Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen

Dyregod

Anbefalte innlegg

Dyregod skrev (På 21.6.2015 den 8.31):

Enda en liten del av slimproppen har kommet. Håper det betyr fødsel om ikke så aaaltfor lenge!

Iiii :D spennende! Jeg er så spent på hvem som går i fødsel først av oss tre! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fionel skrev (På 21.6.2015 den 9.39):

Iiii :D spennende! Jeg er så spent på hvem som går i fødsel først av oss tre! ;D

Jaaa jeg også! Hadde vært moro om alle klinte til med samme dag ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod skrev (På 21.6.2015 den 10.17):

Jaaa jeg også! Hadde vært moro om alle klinte til med samme dag ;)

Jaa =D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeiaaa ;) Gøy når maner en heiagjeng!

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en skikkelig kraftig kynner som tok som et belte rundt magen og ryggen nå. Det var sånn det startet sist så er spent på om det kommer flere ;) Er nesten litt nervøs! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod skrev (På 21.6.2015 den 16.45):

Fikk en skikkelig kraftig kynner som tok som et belte rundt magen og ryggen nå. Det var sånn det startet sist så er spent på om det kommer flere ;) Er nesten litt nervøs! 😁

Jammen..... Jammen..,, =P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fionel skrev (På 21.6.2015 den 16.49):

Jammen..... Jammen..,, =P

Haha, skal prøve å vente på deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet flere enda. Merker at jeg nesten ikke er klar allikevel nå, haha. Men er ikke sikkert det skjer nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod skrev (På 21.6.2015 den 16.52):

Haha, skal prøve å vente på deg :ler:

Ja det syns jeg! =P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en av mine du kjenner, de forsvant herfra ser du. Vennligst returner den hit snarest, jeg er nemlig før deg i køen!

:opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampe skrev (På 21.6.2015 den 17.33):

Det er sikkert en av mine du kjenner, de forsvant herfra ser du. Vennligst returner den hit snarest, jeg er nemlig før deg i køen!

:opplyser:

Nææ, hvis disse gjør at jeg får baby så får du dem ikke tilbake altså. Beklager hvis jeg sniker! Men her har det ikke skjedd noe særlig nytt, så var nok bare falsk alarm nå.

Men denne babyen er helt ekstremt aktiv nå! Det gjør vondt nedover lysken som det gjorde for et par uker siden. Det syns jeg hun kan gi seg med hvis hun allikevel ikke skal komme enda.

Kan også nevne at jeg har vært på do sånn 5 ganger idag... Beklager litt mye info til dere som leser. Men det kan jo være et tegn det og? Aah denne ventetiden er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyregod skrev (På 21.6.2015 den 17.39):

Nææ, hvis disse gjør at jeg får baby så får du dem ikke tilbake altså. Beklager hvis jeg sniker! Men her har det ikke skjedd noe særlig nytt, så var nok bare falsk alarm nå.

Men denne babyen er helt ekstremt aktiv nå! Det gjør vondt nedover lysken som det gjorde for et par uker siden. Det syns jeg hun kan gi seg med hvis hun allikevel ikke skal komme enda.

Kan også nevne at jeg har vært på do sånn 5 ganger idag... Beklager litt mye info til dere som leser. Men det kan jo være et tegn det og? Aah denne ventetiden er herlig.

Hvis det å gå på do er et tegn, ja da møtes vi i natt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fionel skrev (På 21.6.2015 den 17.52):

Hvis det å gå på do er et tegn, ja da møtes vi i natt :P

Håper det! ;)

Jeg har vært endel på do de siste ukene jeg faktisk, men idag har det vært mye mer... Jaja, alt håp skal man klamre seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her har det dabbet helt av... Så blir ikke fødsel idag, det skal nok litt til å få til! Jaja, nå er storesøster blitt syk da, så passer vel best om hun blir frisk først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyregod skrev (På 21.6.2015 den 18.57):

Nei, her har det dabbet helt av... Så blir ikke fødsel idag, det skal nok litt til å få til! Jaja, nå er storesøster blitt syk da, så passer vel best om hun blir frisk først :)

Pån igjen i natt kanskje? Jeg krysser fingrene for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fionel skrev (På 21.6.2015 den 19.15):

Pån igjen i natt kanskje? Jeg krysser fingrene for deg! :D

Takk! Er jo alltids lov å håpe... ;) Nå har datteren vår fått høy feber og er skikkelig dårlig, så er litt kjedelig hvis vi må dra fra henne i natt kjenner jeg... Men skjer det så har vi jo flinke besteforeldre som passer på da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...