AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #1 Skrevet 7. november 2012 .....når han har greit/godt betalt jobb, jenta studerer, og det ikke er snakk om en større utgift enn en kaffe/et glass vin etc. Og så forventer han å få se jenta igjen?? Ett ord - FAIL. Anonym poster: 04bd1af336bf9dcfabdc61e1f4f328d3 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #2 Skrevet 7. november 2012 Det er koselig å spandere, og bli spandert på, men det er ingen deal breaker om han ikke gjør det. Anonym poster: a43bb635bde450f1d3fbf111358273b6 9
Gjest Lincoln Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Han har det vel for seg at vi skal ha likestilling. Selvsagt bare tull. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Hvorfor er det feil at han ikke spanderer drikke ? - jeg ser for meg at han gjerne vil bli litt bedre kjent med henne først Jeg ser du bruker begrept 'jente', - endel jenter kan bli ganske så 'biske' om de misoppfatter og tror han gir inntrykk av at han tror hun er til salgs 'for en kopp kaffe'. - just mentioned 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #5 Skrevet 7. november 2012 Ett ord: Golddigger. Hvorfor i alle dager skal noen kjøpe ting til deg? DU drikker kaffen, DU betaler for den. Likestilling, heter det. Vi lever i 2012. For meg er det en selvfølge å betale for meg selv. Hadde jeg vært mann, og gått ut med en kvinne som forventet å bli spandert på, kan jeg garantere at det ikke hadde blitt noe annet stevnemøte med denne griske, lille kjerringen. Anonym poster: 65ae9259de3343e936627feca1e95bc8 11
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #6 Skrevet 7. november 2012 Er det noe kvinner setter høyt så er det økonomisk sikkerhet. En som ikke en gang spanderer en kaffikopp viser ikke mye evne med å bidra til den sikkerheten i fremtiden om man blir et par. Signerer det som en fail ja. Anonym poster: cf93bd8de7282986b0c268d5ad004a7f 4
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2012 #7 Skrevet 7. november 2012 .....når han har greit/godt betalt jobb, jenta studerer, og det ikke er snakk om en større utgift enn en kaffe/et glass vin etc. Og så forventer han å få se jenta igjen?? Ett ord - FAIL. Anonym poster: 04bd1af336bf9dcfabdc61e1f4f328d3 Hjelp.. Det er jo ikke slik om man er en student at man er en fattig hjemløs som trenger og bli spandert på et glass vin/måltid mat. 5
Hapa Skrevet 7. november 2012 #8 Skrevet 7. november 2012 .....når han har greit/godt betalt jobb, jenta studerer, og det ikke er snakk om en større utgift enn en kaffe/et glass vin etc. Og så forventer han å få se jenta igjen?? Ett ord - FAIL. Anonym poster: 04bd1af336bf9dcfabdc61e1f4f328d3 Jeg spanderer gjerne på ei jente jeg liker, jeg! Synes det er koselig og har økonomi til det. Men, den dagen ei jente FORVENTER og KREVER at jeg spanderer, da mister jeg respekten for henne og gidder ikke se henne igjen. 18
Bowyang Skrevet 7. november 2012 #9 Skrevet 7. november 2012 Jeg betaler alltid for meg selv, men er koselig om han tilbyr! 3
Gjest Snoken- Skrevet 7. november 2012 #10 Skrevet 7. november 2012 (endret) Er det noe kvinner setter høyt så er det økonomisk sikkerhet. En som ikke en gang spanderer en kaffikopp viser ikke mye evne med å bidra til den sikkerheten i fremtiden om man blir et par. Signerer det som en fail ja. Anonym poster: cf93bd8de7282986b0c268d5ad004a7f Nå har vi blitt opplyst at fyren tjener greit... Er kvinnen så gjerrig er hun helt sikkert ikke av det beste kaliber uansett. Endret 7. november 2012 av Snoken-
Ferny Skrevet 7. november 2012 #11 Skrevet 7. november 2012 I prinsippet ser jeg den der med likestilling. Såklart folk fint klarer å betale for seg selv. Kommer kanskje litt an på settingen. Om gutten har invitert/tatt initiativ - da hadde jeg nok forventet at han betalte. Og jeg tror neppe dagens jenter gir uttrykk for at de forventer å bli spandert på. Men jeg tror de tenker sitt inni seg om de ikke blir det (særlig om det er snakk om å dele en LITEN regning). 1
Ragnhild H Skrevet 7. november 2012 #12 Skrevet 7. november 2012 Jeg betaler alltid for meg selv, men det betyr ikke at jeg ikke synes det er koselig om han betaler Men når det er sagt, så må det være skikkelig irriterende for menn når kvinnen forventer at han betaler. Man skal alltid tilby seg å dele regningen, altså!
Hapa Skrevet 7. november 2012 #13 Skrevet 7. november 2012 I prinsippet ser jeg den der med likestilling. Såklart folk fint klarer å betale for seg selv. Kommer kanskje litt an på settingen. Om gutten har invitert/tatt initiativ - da hadde jeg nok forventet at han betalte. Og jeg tror neppe dagens jenter gir uttrykk for at de forventer å bli spandert på. Men jeg tror de tenker sitt inni seg om de ikke blir det (særlig om det er snakk om å dele en LITEN regning). Det er liksom noe stakkarslig med slike jenter.... Som sagt, jeg spanderer gjerne på ei jente jeg liker, men blir det et krav så er det kroken på døra. Jeg spanderer gjerne på de førse datene, men det kommer et punkt hvor det er naturlig at hun også betaler av og til. Om hun ikke har tatt regninga 1 gang på de første 5 datene skjønner jeg tegninga, da er hun bare ute etter å snylte... 1
Silver Crook Skrevet 7. november 2012 #14 Skrevet 7. november 2012 .....når han har greit/godt betalt jobb, jenta studerer, og det ikke er snakk om en større utgift enn en kaffe/et glass vin etc. Og så forventer han å få se jenta igjen?? Ett ord - FAIL. Anonym poster: 04bd1af336bf9dcfabdc61e1f4f328d3 Det som er mest fail av alt er å kreve at andre skal spandere på deg. Jeg hadde kutta deg ut ganske kjapt om jeg fikk vite det. 2
Ferny Skrevet 7. november 2012 #15 Skrevet 7. november 2012 Det er liksom noe stakkarslig med slike jenter.... Som sagt, jeg spanderer gjerne på ei jente jeg liker, men blir det et krav så er det kroken på døra. Jeg spanderer gjerne på de førse datene, men det kommer et punkt hvor det er naturlig at hun også betaler av og til. Om hun ikke har tatt regninga 1 gang på de første 5 datene skjønner jeg tegninga, da er hun bare ute etter å snylte... ?? Tror det var snakk om første daten eller? Hahaha, og så tror jeg ikke jenter gidder å tilbringe tid sammen med en mann bare for at han skal betale for kaffen hennes. Det hadde i hvert fall ikke jeg giddet. 1
FruLuna Skrevet 7. november 2012 #16 Skrevet 7. november 2012 For meg hadde det vært FAIL hvis han hadde insistert på å spandere hver eneste gang. Det er koselig å bli spandert på, men ikke hvis det er fordi det er en forventning om at mannen alltid skal spandere. La meg også få gleden av å spandere en gang i blant 2
Hapa Skrevet 7. november 2012 #17 Skrevet 7. november 2012 ?? Tror det var snakk om første daten eller? Hahaha, og så tror jeg ikke jenter gidder å tilbringe tid sammen med en mann bare for at han skal betale for kaffen hennes. Det hadde i hvert fall ikke jeg giddet. Nei, ikke det jeg mener! Men det er en del kvinner her inne som sier det er en dealbreaker om mannen ikke betaler på date, være seg middag eller hva det nå skulle være. Jeg betaler gjerne en middag for to for 1000 spenn jeg, men ikke hver gang....
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #18 Skrevet 7. november 2012 Nå har vi blitt opplyst at fyren tjener greit... Er kvinnen så gjerrig er hun helt sikkert ikke av det beste kaliber uansett. Hvor høyt beløp som står på kontoen hans har lite med saken å gjøre. Det er snakk om å vise at man er villig til å ta vare på kvinnen økonomisk også, selv om det bare er en kopp med kaffe. Anonym poster: cf93bd8de7282986b0c268d5ad004a7f 1
Ferny Skrevet 7. november 2012 #19 Skrevet 7. november 2012 Det er liksom noe stakkarslig med slike jenter.... Som sagt, jeg spanderer gjerne på ei jente jeg liker, men blir det et krav så er det kroken på døra. Jeg spanderer gjerne på de førse datene, men det kommer et punkt hvor det er naturlig at hun også betaler av og til. Om hun ikke har tatt regninga 1 gang på de første 5 datene skjønner jeg tegninga, da er hun bare ute etter å snylte... Og tror også det var snakk om han må ha likt henne, siden han forventet/hadde lyst å se henne igjen. Jeg er i hvert fall vant med at gutter/menn tilbyr seg å betale. Men sier det er min tur hvis han gjorde det sist. Er ikke det normalt? Tror jeg hadde blitt overrasket om en gutt ikke hadde tilbudt seg å spandere en kopp kaffe ja. Kall meg gjerne en gold digger (øøØØø, what the fuck?).
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2012 #20 Skrevet 7. november 2012 Hvor høyt beløp som står på kontoen hans har lite med saken å gjøre. Det er snakk om å vise at man er villig til å ta vare på kvinnen økonomisk også, selv om det bare er en kopp med kaffe. Anonym poster: cf93bd8de7282986b0c268d5ad004a7f Hjelp. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå