Gå til innhold

hvor skal DU i sommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I sommer skal jeg og sambo til hytta for å slipe og lakke gulv, regner med at sommerferien går med der. I oktober skal vi på bryllupsreise, og håper vi får igjen kreftene der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis sommeren er juni, juli og august, så skal jeg ingen steder bortsett fra til mine foreldres sommerhus i Sverige. På den tiden er de fleste steder i verden både for varme og fulle av folk til at jeg orker å være der, så jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å reise på ferie da...

Skal imidlertid til USA på utvidet påskeferie og kanskje en tur til Malta sent i september.

Skrevet

I sommer skal jeg til Mamaia i Romania og kanskje til Dublin (september).

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal til Tyrkia,nærmere bestem Pascha Bay i Alanya.14 dager i Juli,gleder meg masse 8)

Skrevet

Verken jeg eller mannen min skal på noen utenlandsferie i sommer, vi satser på å reise en uke i november ti et varmere strøk. Men vi skal har en uke på hytta, samt en turtil Oslo med niesene våre og prøver å få til en kjøretur oppover Norge (med telt og hele pakken).

Gjest Anonymous
Skrevet

Langweekend på Hvasser i slutten av mai og 2 uker i Spania i august.

Skrevet

Vi skal ikke på noe utenlandstur, da min kjære er nyutdannet og ikke jobbet i fjor, ergo null feriepenger.. Blir nok noen langhelger på fjellet, da vi er heldige nok å ha tilgang til en hytte begge to!

Og til neste år blir det Tokyo, og DET blir SÅÅ BRAA! :-)

Gjest Nicoline
Skrevet

Skal kjøre nedover Europa :) har ikke lagt ruten enda, men har følgende planer: Danmark, Tyskland, Nederland, Østerrike, Sveits og muligens Frankrike eller Italia.

Skrevet

Vi skal bare være på hytta. Det er det som er ferie for oss :D

Gjest lmari
Skrevet

En ukes whisky/shoppingtur med et vennepar til Skottland i juni!

... resten av sommeren skal jeg jobbe...

Skrevet

Jeg skal til Fort Lauderdale og på cruise i Karibien :kul:

Skrevet

reiser sammens med venner til roskildefestivalen,vi blir muligens kjørt i båt på vei ned,så blir det buss hjem...eller vi kjører tur/retur.

gleder meg veldig til denne turen=))

ellers blir det mange båtturer med grilling,bad og sol==))

høres jo fantastisk ut dette.

skal en uke til ålesund oxo,biltur med venninne,vi skal besøke hver vår familie der oppe,så kommer vi til å feste litt oxo da,bra kombinasjon av "plikter" og fornøyelser..hihi

• 4 uker senere...
Skrevet

Her er våre ferier :

Påskeferie på hytta ved Altevatn

Sommerferien blir todelt. Først 2 ukers all-inclusiveferie for hele familien på 5 til Belek i Tyrkia Etterpå håper vi på å få oss en fjelltur/fisketur til Altevatn/Leinevatn

I tillegg blir det nok mange turer til hytta i Frovåg

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg skal til nordnorge. OGså håper/regner jeg med at det blir noen småturer; På fjellet, og til Kjøbenhavn eller Stockholm, og kanskje en langweekend til London (så lenge siden jeg har vært der..).

Skrevet

Jeg skal til Spanien!

Så får vi bare håpe at terroristene tar ferie òg....

Skrevet

I sommer skal jeg på biltur til Russland. Ferje Stockholm-Tallin, tilbringer et par dager i Estland, biler videre inn i Russland. Regner med å få med både russisk landsbygd og St Petersburg. Drar derfra inn i Finland, og ferje Helsinki-Stockholm. Regner med å være borte 10-12 dager.

Baltikum og Vest-Russland er jo så nært, men likevel "så langt unna". Skal bli spennende!

Skrevet
I sommer skal jeg på biltur til Russland. Ferje Stockholm-Tallin, tilbringer et par dager i Estland, biler videre inn i Russland. Regner med å få med både russisk landsbygd og St Petersburg. Drar derfra inn i Finland, og ferje Helsinki-Stockholm. Regner med å være borte 10-12 dager.

Baltikum og Vest-Russland er jo så nært, men likevel "så langt unna". Skal bli spennende!

Ååååhh *grønn av misunnelse*

Jeg vil, jeg vil!

Har dere planlagt masse?

Snakket med noen som har gjort det?

Hvordan er det med sikkerheten (sjansen for bilen blir stjålet, innbrudd i bilen, ran, lommetyveri osv)?

Hva slags budsjett har dere?

Nå sporer jeg helt av her, men kanskje du kunne være så inderlig snill å sende meg en PM hvis du har en del nyttig informasjon? Og love å rapportere når du kommer tilbake?

Gjest gloria
Skrevet

Jeg og en gjeng venninnner skal til Hersonissos i en uke! Bortsett fra det blir det nok en god del jobbing, men jeg har innmari lyst til å ta en tur til. Vet bare ikke helt hvor enda..

Gjest katti
Skrevet

skal kanskje til hammerfest å besøke mine slektninger jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...