Gå til innhold

Blitt lurt


Gjest Uønsket far.

Anbefalte innlegg

1. En mann gjør ikke en kvinne gravid.

2. En kvinne blir gravid.

En kvinne blir gravid sånn helt av seg selv da, mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Abort er ikke prevensjon!

Jeg brukte prevensjon for å unngå graviditet. Jeg visste at abort ville jeg aldri klare. Jeg ble gravid, likevel, dessverre. Abort var helt ute av bilde. Ain't happening. Det visste alle som kjente meg. Etter hva som skjedde for mange år siden så jeg har valgt å avstå fra sex istedenfor. Ett problem jeg opplever med menn er at de ser på abort som en dans på roser.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne blir gravid sånn helt av seg selv da, mener du?

Denne uvitenheten om biologi blandt enkelte menn er alarmerende.

Seksualundervisningen i skolen er tydeligvis ikke god nok, da kunnskapsnivået er så lavt.

Jeg tror at dagens barnehagebarn vet mer om befruktning.

Når det gjelder moral og sunn fornuft....ja, det er et annet tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare menn sterelisere seg da?

så er vi ferdig med den saken!

At du er mindre oppegående, er tydelig.

Du har 0 forståelse for bruk eget ansvar om å bruke prevensjon. Du ser heller ikke at det er KVINNEN som blir gravid.

Tro det eller ei, kvinner har følelser. Enkelte klarer ikke å få utført aborten.

Dersom du er så bånnteit at du ikke tar ansvar og bruker prevensjon, ja da sitter du i saksa da!

Så rart at de fleste kvinner skjønner dette. da dette er en situasjon mange virkelig ikke ønsker å komme i.

Hei du!

Sett deg litt inn i teng før du svarer. Ingen kan sterilsere seg fritt i Norge før de er 25 år.

TS.er under denne alder.

Som du nok en gang ser har vår kjære Stat vært overformynder og overstyrt den enkeltes muligheter.

Kvinner og følelser. Har ikke menn føleser?

Tydligvis ikke, i din argumentsjon som faller sammen som et korthus.

Kvinne velger føde barnet ja, det er greit om hun står ved sitt valg og ta ansvar. Mannen ha sagt fra lenge før barnet ble født at han ikke ville bli far.

Jeg ser ikke problemet at den som tar valget til å føde barnet står til ansvar.

Et foster er ikke ansett som noe barn. Grensen for abort er 12 uker.Jf abortlova. Jeg kan ikke se at en mann kan bli gjort ansavrlig om han melder fra han ønsker før abortfristen ( Slik den kan utføres i praksis).

Manne blir ikke far før barent er født Jf barnelova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte prevensjon for å unngå graviditet. Jeg visste at abort ville jeg aldri klare. Jeg ble gravid, likevel, dessverre. Abort var helt ute av bilde. Ain't happening. Det visste alle som kjente meg. Etter hva som skjedde for mange år siden så jeg har valgt å avstå fra sex istedenfor. Ett problem jeg opplever med menn er at de ser på abort som en dans på roser.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

Ja, de skjønner ikke alvoret i det.

At det kan være en stor belastning for kvinnen.

de tenker bare på seg selv. De er de sanne egoistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg historie før du skal i en debatt!

Hvem er det som er skadelidende? Det er ikke kvinner, ikke menn, men........ barna?

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinne blir gravid sånn helt av seg selv da, mener du?

Nei men hun velger la mannen sprute sin sæd med spermier i sin vagina.

Av den grunn kan hun bli gravid.

Ser du ikke den vesentlige forskjellen på det du påstår og det fakiske valg kvinne tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Sett deg litt inn i teng før du svarer. Ingen kan sterilsere seg fritt i Norge før de er 25 år.

TS.er under denne alder.

Som du nok en gang ser har vår kjære Stat vært overformynder og overstyrt den enkeltes muligheter.

Kvinner og følelser. Har ikke menn føleser?

Tydligvis ikke, i din argumentsjon som faller sammen som et korthus.

Kvinne velger føde barnet ja, det er greit om hun står ved sitt valg og ta ansvar. Mannen ha sagt fra lenge før barnet ble født at han ikke ville bli far.

Jeg ser ikke problemet at den som tar valget til å føde barnet står til ansvar.

