Sandman Skrevet 5. april 2004 #41 Skrevet 5. april 2004 Ååååhh *grønn av misunnelse* Jeg vil, jeg vil! Har dere planlagt masse? Snakket med noen som har gjort det? Hvordan er det med sikkerheten (sjansen for bilen blir stjålet, innbrudd i bilen, ran, lommetyveri osv)? Hva slags budsjett har dere? Nå sporer jeg helt av her, men kanskje du kunne være så inderlig snill å sende meg en PM hvis du har en del nyttig informasjon? Og love å rapportere når du kommer tilbake? Hei "tenker"! Neida, ingen omfattende planlegging, bare reiseruta stort sett, pluss hotell- og ferjebookinger. Har vel gjort meg noen tanker om kriminaliteten, så man bør jo opptre med en viss forsiktighet. Men det bør man jo mange andre steder i verden, og da... Har blitt fortalt at man via hotellene kan betale ekstra for å få en trygg bilparkering, dvs med vakthold, i St Petersburg. Men jeg kommer ikke til å gå småparanoid rundt omkring der.... Det eneste man blir frarådet, er å ta Metro'n på kveld/netter. Kostnadene for 2 pers, for bensin, ferge m/lugar, og hotellovernattinger, er ca 14-15.000,-. Pluss mat, da. Det er ikke så gærnt. Var faktisk ikke klar over at St Petersburg er så stort, det er pinadø 4,5 mill innbyggere der. Skal bli moro å besøke historisk grunn, med bl a Vinterpalasset, der det gamle tsarveldet måtte gi tapt under den russiske revolusjonen. Det skal bli spennende. Reiser i første halvdel av juli. Skal huske å rapportere når jeg er tilbake.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #42 Skrevet 5. april 2004 Det blir arbeidsferie....jeg om Madden-mannen skal nordover og sette istand feriehuset vi har i Nordland! gleder meg kjempemasse til varme, lyse netter med litt snekring...litt grilling..litt fisking..litt vindrikking og mye moro!!! Utenlandsferie får vente til høsten/vinteren...
tenker Skrevet 5. april 2004 #43 Skrevet 5. april 2004 Flott, Sandman! Glemte å skrive om egne planer. Som vanlig har jeg vært dårlig til å planlegge noe særlig. Regner imidlertid med at jeg kommer til å være en del i Oslo (jobbe), og dessuten kommer vi nok til å tilbringe tid på "Norges Riviera", Kystlinja i Vestfold, først og fremst Tønsberg og Sandefjord. Har tilgang til familiens seilbåt (og opplæring, så får jeg se om jeg lærer meg å seile i sommer), og håper på flott vær, slik at det blir øy- og teltturer.
Gjest Madden Skrevet 5. april 2004 #44 Skrevet 5. april 2004 uuups...jeg hadde ikke logga meg inn gitt!! :oops: Det er iallefall mitt innlegg over!!
meta2 Skrevet 7. april 2004 #45 Skrevet 7. april 2004 Vi skal to uker på Færøyene. Så håper jeg vi kommer en tur til Solund. Ønsker å besøke stedet min oldefar bodde, der er det nå leirskole. Såg stedet på "Norge rundt" fredag 2. april. Programlederen var på Utvær og andre steder i Solund. Båten som en pusset på, utedoen og huset (gult) var oldefar sitt.
Soul Skrevet 7. april 2004 #46 Skrevet 7. april 2004 Vi skal antagelig til en liten fransk by ved Rivieraen hvis vi bare klarer å skrape sammen nok penger... *håpe håpe* Det er flere venner som har gått sammen om å leie feriehus der og det er plass til oss så sant vi har pengene som sagt. Vi får se... Uansett blir det en tur på hytta i Sverige og kanskje en Danmarkstur siden sambo til svigermor har hus der. Ellers er jeg nok pent nødt til å jobbe endel, det er jo ikke studielån om sommeren. Gleder meg til sommer jeg
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2004 #47 Skrevet 7. april 2004 Jeg skal loffe rundt på interrail regner jeg med...
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2004 #48 Skrevet 7. april 2004 Men en venninne av meg vil gjerne at jeg skal være med henne og reise rundt i Kina! :o
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #49 Skrevet 12. april 2004 Siden jeg jobber i skolen og har seks ukers sommerfeire blir det sikkert flere turer.. Det som er planlagt til nå er: -en uke eller så i Glasgow og omegn med mannen og to andre quote] Maa bare anbefale Edinburgh, det er ikke saa langt unna Glasgow og er en nydelig by! Kjempefin arktiektur, mye historie og veldig hyggelig! Jeg skal forovrig til Jamaica (bare si fra hvis dere blir lei av aa hoere om det ) i 13 dager (bryllupsreise ), forhaapentligvis en tur paa hytta i Telemark og noen dager i Devon, England.
Tilde Skrevet 12. april 2004 #51 Skrevet 12. april 2004 2 uker til Malta! Aldri vært der før,gleder meg! Ellers kanskje noe hytteturgreier..
Murvel Skrevet 14. april 2004 #52 Skrevet 14. april 2004 Paris med EuroDisney og St. Tropez blir nok en bra ferie
Elze Skrevet 15. april 2004 #55 Skrevet 15. april 2004 Trodde jeg skulle til Grønland, men økonomien sier at det må bli neste sommer .. Så da vet jeg ikke helt. Har vært i Kroatia de siste 5 somrene, så da blir det muligens en tur dit og kanskje en hopp-på-tur til et eller annet solrikt sted i september. Men i mai skal jeg til Albania og Makedonia på forsinket påsketur - det blir spennende.
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2004 #57 Skrevet 22. april 2004 Jeg skal jobbe hele sommeren, så det blir ingen ferie, men det blir penger av sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå