Gå til innhold

Noen andre som venter på IKM denne måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plutselig ventet jeg ikke på IKM lenger! :hoppe: Fikk lyserosa strek (+CB digital) i går! :rodmer: 5 dager før IKM. Tror jeg bomma litt på IKM denne mnd..

Håper flere følger meg i :strix: -dansen! (og at spiren sitter til termin..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig ventet jeg ikke på IKM lenger! :hoppe: Fikk lyserosa strek (+CB digital) i går! :rodmer: 5 dager før IKM. Tror jeg bomma litt på IKM denne mnd..

Håper flere følger meg i :strix: -dansen! (og at spiren sitter til termin..)

Så bra! Gratulerer og masse lykke til =)

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å vente en uke så gjør nok ikke det noe =) Men hvis du ikke vil vente så kan du jo ta en test. Jeg tar det heller litt for ofte for å berolige meg selv. Hater venting..

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Viste seg at det ikke var noe vits, den var veldig negativ ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Venter i spenning, jeg også, gitt.. IKM ca 20 november. Prøver å ikke tenke på det så mye, men det er jp litt vanskelig som dere jo er fult klar over. Hvis det ikke klaffer nå, blir jeg litt forundret, siden vi sikret oss annen hver dag frem til el, på selve el og noen dager senere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje dagen uten mensen og tre svake men positive tester over tre dager. Da kan jeg vel bare krysse fingrene for at den sitter :) Lykke til alle sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke når den kommer (forhåpentligvis ikke), for jeg hadde sa for 1 mnd siden 22.okt. Men nå er det 7 dpo, og så mange tester som jeg har i skapet tok jeg faktisk en i dag. Negativ selvsagt... Skal vente med neste test etter 22. Nov, selvom det er vanskelig..... Vil så inderlig at jeg skal bli gravid igjen.

Alle rundt meg får, føler jeg, og jeg kjenner jeg blir grønn av misunnelse!! - og litt irritert. Uff, jeg er fæl!

Endret av joyfolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Joyfolie: Håper spiren sitter...

Skjønner deg veldig godt og du er ikke fæl... Helt forferdelig å vente... og det hjelper ikke på at "alle andre" rundt deg får heller.. Har det på akkurat samme måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kuppe tråden, men jeg har aldri sett for meg å havne i denne "ingen av delene"-situasjonen... trodde jeg skulle fått mensen en gang mellom 10. og 15. november (siste dag i forrige mens 20. oktober) og testet negativt i dag 17. november. Ikke engang svak stek om jeg prøvde hardt å innbille meg noe.

Hvis man er "treg" på å produsere HCG, når kan man forvente å teste positivt egentlig? 1 uke etter IKM, 2 uker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke når den kommer (forhåpentligvis ikke), for jeg hadde sa for 1 mnd siden 22.okt. Men nå er det 7 dpo, og så mange tester som jeg har i skapet tok jeg faktisk en i dag. Negativ selvsagt... Skal vente med neste test etter 22. Nov, selvom det er vanskelig..... Vil så inderlig at jeg skal bli gravid igjen.

Alle rundt meg får, føler jeg, og jeg kjenner jeg blir grønn av misunnelse!! - og litt irritert. Uff, jeg er fæl!

Du er absolutt ikke fæø! Jeg hadde det akkurat likt etter at jeg hadde en SA i september.. Jeg var rett og slett forbanna på alle gravide rundt meg, og satt på tbanen om morningen og tenkte stygge stygge tanker om kvinner jeg så som var gravide.. Jada, veldig barnslig av meg, men det er faktisk lov å ha de tankene i en sånn situasjon! Å tro meg, spiren sitter nok hos deg også før du aner :hug: :hug: :hug: Sender deg mange mange klemmer, vet hvor vondt du har det nå.... Og du...? det er mer en lov å tenkte sine tanker, og det er også lov å gråte så lenge og mye man trenger.... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Godt å høre.. <3 Jeg er veldig spent denne mnd, tror jeg snart er der. Eneste jeg tenker er ikke mens, ikke mens, hver gang jeg må tisse! Ha ha... Denne prosessen er ikke bare, bare ;) Den sa'en gikk litt mer innpå meg enn det jeg egentlig ville, men sånn er det. Lykke til alle sammen og må spiren sitte hos dere alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bliiiir gaaal av denne ventingen.... Skulle ønske man bare kunne se med en gang om man ble gravid denne mnd eller ikke.. Denne ventingen er drepen. Flere i samme situasjon? Som venter på IKM?

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Jeg er der også... :/ IVF behandling, satte inn befruktet egg som har lagt på frys i går. Så nå er det 14 dager seigpining! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente8923

Jeg er der også... :/ IVF behandling, satte inn befruktet egg som har lagt på frys i går. Så nå er det 14 dager seigpining! :(

Huff... Krysser fingrene for deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Tusen takk dere! Godt å høre.. <3 Jeg er veldig spent denne mnd, tror jeg snart er der. Eneste jeg tenker er ikke mens, ikke mens, hver gang jeg må tisse! Ha ha... Denne prosessen er ikke bare, bare ;) Den sa'en gikk litt mer innpå meg enn det jeg egentlig ville, men sånn er det. Lykke til alle sammen og må spiren sitte hos dere alle <3

<3 Masse lykke til! =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Åjadda... TR kom denne mnd også!!

Huff.. frykter at TR kommer her også =( Ingen tegn til strek på testen 4 dager før IKM.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jente8923

Jeg fikk ikke positiv før 4 dager etter ikm, så det er fremdeles sjans, jente8923 :D

Ja, tør bare ikke håpe på noe for jeg blir så skuffet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...