Et foster er ikke ansett som noe barn. Grensen for abort er 12 uker.Jf abortlova. Jeg kan ikke se at en mann kan bli gjort ansavrlig om han melder fra han ønsker før abortfristen ( Slik den kan utføres i praksis).

Manne blir ikke far før barent er født Jf barnelova.

At du mangler 50 øre på en krone er tydelig!

Det er ikke bare loven som teller når det gjelder synet på et foster.

Noen anser et foster som et barn før disse 12 ukene.

At du ikke skjønner belastningen en abort kan påføre et menneske er beklagelig.

At du bare tenker på deg selv er enda mer beklagelig.

Har du vært med på leken, nytter det ikke å bare stikke av.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Sett deg litt inn i teng før du svarer. Ingen kan sterilsere seg fritt i Norge før de er 25 år.

TS.er under denne alder.

Som du nok en gang ser har vår kjære Stat vært overformynder og overstyrt den enkeltes muligheter.

Kvinner og følelser. Har ikke menn føleser?

Tydligvis ikke, i din argumentsjon som faller sammen som et korthus.

Kvinne velger føde barnet ja, det er greit om hun står ved sitt valg og ta ansvar. Mannen ha sagt fra lenge før barnet ble født at han ikke ville bli far.

Jeg ser ikke problemet at den som tar valget til å føde barnet står til ansvar.

Et foster er ikke ansett som noe barn. Grensen for abort er 12 uker.Jf abortlova. Jeg kan ikke se at en mann kan bli gjort ansavrlig om han melder fra han ønsker før abortfristen ( Slik den kan utføres i praksis).

Manne blir ikke far før barent er født Jf barnelova.

Du mener at menn skal få putte pikken sin i hva som helst uten å bry seg om konsekvensene av det? Konsekvensene for kvinner er derimot helt annerledes.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men hun velger la mannen sprute sin sæd med spermier i sin vagina.

Av den grunn kan hun bli gravid.

Ser du ikke den vesentlige forskjellen på det du påstår og det fakiske valg kvinne tar?

Han velger å sprute sin sæd inn i hennes vagina, og hun lar han. De to stykker, og om uhellet er ute så er de to stykker som man stå til ansvar for konsekvensene.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men hun velger la mannen sprute sin sæd med spermier i sin vagina.

Av den grunn kan hun bli gravid.

Ser du ikke den vesentlige forskjellen på det du påstår og det fakiske valg kvinne tar?

Tuller du??

Dette er helt idiotisk! Har du ikke flere argumenter igjen?

¨Dette er virkelig lavmåls. Faen du er dum som kan skrive noe så tåpelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med graviditet og abort er mye følsomere og spesielt for kvinnen en for mannen, så ja du har egentlig ingenting du sko ha sagt når det kommer til abort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: fbea55ffd9ed0b7761d69ebfa9cef3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at menn skal få putte pikken sin i hva som helst uten å bry seg om konsekvensene av det? Konsekvensene for kvinner er derimot helt annerledes.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

Du mener at menn skal få putte pikken sin i hva som helst uten å bry seg om konsekvensene av det? Konsekvensene for kvinner er derimot helt annerledes.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

vi kan ikke endre biologi. deal with it, dakkal.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg skrev innledningsvis hadde vi en avtale om at det ikke skulle bli barn.

Når det er blitt slik at hun er gravid går det ann og ta abort. Det er ikke noe uvanlig i dag.

Ja jeg har skyld i det selv. En er selv skyld i det meste en fortar seg i livet. men en har også muligheter til å rette opp feil eller ting som ikke gikk som en hadde tenkt. Dette vet alle er mulig. Men innen dette går det ikke ann om kvinnen ikke vil.

Altså jeg får ikke rett opp min egen feil. Dette er ganske frustrerende og fører til at jeg får avsmak på hele systemet, og ordningen rundt dette med graviditet når det ikke er ønsket fra mannens side.

Jeg har ikke utført noe straffbart Hvorfor kan en ikke rette opp etterpå?

Akkurat dette strider mot mine rettsprinsipper. Vi skal visst nok leve i et demokrati men tviler heretter på dette. Jeg ser på dette som har hendt meg som utpressing og ødeleggende, Jeg har ikke motivasjon til å bidra til fellesskapet senere. Jeg skal trolig bli en som lurer unna og snylter på alt som er mulig.

