Gå til innhold

Adil er så utrolig søt når han liker det han ser :)


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen

Altså! Jeg håper folk skjønner at trådstarter oser ironi! Jeg er så enig med gul drosje! Kunne ikke sagt det bedre selv. Eneste jeg reagerer på er at det skulle være mere *pauser* og *......* mellom setningene og orda!

Liker at Spørsmålstegnet kaller yellow taxi for gul drosje :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uenig med yellow taxi, alle har sin måte å prate på... Det er det som skiller ut oss mennesker, tenk at alle skulle være så kjedelige å komme med standard kommentarer? HÅHÅÅHÅHÅ'en til alex er det som skiller han ut, det er han, du gul drosje har sikkert også en måte å prate på...

Anonym poster: 70cddc52e03830540a13df65a8983163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ts, hvis du verken liker konseptet ELLER kan fordra dommerne, hvorfor ser du på programmet da?

Bare fordi jeg er uenig i et konsept, så må jeg jo ikke skru av tven og boikotte programmet. Men jeg switcher ja.. det kan jeg innrømme. Men jeg vil ha med meg underholdningen! Fra dyktige deltakere som man kun ser på youtube. Nå er jeg ikke noe fan av barnehagehumoren til Solveig Kloppen heller, men han andre som jeg ikke vet navnet på veier opp. Jeg har ikke sagt at jeg fordrar dommerne. Men det er det samma hveeeer gang jeg titter innom. Jeg liker veldig godt å se ting jeg sjelden ser ellers. Jeg liker VARIASJON Som foreksempel rubiks kube. Joda, jeg kan se det på youtube, men jeg vil jo at de jeg liker skal ha muligheten for å bli sett og komme seg videre. Det gjør de ikke når det er kun sangere og dansere som går videre.

Jeg synes det skulle vært mere allsidige dommere. Ikke bare danse og artist dommere. Jeg liker jo Adil som person. Det gjør jeg med de andre også. Men hver gang jeg switcher innom og skal se underholdning fra deltakere, så må han Adil krølle seg sammen og tvinge ut orda sine fordi han er så rørt og stolt over det han har sett. Det kan for meg være litt klysete i lengden.

Endret av spørsmålstegnet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki, jeg fikk inntrykk av at det meste var galt med programmet, og slik har jeg det med noen andre programmer, som jeg da velger å ikke se på. Var bare derfor jeg lurte. :)

Men jeg synes dommerpanelet er ganske variert jeg, det er faktisk bare Adil som er danser der, verken Mia eller Alex er dansere, og det er bare Mia som er sanger av dem, og Alex vet jeg ikke helt hva man skal kalle, han er verken sanger eller danser ihvertfall, komiker?

Det er vanlig å bruke dommere som er kjent, og hvor mange erfarne og kjente rubiks cube-utøvere kunne de brukt om du skjønner hva jeg mener. De kunne selvsagt valgt å bruke totalt ukjente dommere, som verken var dansere, sangere eller skuespilere, men hva skulle de vært da, og hvordan skulle de få seerne til å "stole" på dømmingen deres?

I de første rundene, der de skulle plukke ut folk, var det langt fra bare gode ord fra verken Adil eller noe av de andre, "problemet" nå er jo at de kun sitter igjen med deltagere de har valgt ut som gode, og det er da kanskje litt vanskeligere å slutte å like dem nå i etterkant. Men de kommer jo faktisk ikke bare med positive tilbakmeldinger, han rubiks cube-fyren sa vel Adil at han nesten holdt på å X-e ut, før han tok to kuber samtidig og imponerte. Altså uttrykket han at dette ikke egentlig var bra nok.

Både Mia og Alex "kritiserte" Jazzy og Gatica for å være for tekniske og for lite passion.

Adil føler veldig, go blir litt over the top til tider ja, derfor var jo diktet programlederne startet med helt glimrende!! holdt på å flire meg i filler av det jeg, det var så på kornet. Litt mobbing av ham, men på en ok måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex Rosen er en artist. Men var vel mest aktiv på 90-tallet. Men han er jo også programleder ;) Jeg må faktisk rose Adil da han under utvelgelsen satte ned foten mot Mia da Mia ville ha med en søt liten sangerinne, da Adil sa at hun har talent, men hun er ikke "WOW". Det er tøft sagt, og nei, hun kom faktisk ikke videre husker jeg. Men seerne hadde sikkert stemt hum videre.. Hva vet jeg :P

Mitt forslag til at programmet kunne blitt bedre i mitt syn, er at man ikke skulle spredd artistene og dansere i hvert program. De kunne heller hatt flere artister i en delfinale (eller hva det nå heter). Jeg vet de hadde det i innledende runde, men det hjelper ikke når de stiller mot andre motstandere. De siste gangene har jeg hatt rett i hvem som går videre, og det blir ingen spenning. Underholdningen er grei nok, og ja.. det er en smule spenning og et håp. Jeg synes ikke Carl for eksempel gjorde max ut av opptreden sin. Kult at han tok maska bak frem.. men han sto jo bare å vrikket på rompa. Han kunne tatt mange flere moves osv. Synes også at dommerne blir en parodi på seg selv, når de skryter folk opp i skyene, og frister med broadway og berømmelse, når kun 0.5 prosent av de som får høre det, aldri blir sett igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg liker egentlig norske talenter som program-konsept, men orker ikke se på mer på grunn av de utrolig slitsomme dommerne. De får ca 25% av sendetiden og gjør/sier akkurat det samme hver eneste gang. Det hele er så påtatt og tåpelig at jeg bli fysisk dårlig av å se på.

"Gjennomsnittlig opptreden"

Adil: Ne'ei. Ne'ei. Altså, - altså gutta jeg har ikke ord jeg. Jeg har ikke ord. Dere er HELT RÅ GUTTA! Dere tar det dere har i hjertet deres og kommuniserer et budskap gutta! Det er dette dans handler om!

Mia: "Riste litt på puppa og lage trutemunn", Nei'ei gutta eg synast dette var heilt fantastisk! Eg håpar virkelig folk tar til telefonen OG STEMMMAR PÅ DOKKER!!!

Alex: "Dere er norske, og dere har utvilsomt TALENT! Det er jo dere norske talenter handler om! Altså det dere har det er en GUDEGAVE! Og når du tok og stod på hode ditt sånn og spant rundt, altså jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg altså HÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅÅH"

Hver eneste forbanna gang.... Er det mulig!?!?

Hahahahaha. Har sett det programmet der én gang, og da sa de AKURATT det!

Adil skal alltid være så down. Mens showet pågår så sitter han alltid å gjør hiphop-bevegelser med arma og stønner og puster som at han ikke har ord liksom.

Alex sitter med det påtatte kokain-smilet sitt og lever på tullestemmen han har brukt siden 1992.

Mia sitter og kommer med seksuelle tilnærmelser til alle, inkludert barn.

Sykt program.

Anonym poster: 39ade5d97f82b055fec1cf57e6806231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktive tilbakemeldinger eller ei, Adil Kahn er det fineste mennesket jeg noen gang har sett i norsk tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråen handler om Adil, noen som har videoer av hva dere prater om i programmet?

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med yellow taxi, alle har sin måte å prate på... Det er det som skiller ut oss mennesker, tenk at alle skulle være så kjedelige å komme med standard kommentarer? HÅHÅÅHÅHÅ'en til alex er det som skiller han ut, det er han, du gul drosje har sikkert også en måte å prate på...

Anonym poster: 70cddc52e03830540a13df65a8983163

Hvis jeg forstod det riktig så var det vel ikke pratemåten det var snakk om, men det at de gjentar seg selv gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...