Gjest Snerk Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Hva synes dere om kroppen til denne kvinnen? Hun er big size modell. Jeg synes hun er litt for tykk.
Populært innlegg Sugerøret Skrevet 2. november 2012 Populært innlegg #2 Skrevet 2. november 2012 Hva er poenget med slike poster? Rakke ned på folk ? Bruk tiden på noe mer fornuftig 63
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Litt for tykk for hva? Jeg syns hun var veldig fin 17
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 For tykk for pluss size modell? trodde de måtte være litt tykke jeg.. Syns ikke at ho var så veeldig tykk,litt ja,nok til pluss size,men ellers en pen dame. 10
Gjest Animula Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Nei hun er fin, hot 'plus size' modell. 3
Gjest winston Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Ikke drømmekroppen min når det gjelder egen kropp iallefall. Hun er ikke tjukk, men absolutt lubben. 6
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 då er eg "tykk" men nøgd...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Litt mer rund enn "nødvendig" ja. Hvorfor lurer du? Anonym poster: b7eec3cb8a2d001ad1e59f076c86bdb6 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Fatter ikke hvorfor modellene enten må være veldig tynne eller lubne på grensen til småfeite.. Hvorfor ikke noe midt i mellom Hun er jo pen, men jeg ville ikke hatt en slik kropp selv. Anonym poster: 39da56ccf16a27247f676db1480c6737 5
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Fatter ikke hvorfor modellene enten må være veldig tynne eller lubne på grensen til småfeite.. Hvorfor ikke noe midt i mellom Hun er jo pen, men jeg ville ikke hatt en slik kropp selv. Anonym poster: 39da56ccf16a27247f676db1480c6737 Tja,det ser jo "spennende" ut på bilder med kvinner som ikke er helt hverdagslige,men når det gjelder mote og catwalk skjønner jeg heller ikke hvorfor det ikke er flere forskjellige kvinner og mer "normale" kvinner..Er jo dem man skal selge klær til! 2
Gjest Animula Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Tja,det ser jo "spennende" ut på bilder med kvinner som ikke er helt hverdagslige,men når det gjelder mote og catwalk skjønner jeg heller ikke hvorfor det ikke er flere forskjellige kvinner og mer "normale" kvinner..Er jo dem man skal selge klær til! Tenker akkurat det samme, det burde være et mye større mangfold av alle slag. 1
Gjest Snerk Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Hva er poenget med slike poster? Rakke ned på folk ? Bruk tiden på noe mer fornuftig Jeg ble inspirert av tråden "er denne kvinnen for tynn eller nett og vakker?". Der spytter dem nærmest på tynne kvinner, men så fort man skriver noe om større kvinner - nei, da er vanligvis helvete løs. Det finnes tykke kvinner og tynne kvinner. Vakre alle sammen. Synes ikke denne kvinnen er for tykk forresten, tok det med for å se hvor provosert enkelte ble. 6
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Hun er vakker i sin formfullhet. Trodde forøvrig at det der var ganske normalstørrelse på damer jeg. 12
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 I forhold til fotballfruen er hun jo stor, men så er frua anorektisk også da. Anonym poster: aaaa41363c0b91601f2f6ff46e133167 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Men hadde tynne kvinner blitt mer provosert så hadde folk kanskje brydd seg litt mer om hva de sa til dem? Personlig ante jeg ikke at det å være tynn var noe negativt før jeg var 20 år (trodde det var positvit) og fikk høre historien til ei som slet med undervekt. At det ikke er greit å kommentere overvektige har jeg alltid visst. Anonym poster: b7eec3cb8a2d001ad1e59f076c86bdb6 1
Papirbit Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Jeg ble inspirert av tråden "er denne kvinnen for tynn eller nett og vakker?". Der spytter dem nærmest på tynne kvinner, men så fort man skriver noe om større kvinner - nei, da er vanligvis helvete løs. Det finnes tykke kvinner og tynne kvinner. Vakre alle sammen. Synes ikke denne kvinnen er for tykk forresten, tok det med for å se hvor provosert enkelte ble. man får litt annerledes reaksjon når man forsøker å provosere og når man bare spør da Men du har nok rett i det! Likevel er ikke denne kvinnen like "lubben" som den "tynne " kvinnen er "tynn".. 1
Gjest Ludovie Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Tja,det ser jo "spennende" ut på bilder med kvinner som ikke er helt hverdagslige,men når det gjelder mote og catwalk skjønner jeg heller ikke hvorfor det ikke er flere forskjellige kvinner og mer "normale" kvinner..Er jo dem man skal selge klær til! I prinsippet enig, men samtidig er det jo sånn at lange, smale, velproporsjonerte kvinner kler mange flere typer klesplagg enn det alle andre gjør. For om man f.eks. har pærefasong, flat eller stor rumpe, er lav, har tjukke lår eller ikke har synlig midje eller slike ting, bør man ta høyde for det når man kler seg. Noe altså de som har typisk mannequin-/modellkropp slipper, ettersom de kler det meste, noe som jo er en fordel når man skal vise frem klær på best mulig måte. 3
KaDust Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Syns hun var vakker og ikke for tykk. Men jeg ville ikke hatt den størrelsen selv, mest fordi jeg allerede føler meg svær nok med høyden min. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Ja, hun er tykk. Jeg har ingen ønsker om å mobbe folk for vekta. Men vi snakker altså om det som er i ferd med å bli verdens største helseproblem. Overvekt fører til en elendig folkehelse, enorme kostnader, og personlige tragedier. Utviklingen er skremmende. Da hjelper det ikke å "hylle" overvektige som formfulle og sexy. Nei, man skal IKKE mobbe folk for vekta, men det er ekstremt viktig at dagens barn får solid kunnskap om hva dette medfører av dårlig helse i form av f.eks. hjerte-/karsykdommer, kreft og diabetes. Og forresten, hvorfor poster du dette under "seksualitet"? Dette hører definitivt under "Kropp og helse"..... Anonym poster: cdf77db50759bf0dc380c05975d0e8d2 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 Hva synes dere om kroppen til denne kvinnen? Hun er big size modell. Jeg synes hun er litt for tykk. HVOR er denne dama for tykk???? Hun er DAMN HOT ! Anonym poster: b9041100ab3b35cb345cad014494665f 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå