Gå til innhold

Noen andre som venter på IKM denne måneden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bliiiir gaaal av denne ventingen.... Skulle ønske man bare kunne se med en gang om man ble gravid denne mnd eller ikke.. Denne ventingen er drepen. Flere i samme situasjon? Som venter på IKM?

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter! Og ja, det er like grusomt hver gang:P Går å tenker på det hele tiden og får heller ikke sove... Veldig veldig spent, spesielt fordi jeg hadde en SA forrige måned og jeg aner ikke når mens vil/ikke vil komme. Hehe.. Hater å ikke ha kontroll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter! Og ja, det er like grusomt hver gang:P Går å tenker på det hele tiden og får heller ikke sove... Veldig veldig spent, spesielt fordi jeg hadde en SA forrige måned og jeg aner ikke når mens vil/ikke vil komme. Hehe.. Hater å ikke ha kontroll!!

Ja, skjønner deg så godt.. Blir jo gal av å ikke vite...

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme situasjon her... Er selvpining denne ventingen! Sitter hele tidenog vurderer å kjøpe test, samtidig som det bare er snakk om et par dager til tr kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vente 7 dager til før jeg skal inn og ta blodprøve... :murvegg: er bare 5 dager siden innsett, det er nesten det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bliiiir gaaal av denne ventingen.... Skulle ønske man bare kunne se med en gang om man ble gravid denne mnd eller ikke.. Denne ventingen er drepen. Flere i samme situasjon? Som venter på IKM?

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Jepp, samme situasjon hver eneste mnd... hater denne ventingen over alt! Vil teste nåå! IKM 23 November! en hel evighet til! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg.. Men jeg venter egentlig på neste mnd! :sur: Fordi min kjære var bortreist akkurat når jeg hadde el :kjefte: I teorien er det jo en liiiten sjans... Men høyst sannsynlig er det neste mnd jeg venter på, altså ca 17 desember! :daane: Så den lange måneden å vente ble til to.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere lykke til alle sammen =) Håper virkelig dette er deres måned =) Krysser fingrene for at det er min og =)

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere ja :) Har riktignok ikke EL før 17, men jeg venter fordet jeg! Er riktignok bare i pp 1, (2 om man tar med perioden etter sa, vi prøvde jo litt da også, men hadde ikke store håpet da) Men nå håper vi stort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa... IKM 18-19 nov. Det virker som en hel evighet. Prøver å ikke skru opp forventningene, men det er vanskelig gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa... IKM 18-19 nov. Det virker som en hel evighet. Prøver å ikke skru opp forventningene, men det er vanskelig gitt..

Det er ikke sååå lenge til da kjære deg :hug: Tenk i slutten av helgen så står du der kanskje med to streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk på tredje dagen uten M... Skulle kommet på mandag, og er her ikke enda. Kun negative tester også, men håper selvsagt at jeg er en av de med sen hCG-produksjon :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Jeg er faktisk på tredje dagen uten M... Skulle kommet på mandag, og er her ikke enda. Kun negative tester også, men håper selvsagt at jeg er en av de med sen hCG-produksjon :rolleyes:

Så spennende =D Krysser fingre og tær for deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter også. IKM 24.10. Blir gal av denne ventingen. :bond: Må virkelig få noe annet å tenke på imens.

Har en liten følelse som sier at faktisk gikk, men er jo nesten litt for godt til å være sant. Jeg kjenner jo ingenting, og redd for at min negative tankegang bare skal "ødelegge" hele opplegget. Håper virkelig ikke en spire bryr seg om min negativitet. :laugh: Ble litt amputert :sengekos: og lurer på om alt egentlig kom langt nok "opp". Noen som vet om de kan krype litt opp i skjeden selv, eller er det heelt bak mål? :fnise:

Anonym poster: d33e4e3c48c71fcc31a449c541845800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk på tredje dagen uten M... Skulle kommet på mandag, og er her ikke enda. Kun negative tester også, men håper selvsagt at jeg er en av de med sen hCG-produksjon :rolleyes:

Samme her! :) Jeg har vært gravid en gang før og da testet jeg positivt ca en uke etter IKM, så jeg håper at det er på samme viset denne gangen

Anonym poster: 78bf7440d6dd826abe538c71a414d095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med hormonprevensjon den 15. oktober og hadde småblødninger frem til den 20.

Ingen tegn til mensen enda, men ingen graviditetssymptomer heller... Tenkte jeg skulle teste på lørdag. Tror dere det er noe vits?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med hormonprevensjon den 15. oktober og hadde småblødninger frem til den 20.

Ingen tegn til mensen enda, men ingen graviditetssymptomer heller... Tenkte jeg skulle teste på lørdag. Tror dere det er noe vits?

Hvis du klarer å vente en uke så gjør nok ikke det noe =) Men hvis du ikke vil vente så kan du jo ta en test. Jeg tar det heller litt for ofte for å berolige meg selv. Hater venting..

Anonym poster: 61396dc4cd028a5c4cb61ffd22b39632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...