Portvinpiken Skrevet 2. november 2012 #41 Skrevet 2. november 2012 (endret) Hun ser sunn ut og antagelig ganske representativ for kvinner flest (altså ikke anoretiske ungdommer, men de over 30). Endret 2. november 2012 av Portvinpiken 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #42 Skrevet 2. november 2012 Hun ser sunn ut og antagelig ganske representativ for kvinner flest (altså ikke anoretiske ungdommer, men de over 30). Overvektig, det er det som er greia her. Det er normalt fordi de fleste kvinner over 30 her i Norge faktisk er overvektige. Anonym poster: b07a217a6d403d7df1d1f70c105d1011 3
Portvinpiken Skrevet 2. november 2012 #43 Skrevet 2. november 2012 Overvektig, det er det som er greia her. Det er normalt fordi de fleste kvinner over 30 her i Norge faktisk er overvektige. Anonym poster: b07a217a6d403d7df1d1f70c105d1011 Kjære folk, skjerp deg du anonyme bruker... ta på deg briller og se på midjen og ansiktet. Mye fett eller? Litt store lår kanskje, men ikke alle er skapt likt vet du ;-). Hvor gammel er du selv forresten?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #44 Skrevet 2. november 2012 Skremmende lesning i denne tråden må jeg si. Det er jammen ikke rart det står dårlig til med folkehelsa, når man åpenbart ser på denne klart overvektige kroppen som både sexy og nydelig. Konsekvensene av det vi ser nå vil være fatale om ikke alvorlige grep tas. Tallet på overvektige barn og unge eksploderer. Vi kommer til å se en vanvittig økning i diabetes og hjerte- og karsykdommer som følge av dette. Hvordan i svarte granskauen kan dere sitte her å forsvare at denne kroppen er NORMAL?? Ja, eg leste til og med noen som sa at kroppen var SUNN Anonym poster: cdf77db50759bf0dc380c05975d0e8d2 Anonym poster: cdf77db50759bf0dc380c05975d0e8d2 7
Portvinpiken Skrevet 2. november 2012 #45 Skrevet 2. november 2012 (endret) Det var jeg som synes hun ser sunn og frisk ut. MYE sunnere enn de beinranglene jeg har hatt som elever i videregående skole. Det er IKKE sunt! Endret 2. november 2012 av Portvinpiken 4
MrSmith Skrevet 2. november 2012 #46 Skrevet 2. november 2012 Nei. De overflødige kiloene er velplasserte, deilig kropp, hot! 1
LedigNavn Skrevet 2. november 2012 #47 Skrevet 2. november 2012 Det var jeg som synes hun ser sunn og frisk ut. MYE sunnere enn de beinranglene jeg har hatt som elever i videregående skole. Det er IKKE sunt! En lærer på videregående skole bør vite bedre enn å kalle ungdommer beinrangler Jeg er forøvrig snart 28 og veier nøyaktig det samme som jeg veide på videregående. Håper ikke læreren gikk rundt og tenkte beinrangel bak min rygg. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 2. november 2012 #48 Skrevet 2. november 2012 Hun ser sunn ut og antagelig ganske representativ for kvinner flest (altså ikke anoretiske ungdommer, men de over 30). jaha så naturlig slanke mennesker er anorektiske alle som en?? 3
belle_ Skrevet 2. november 2012 #49 Skrevet 2. november 2012 Hun er pen, hun er ikke for tykk, hun er ikke helsefarlig overvektig, men lubben. Så noe lunde slik ut selv da jeg veide 15 kg mer i fett.
Dolly-Duck Skrevet 2. november 2012 #50 Skrevet 2. november 2012 Denne kroppen er ikke usunn. Dette er ikke et eksempel av farlig overvekt. 2
Dolly-Duck Skrevet 2. november 2012 #51 Skrevet 2. november 2012 Hun var forresten ei skikkelig flott dame! 1
Portvinpiken Skrevet 2. november 2012 #52 Skrevet 2. november 2012 En lærer på videregående skole bør vite bedre enn å kalle ungdommer beinrangler Jeg er forøvrig snart 28 og veier nøyaktig det samme som jeg veide på videregående. Håper ikke læreren gikk rundt og tenkte beinrangel bak min rygg. Vel, det er et par år siden jeg var lærer på videregående, og selvfølgelig kan jeg få lov å si at beinrangler er beinrangler. Jeg veide også nøyaktig det samme som jeg gjorde da jeg gikk på videregående helt til jeg var i slutten av 30 årene. Hva folk sier bak din rygg kommer vel an på hvordan du ser ut. Det er forresten ikke noen bestemt "vekt på videregående" hvis du lurte ;-)
Gjest LostCase Skrevet 2. november 2012 #53 Skrevet 2. november 2012 Syntes hun så veldig bra ut, jeg. Det må da være mye deiligere å beføle en slik kvinne enn ei som er veldig tynn. Hun så myk og yppig ut! Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg hadde digga slike damer. 1
Portvinpiken Skrevet 2. november 2012 #54 Skrevet 2. november 2012 jaha så naturlig slanke mennesker er anorektiske alle som en?? Nei ikke slanke, men ungdommer som ikke spiser og virkelig er bare skinn og bein. Mange hadde faktisk spiseforstyrrelser fordi de ønsket å være så tynne som mulig. Det er jo IKKE sunt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #55 Skrevet 2. november 2012 Hva synes dere om kroppen til denne kvinnen? Hun er big size modell. Jeg synes hun er litt for tykk. Hun er langt i fra tykk, hun er formfull! Og det er fint. Anonym poster: 8445221261a8f5ac6087a4bc1a5564e6
Enira Skrevet 2. november 2012 #56 Skrevet 2. november 2012 Smaken er som baken, delt i to.... Syns denne modellen var kjempe fin jeg Flotte former! Str 42 - 44 er ikke helsefarlig 2
Gjest BettyBoop Skrevet 2. november 2012 #57 Skrevet 2. november 2012 Nei ikke slanke, men ungdommer som ikke spiser og virkelig er bare skinn og bein. Mange hadde faktisk spiseforstyrrelser fordi de ønsket å være så tynne som mulig. Det er jo IKKE sunt. nei men dette har de jo pga dårlig selvtillit. Du kan ikke kalle noen som faktisk har en sykdom, noe anoreksia er for stygge ting som beinrangel. De får ikke bedre selvtillit av det 5
LedigNavn Skrevet 2. november 2012 #58 Skrevet 2. november 2012 Vel, det er et par år siden jeg var lærer på videregående, og selvfølgelig kan jeg få lov å si at beinrangler er beinrangler. Jeg veide også nøyaktig det samme som jeg gjorde da jeg gikk på videregående helt til jeg var i slutten av 30 årene. Hva folk sier bak din rygg kommer vel an på hvordan du ser ut. Det er forresten ikke noen bestemt "vekt på videregående" hvis du lurte ;-) Angående siste avsnitt så tror jeg du skjønte hva jeg mente. Jeg var -meget- slank den gangen og er det fortsatt. Sannsynligheten for at jeg går under din kategori som "beinrangel" er nok ganske stor. Nei, det er ikke greit å kalle noen beinrangler. Jeg hadde definitivt ikke vært sunn hvis jeg hadde hatt en kropp som kvinnen på bildet i hovedinnlegget. Hvis jeg skulle klart å se slik ut, måtte jeg kun ligget på sofaen og spist hele dagen. 2
Gjest Loverdose Skrevet 2. november 2012 #59 Skrevet 2. november 2012 Hun er ikke tykk. Det ser man lett, ettersom hun har tydelige og markerte kragebein. Er man tykk, viser ikke kragebeina overhodet. En tykk person har litt for mye fett her og der, og hun der var akkurat passe. 1
Gjest Coolaid Skrevet 2. november 2012 #60 Skrevet 2. november 2012 Hva synes dere om kroppen til denne kvinnen? Hun er big size modell. Jeg synes hun er litt for tykk. Hun er sexy, vakker og akkurat passe ! Trist at du syns hun er for tykk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå