Gå til innhold

Umulig å finne billig BH i riktig størrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet du sikkert din størrelse? Ebay selger jo mange gode merker, som feks Freya. Kan være verdt en titt :)

Hvilke størrelser operer de med? Hva er en 65D der?

Anonym poster: cd657e23b7aee1c3eb3d55d39149b459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke størrelser operer de med? Hva er en 65D der?

Anonym poster: cd657e23b7aee1c3eb3d55d39149b459

Om jeg ikke tar helt feil, så blir det engelske størrelser. Kontakt gjerne selger for å finne ut dette konkret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere kalkulatoren til change til å fungere? Når jeg taster inn mine tall får jeg bare opp størresen "75?".

Jeg testa også ut kalkulatorene på underverker.no og 85b.org, og der fikk jeg 80L (!!!) på begge (forutsatt at norge bruker EU-størrelser...) BH-ene jeg bruker nå er 80F fra change (men jeg har gått litt ned i vekt siden jeg ble målt). Jeg trodde change skulle ha små størrelser? For de andre kalkulatorene gir meg mye større størrelser!

Åh, blir så forvirra av dette!

Anonym poster: 07b0784bc47abc723f7d533906eb2f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de kalkulatorene gir meg beskjed om å bruke 70 i omkrets - og jeg måler 68. Helt feil med andre ord. Stort sett bruker jeg 60, eventuelt 65 dersom materialet er lite elastisk.

Når du prøver skal iallfall båndet sitte vannrett bak på ryggen, ikke trekkes oppover. Da har du riktig omkrets. Deretter får man prøve seg litt fram med tanke på cup.

Sikker på at ikke cup også er oppgitt? Om du fyller inn mål for både under og 'rundt' brystene så skal den gi deg begge deler.

Endret av Ego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de kalkulatorene gir meg beskjed om å bruke 70 i omkrets - og jeg måler 68. Helt feil med andre ord. Stort sett bruker jeg 60, eventuelt 65 dersom materialet er lite elastisk.

Når du prøver skal iallfall båndet sitte vannrett bak på ryggen, ikke trekkes oppover. Da har du riktig omkrets. Deretter får man prøve seg litt fram med tanke på cup.

Sikker på at ikke cup også er oppgitt? Om du fyller inn mål for både under og 'rundt' brystene så skal den gi deg begge deler.

Ok, da stoler jeg ikke på de kalkulatorene. Og jeg er nokså sikker på at jeg klarte å få de helt vanrett, men det er jo vanskelig å vite sikkert.

Ja, jeg er sikker på at cup ikke er oppgitt. Legger ved bilde, så kan du se hvordan det ser ut.

Anonym poster: 07b0784bc47abc723f7d533906eb2f80

post-37809-0-97762200-1352650444_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på en undertøysbutikk for å måle deg. Deretter går du på en av de billige butikkene, finner en som i cupen som passer også syr du inn bh'ns omkrets. Voilá!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er sikker på at cup ikke er oppgitt. Legger ved bilde, så kan du se hvordan det ser ut.

Rart... prøv å fjerne komma! Se om det hjelper. Om du prøver først med 80 og deretter 81 ser du uansett om det utgjør noen forskjell.

PS: tenkte 'vannrett' i forhold til når man prøver BH. Bare sånn for å presisere. Jeg roter visst litt med skriving i dag..

Endret av Ego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart... prøv å fjerne komma! Se om det hjelper. Om du prøver først med 80 og deretter 81 ser du uansett om det utgjør noen forskjell.

Jeg får fortsatt bare spørsmålstegn. Tror jeg fant ut hvorfor det ikke fungerer. Change har ikke større størrelser enn 80J, og når jeg går ned 3cm rundt brystet kommer den på 80J. Så kalkulatoren går sikkert bare opp til den størrelsen.

Det er vel sikkert uansett lurest å måle seg i butikken, men det er så langt til nærmeste butikk :(

Anonym poster: 07b0784bc47abc723f7d533906eb2f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70B i BH'ene fra change. Bruker egentlig 75 A

Anonym poster: f95760f607fda09306bc1aecaab0e852

Disse to str tilsvarer jo hverandre... Går med en opp rundt skal man gå en ned i cup for å få riktig str... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...