoppåturer, så tar vi noen dager i en storby i Europa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...