Gå til innhold

"Regler" for julebordkjolen..


challenger

Anbefalte innlegg

Fant 3 stk fra Asos, hvilken er finest tru???

Hvor lang leveringstid? :)

image1xl.jpg

Denne fins også i rødt, men syns den var veldig fin i sort.

Denne!! Den var nydelig :-)

Og leveringstiden kan du enten gjøre sånn at du kan få den fort for 170 kr (et par dager - til 5 dager) og den andre (gratis leveranse) tar vel en uke plussminus. Har fått klærene mine på 4 dager før og helt opptil 10 dager :-)

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk litt på det :-D De er snille med returer osv også!

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Åh..skulle hatt den til neste fredag............ får tenke på det til i morgen:)

Jeg syns også den nr 2 var finest. Og så syns jeg det er kult at den ikke var sort. Sort er jo fint og klassisk, men jeg syns det blir så kjedelig, ofte så er jo 90% av damene i et selskap kledt i sort, så da er det jo litt ekstra moro å ha litt farge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg la ut (spurte om den kjolen fra asos) skal være i grønn!!!

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den synes ikke jeg var upassende hvertfall.

Tusen takk! Jeg er ganske lav, så kjolen rekker meg til kneskåla :fnise:

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Den jeg la ut (spurte om den kjolen fra asos) skal være i grønn!!!

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Blir sikkert kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også den nr 2 var finest. Og så syns jeg det er kult at den ikke var sort. Sort er jo fint og klassisk, men jeg syns det blir så kjedelig, ofte så er jo 90% av damene i et selskap kledt i sort, så da er det jo litt ekstra moro å ha litt farge da :)

Det var nr 3 jeg mente var finest i sort. Men så bestilte jeg nr 2 i sort istedet.. Syns den hadde så fin utringing også er jo sort slankende...tenkte å finne en rød clutch + pumps og "sprite" det opp med. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første. Liker personlig ikke fargen, men fasongen og sløyfa var søt:)

Den var veldig mye finere i virkeligheten. Utrolig fin fasong, blir pent med en blazer over.

Nummer 2 var fantastisk fin! Vurderer nesten å kjøpe den selv nå ;) Har du sett den i butikk? :)

Jeg kjøpte den i butikk, så ja :)

Anonym poster: c10a380729adfa6171351ebc7f1b9575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kongeblå kjole til knærne. Hva slags farge burde jeg ha på sko? Og hva med strømpebukse? Det er ikke "ulovlig" å bruke sånn hudfarget?

Jeg synes ikke svart strømpebukse er fin til annet enn svarte kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kongeblå kjole til knærne. Hva slags farge burde jeg ha på sko? Og hva med strømpebukse? Det er ikke "ulovlig" å bruke sånn hudfarget?

Jeg synes ikke svart strømpebukse er fin til annet enn svarte kjoler.

Svarte sko slår du ikke feil med! :) Nei, er vel ikke "ulovlig" å bruke nylonstrømper, bare pass på at fargen er så lik din egen som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk litt på det :-D De er snille med returer osv også!

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Jeg ville sørget for å være helt sikker før jeg bestilte derfra, venninna mi opplevde å måtte punge ut drøye 1000 kr for å få byttet noen sko som var i feil str., så hvor snille de er vet nå ikke jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Jeg har kongeblå kjole til knærne. Hva slags farge burde jeg ha på sko? Og hva med strømpebukse? Det er ikke "ulovlig" å bruke sånn hudfarget?

Jeg synes ikke svart strømpebukse er fin til annet enn svarte kjoler.

Nude! :hoppe:

Steve+Madden+nude+pumps%255B1%255D.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sørget for å være helt sikker før jeg bestilte derfra, venninna mi opplevde å måtte punge ut drøye 1000 kr for å få byttet noen sko som var i feil str., så hvor snille de er vet nå ikke jeg.

Jeg har handlet fra de mange ganger. Hver eneste gang det har vært noe feil, så har de betalt returer osv. Så hvor snille de er, i hvert fall mot meg er ganske snille altså. Syntes derimot synd på venninna de.

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet fra de mange ganger. Hver eneste gang det har vært noe feil, så har de betalt returer osv. Så hvor snille de er, i hvert fall mot meg er ganske snille altså. Syntes derimot synd på venninna de.

Anonym poster: 03af21725a25411a0c15f64d1f88ba31

Asos eller?

Fant denne her nå...sukk unikt snitt.

image4xl.jpg

Ryggen:

image2xl.jpg

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...