~umulia~ Skrevet 6. mars 2004 #21 Skrevet 6. mars 2004 I sommer skal jeg og sambo til hytta for å slipe og lakke gulv, regner med at sommerferien går med der. I oktober skal vi på bryllupsreise, og håper vi får igjen kreftene der.
Leo Skrevet 6. mars 2004 #22 Skrevet 6. mars 2004 Hvis sommeren er juni, juli og august, så skal jeg ingen steder bortsett fra til mine foreldres sommerhus i Sverige. På den tiden er de fleste steder i verden både for varme og fulle av folk til at jeg orker å være der, så jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å reise på ferie da... Skal imidlertid til USA på utvidet påskeferie og kanskje en tur til Malta sent i september.
Pandore Skrevet 6. mars 2004 #23 Skrevet 6. mars 2004 I sommer skal jeg til Mamaia i Romania og kanskje til Dublin (september).
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #24 Skrevet 7. mars 2004 Vi skal til Tyrkia,nærmere bestem Pascha Bay i Alanya.14 dager i Juli,gleder meg masse 8)
Miss Marple Skrevet 8. mars 2004 #25 Skrevet 8. mars 2004 Verken jeg eller mannen min skal på noen utenlandsferie i sommer, vi satser på å reise en uke i november ti et varmere strøk. Men vi skal har en uke på hytta, samt en turtil Oslo med niesene våre og prøver å få til en kjøretur oppover Norge (med telt og hele pakken).
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #27 Skrevet 9. mars 2004 Langweekend på Hvasser i slutten av mai og 2 uker i Spania i august.
Hilde Skrevet 9. mars 2004 #28 Skrevet 9. mars 2004 Vi skal ikke på noe utenlandstur, da min kjære er nyutdannet og ikke jobbet i fjor, ergo null feriepenger.. Blir nok noen langhelger på fjellet, da vi er heldige nok å ha tilgang til en hytte begge to! Og til neste år blir det Tokyo, og DET blir SÅÅ BRAA! :-)
Gjest Nicoline Skrevet 11. mars 2004 #29 Skrevet 11. mars 2004 Skal kjøre nedover Europa har ikke lagt ruten enda, men har følgende planer: Danmark, Tyskland, Nederland, Østerrike, Sveits og muligens Frankrike eller Italia.
starie Skrevet 11. mars 2004 #30 Skrevet 11. mars 2004 Vi skal bare være på hytta. Det er det som er ferie for oss :D
Gjest lmari Skrevet 11. mars 2004 #31 Skrevet 11. mars 2004 En ukes whisky/shoppingtur med et vennepar til Skottland i juni! ... resten av sommeren skal jeg jobbe...
April Skrevet 11. mars 2004 #32 Skrevet 11. mars 2004 Jeg skal til Fort Lauderdale og på cruise i Karibien
lenny Skrevet 11. mars 2004 #33 Skrevet 11. mars 2004 reiser sammens med venner til roskildefestivalen,vi blir muligens kjørt i båt på vei ned,så blir det buss hjem...eller vi kjører tur/retur. gleder meg veldig til denne turen=)) ellers blir det mange båtturer med grilling,bad og sol==)) høres jo fantastisk ut dette. skal en uke til ålesund oxo,biltur med venninne,vi skal besøke hver vår familie der oppe,så kommer vi til å feste litt oxo da,bra kombinasjon av "plikter" og fornøyelser..hihi
Flo* Skrevet 2. april 2004 #34 Skrevet 2. april 2004 Her er våre ferier : Påskeferie på hytta ved Altevatn Sommerferien blir todelt. Først 2 ukers all-inclusiveferie for hele familien på 5 til Belek i Tyrkia Etterpå håper vi på å få oss en fjelltur/fisketur til Altevatn/Leinevatn I tillegg blir det nok mange turer til hytta i Frovåg
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2004 #35 Skrevet 2. april 2004 Jeg skal til nordnorge. OGså håper/regner jeg med at det blir noen småturer; På fjellet, og til Kjøbenhavn eller Stockholm, og kanskje en langweekend til London (så lenge siden jeg har vært der..).
Majka Skrevet 4. april 2004 #36 Skrevet 4. april 2004 Jeg skal til Spanien! Så får vi bare håpe at terroristene tar ferie òg....
Sandman Skrevet 4. april 2004 #37 Skrevet 4. april 2004 I sommer skal jeg på biltur til Russland. Ferje Stockholm-Tallin, tilbringer et par dager i Estland, biler videre inn i Russland. Regner med å få med både russisk landsbygd og St Petersburg. Drar derfra inn i Finland, og ferje Helsinki-Stockholm. Regner med å være borte 10-12 dager. Baltikum og Vest-Russland er jo så nært, men likevel "så langt unna". Skal bli spennende!
tenker Skrevet 4. april 2004 #38 Skrevet 4. april 2004 I sommer skal jeg på biltur til Russland. Ferje Stockholm-Tallin, tilbringer et par dager i Estland, biler videre inn i Russland. Regner med å få med både russisk landsbygd og St Petersburg. Drar derfra inn i Finland, og ferje Helsinki-Stockholm. Regner med å være borte 10-12 dager. Baltikum og Vest-Russland er jo så nært, men likevel "så langt unna". Skal bli spennende! Ååååhh *grønn av misunnelse* Jeg vil, jeg vil! Har dere planlagt masse? Snakket med noen som har gjort det? Hvordan er det med sikkerheten (sjansen for bilen blir stjålet, innbrudd i bilen, ran, lommetyveri osv)? Hva slags budsjett har dere? Nå sporer jeg helt av her, men kanskje du kunne være så inderlig snill å sende meg en PM hvis du har en del nyttig informasjon? Og love å rapportere når du kommer tilbake?
Gjest gloria Skrevet 4. april 2004 #39 Skrevet 4. april 2004 Jeg og en gjeng venninnner skal til Hersonissos i en uke! Bortsett fra det blir det nok en god del jobbing, men jeg har innmari lyst til å ta en tur til. Vet bare ikke helt hvor enda..
Gjest katti Skrevet 4. april 2004 #40 Skrevet 4. april 2004 skal kanskje til hammerfest å besøke mine slektninger jeg :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå