Gå til innhold

Adil er så utrolig søt når han liker det han ser :)


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Aww <3

Han blir som et lite barn og er til å spise opp! Hver gang så trekker han seg inn i stolen, og får nesten ikke sagt det han vil si. Så søtt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Memories

Hvem er Adil?

Anonym poster: c29dc4531ff263b148bf8d6d2a253891

Adil Khan. Vant dansefeber i 2006 og er nå dommer i x-faktor. norske talenter.

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også at tre dommere.. som er kjent for sang og dans HYLLER andre artister og dansere videre i Norske Talenter. Idag sklir vel hun lille jenta rett igjennom med sin idylliske sjarm og stemme. Jeg håper virkelig rubiks kube-fyren går videre. Han havner vel sikkert på andre eller tredjeplass, og da spørs det da, om dommerpanelet stemmer på han eller en danser/artist.. Blir nervepirrende.

Gleder meg også til å se Adil uffe og akke seg til å måtte velge. Uff. Det er nesten synd på dem at de må sitte i panelet der og ha den forferdelig jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adil Khan. Vant dansefeber i 2006 og er nå dommer i x-faktor. norske talenter.

Adil Khan. Vant dansefeber i 2006 og er nå dommer i x-faktor. norske talenter.

Ok. Har ikke sett programmet.

Tusen takk, Memories!

Anonym poster: c29dc4531ff263b148bf8d6d2a253891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er søt hele tiden han! Makan til deilig fyr :rodmer:

De få gangene jeg ser programmet, er det utelukkende for å sikle litt på Adil:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der gikk nok en artist og danser videre!!!! Gleder meg til finalen. Godt å få luka ut alle disse andre deltakerne som ikke kan danse eller synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er litt urettferdig. Hver gang noen har opptrått på scenen så sier han det samme: har ikke ord, mest fantastiske jeg har sett og deg vil vi se mye av i framtiden. Og det virker så kunstig og tilgjort hver gang han later som det er det beste han noen gang har sett. Kom til poenget i stedet for å sitte der å ha pusteproblemer.

Men sikkert en grei fyr.

=p

Anonym poster: 5a7f6243dc92b214a4f3635b5e5aee98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Adil er D-E-I-L-I-G !!! :daane:

Mørk hud og skalla og skjegg er den deiligste kombinasjonen som finnes på en mann!

(såsant man ikke ser ut som en terrorist vel og merke :P )

1309974356700_10.jpg

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yellow Taxi

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg liker egentlig norske talenter som program-konsept, men orker ikke se på mer på grunn av de utrolig slitsomme dommerne. De får ca 25% av sendetiden og gjør/sier akkurat det samme hver eneste gang. Det hele er så påtatt og tåpelig at jeg bli fysisk dårlig av å se på.

"Gjennomsnittlig opptreden"

Adil: Ne'ei. Ne'ei. Altså, - altså gutta jeg har ikke ord jeg. Jeg har ikke ord. Dere er HELT RÅ GUTTA! Dere tar det dere har i hjertet deres og kommuniserer et budskap gutta! Det er dette dans handler om!

Mia: "Riste litt på puppa og lage trutemunn", Nei'ei gutta eg synast dette var heilt fantastisk! Eg håpar virkelig folk tar til telefonen OG STEMMMAR PÅ DOKKER!!!

Alex: "Dere er norske, og dere har utvilsomt TALENT! Det er jo dere norske talenter handler om! Altså det dere har det er en GUDEGAVE! Og når du tok og stod på hode ditt sånn og spant rundt, altså jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg altså HÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅÅH"

Hver eneste forbanna gang.... Er det mulig!?!?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex: "Dere er norske, og dere har utvilsomt TALENT! Det er jo dere norske talenter handler om! Altså det dere har det er en GUDEGAVE! Og når du tok og stod på hode ditt sånn og spant rundt, altså jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg altså HÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅÅH"

Hver eneste forbanna gang.... Er det mulig!?!?

Har aldri hatt noe særlig forhold til Alex, men jeg må innrømme at den latteren hans smitter litt over på meg. Kan ikke unngå å smile når han setter igang med fliringa hans :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg liker egentlig norske talenter som program-konsept, men orker ikke se på mer på grunn av de utrolig slitsomme dommerne. De får ca 25% av sendetiden og gjør/sier akkurat det samme hver eneste gang. Det hele er så påtatt og tåpelig at jeg bli fysisk dårlig av å se på.

"Gjennomsnittlig opptreden"

Adil: Ne'ei. Ne'ei. Altså, - altså gutta jeg har ikke ord jeg. Jeg har ikke ord. Dere er HELT RÅ GUTTA! Dere tar det dere har i hjertet deres og kommuniserer et budskap gutta! Det er dette dans handler om!

Mia: "Riste litt på puppa og lage trutemunn", Nei'ei gutta eg synast dette var heilt fantastisk! Eg håpar virkelig folk tar til telefonen OG STEMMMAR PÅ DOKKER!!!

Alex: "Dere er norske, og dere har utvilsomt TALENT! Det er jo dere norske talenter handler om! Altså det dere har det er en GUDEGAVE! Og når du tok og stod på hode ditt sånn og spant rundt, altså jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg altså HÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅÅH"

Hver eneste forbanna gang.... Er det mulig!?!?

Altså! Jeg håper folk skjønner at trådstarter oser ironi! Jeg er så enig med gul drosje! Kunne ikke sagt det bedre selv. Eneste jeg reagerer på er at det skulle være mere *pauser* og *......* mellom setningene og orda!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså! Jeg håper folk skjønner at trådstarter oser ironi! Jeg er så enig med gul drosje! Kunne ikke sagt det bedre selv. Eneste jeg reagerer på er at det skulle være mere *pauser* og *......* mellom setningene og orda!

er ikke du trådstarter da?

Anonym poster: 70cddc52e03830540a13df65a8983163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Altså! Jeg håper folk skjønner at trådstarter oser ironi! Jeg er så enig med gul drosje! Kunne ikke sagt det bedre selv. Eneste jeg reagerer på er at det skulle være mere *pauser* og *......* mellom setningene og orda!

Ahhhh jeg trodde du var helt alvorlig jeg Beklager! Da var det egentlig ganske morsomt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Virkelig noen som syns han er kjekk altså?? Haha, jeg dauer hver gang han setter opp dette tøffe trynet sitt som at han må vise at dette liker han innmari godt altså. Han ser jo bare dum ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...