Det at kvinnen har veto i spørsmålet er helt forkastelig. Jeg vurderer dette når jeg skal stemme ved neste valg (om jeg gidder i dette håpløse systemet vi lever i).

Hvis hun ikke sier noe, dvs ikke oppgir farskapet blir ikke noe registert på meg. jeg agr fostått at ingen kan tvinge en kvinne til og oppgi dette. Hun kan selvfølgelig finne på og oppgi senere om hun finner det passende.

Dette er altså det enste håpet jeg har?

Du e jo faen ikkje heilt goe i den lille knotten din du!

Anonym poster: fbea55ffd9ed0b7761d69ebfa9cef3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hekk argumentet mitt gikk hus forbi her. Umulig å bruke logikk på kvinneguiden. Her er det følelser for alle penga!

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du mangler 50 øre på en krone er tydelig!

Det er ikke bare loven som teller når det gjelder synet på et foster.

Noen anser et foster som et barn før disse 12 ukene.

At du ikke skjønner belastningen en abort kan påføre et menneske er beklagelig.

At du bare tenker på deg selv er enda mer beklagelig.

Har du vært med på leken, nytter det ikke å bare stikke av.

Jeg tror vi har kommet til kjernen i denne saken.

Menn vil knulle rundt uten at det har noen som helst konsekvenser for dem. De forstår ikke hva en abort kan påføre kvinner mange psykiske traumer, og de forstår ikke hvor vanskelig det kan være å stå der, plutselig gravid.

vi kan ikke endre biologi. deal with it, dakkal.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Nettopp! Vi kan ikke endre biologien. Biologien er sånn den er, men når jeg leser sånne tråder så skulle jeg ønske at disse kjepphøye mennene skulle få lov til å smake på hvordan det er.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den dagen vi også kan søke om at mannen er den som må gjennomgå aborten, så skal jeg bli med på ideen om felles søknad. :jepp: Og den dagen han eventuelt kan bære frem og føde barnet, så er alt fryd og gammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de skjønner ikke alvoret i det.

At det kan være en stor belastning for kvinnen.

de tenker bare på seg selv. De er de sanne egoistene.

De ser ikke at det kan være en stor belastning for mannen.

De tenker bare på seg selv.

De er de samme egoistene.

Altså kvinnens valg om å føde. Kvinnens valg etter graviditet. Kvinnens anvar pga,sitt valg. Kvinnen kan velge hva hun vil. Det er ordnet slik at hun får bolig og klarer seg. Mannen er tatt ut av barnet i dagens systemer bortsett fra barnebidrag. Det er BARE Å TENKE GRÅDIGHET når barnebidrag kreves. En mann som er uønsket far, og ikke vil vær far har ikke ansvar for barnet nå som lovverket har gjort mor lovlig som forelder alene.

Hvorfor skal en slik mann da kreves barnebidrag når han ikke har noe barn som han har ansvar for.

Han kunne like gjerne betalt de 3000-7000 kr mnd til kråka. For han har det vært det samme for han har ikke noe barn.

Hele ordningen er tragisk slik den er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hekk argumentet mitt gikk hus forbi her. Umulig å bruke logikk på kvinneguiden. Her er det følelser for alle penga!

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Om du tror at det er logikk i pisset ditt, må du tro om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser ikke at det kan være en stor belastning for mannen.

De tenker bare på seg selv.

De er de samme egoistene.

Altså kvinnens valg om å føde. Kvinnens valg etter graviditet. Kvinnens anvar pga,sitt valg. Kvinnen kan velge hva hun vil. Det er ordnet slik at hun får bolig og klarer seg. Mannen er tatt ut av barnet i dagens systemer bortsett fra barnebidrag. Det er BARE Å TENKE GRÅDIGHET når barnebidrag kreves. En mann som er uønsket far, og ikke vil vær far har ikke ansvar for barnet nå som lovverket har gjort mor lovlig som forelder alene.

Hvorfor skal en slik mann da kreves barnebidrag når han ikke har noe barn som han har ansvar for.

Han kunne like gjerne betalt de 3000-7000 kr mnd til kråka. For han har det vært det samme for han har ikke noe barn.

Hele ordningen er tragisk slik den er i dag.

Hvis en mann ikke ønsker seg barn så velger han å avstå fra sex, enkelt og greit. Det er ingen menneskerett og pule rundt.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...