Gå til innhold

Jeg HATER halloween og barn!

Fremhevede innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Heldigvis ikke vært noen drittunger her. Hater Halloweenunger! Jævler! Hørt om unger som har spraylakkert katten til folk de ikke får godis hos og også hørt om folk med hester som har fått manen til hesten klippet av. Hadde noen småkrek gjort noe sånt med mine dyr hadde jeg seriøst grisebanka dem! Selv om det er aldri så mye barn. Selv drittunger bør forstå at man for pokker ikke plager dyr under noen omstendigheter!

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som forvirrer meg mest med Halloween-haterne, er alle som klager på at ungene kommer for "å tigge om godteri" - men som sier de gjerne vil ha unger som går julebukk. (er det ikke det det heter?)

Som en vokst opp på nittitallet, kan jeg ikke huske noen unger som gikk julebukk, meg selv inkludert. Er nok bare å innse at julebukk mer og mer har blitt erstattet av Halloween.

Så lenge ungene oppfører seg ordentlig tenker jeg det er greit. Bor på studenthjem langt ute i ingenmannsland - men hvis det skulle dukke opp noen så får de gjerne litt kokesjokolade av meg ;)

• Liker 1
Skrevet

Syns noen her er litt drøye... "Synd det ikke er lov å banke dem opp" , jeez!

Skrevet

Ved julebukk får man godteri for sang, ved halloween får man godteri for utkledning.

Samme greia, ulikt innpaktning. Så og si.

Feirer ikke direkte halloween selv, åpner heller ikke når det ringer på, men det gjør jeg uansett ikke ellers heller, men har ingenting i mot det. Synes egentlig det er en fin dag.

Eneste jeg ikke liker er alle grinebiterene som "står klar med balltreet" og de som gjør hærverk, noe som ikke en gang har noe med halloween å gjøre.

Anonym poster: 043087a98fde04a4f5f834f78d47f782

• Liker 4
Skrevet

Jeg hater verken barn eller Halloween hver for seg, men sammen blir det stygt.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jævla irriterende og respektløst. De går jo rundt og tigger godteri, selvom alle ikke vil gi så trenger de ikke å gjøre hærverk.

man får ikke akkurat lyst til å gi de godteri når de holder på slik. Unødvendig
Skrevet

Unger som går sånn Halloween-runde og julebukk er da ikke det samme, er ikke tradisjon å drive med hærverk når man går julebukk...

Selv bor jeg såpass avsides at jeg slipper unger som tigger godteri, bøssebærere, osv... desverre er ikke jehovas vitner like late.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ved julebukk får man godteri for sang, ved halloween får man godteri for utkledning.

Samme greia, ulikt innpaktning. Så og si.

Feirer ikke direkte halloween selv, åpner heller ikke når det ringer på, men det gjør jeg uansett ikke ellers heller, men har ingenting i mot det. Synes egentlig det er en fin dag.

Eneste jeg ikke liker er alle grinebiterene som "står klar med balltreet" og de som gjør hærverk, noe som ikke en gang har noe med halloween å gjøre.

Er ikke likt. Ved julebukk synger man og gjør noe koselig for folk. Gamle folk blir iallefall veldig glade når barna kommer og synger for dem. Er noe annet enn å bare rope knask eller kneeep.
  • Liker 4
Skrevet

Gjør som svogeren min gjorde; gi barna hodekål istedet for snop (han ba hver enkelt gjeng som kom om å dele hodekålen..), evt andre grønnsaker. Ryktene blant barna i nabolaget gikk som ild i tørt gress; "han kjipingen gir bare hodekål, ikke gidd å gå der":)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Gjør som svogeren min gjorde; gi barna hodekål istedet for snop (han ba hver enkelt gjeng som kom om å dele hodekålen..), evt andre grønnsaker. Ryktene blant barna i nabolaget gikk som ild i tørt gress; "han kjipingen gir bare hodekål, ikke gidd å gå der" :)

eller så kan man åpne døra mens man selv knasker på godteri og si.. Det er mitt.
  • Liker 4
Skrevet

Unger som går sånn Halloween-runde og julebukk er da ikke det samme, er ikke tradisjon å drive med hærverk når man går julebukk...

Hærverk har heller ingenting med halloween å gjøre. Folk som gjør det har misforstått.

Neida, julebukk og halloween er ikke helt det samme, men for meg så er det ikke så ulikt. Begge går for å få godteri. Julebukk får man godteri for sang, halloween får man for for "kostymene" (som jeg liker og si) sier jeg. Det var ikke seriøst ment akkurat.

Og er det i det hele tatt noen som går julebukk nå i dag? Jeg har hatt noen som gikk julebukk på døra totalt en gang og det er 6 år siden og jeg bor ikke langt til skogs. Julebukk gikk heller ingen jeg visste om da jeg var barn heller.

Skrevet

eller så kan man åpne døra mens man selv knasker på godteri og si.. Det er mitt.

Litt som når mr. Bean smeller igjen døra etter å ha spist godteri og hørt på julebukken synge. =)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Litt som når mr. Bean smeller igjen døra etter å ha spist godteri og hørt på julebukken synge. =)

hahaha
Skrevet

Hærverk har heller ingenting med halloween å gjøre. Folk som gjør det har misforstått.

I know, men desverre har ikke ungene fått med seg det.

Skrevet

Sånn er det ikke her på Vålerenga desverre..

Anonym poster: 3e0d39c53e36178513ad6279b27969d5

Men på Vålregna bor det jo bare etnisk-norske nav-snyltere, så der har du forklaringen din.

Anonym poster: df567bbf0f8a82e6e143be2550b7f17f

Skrevet

Er så inni helvete forbanna, jævla møkkaunger har kasta egg på vinduene mine. Hadde jeg sett hvem som hadde gjort det skulle de fått så syyyykt juling. Politiet kan vel ikke gjøre noe mot meg hvis de gjør herverk først? Det er jo self protection eller hva det heter på norsk..

Åååå som jeg haaaater barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjenner jeg får høyt blodtrykk og det er ikkje bra..

Anonym poster: 09af0dc532a3a5fcc7b0e7ddf4376be9

Selvforsvar, nødverge? Nei, det er det ikke. Selv om barn gjør rampestreker kan du straffes dersom du utøver vold mot dem. Noe annet hadde vært helt sykt.

Ta deg en bolle og en blå pille. Pust ut.

Jævla irriterende og respektløst. De går jo rundt og tigger godteri, selvom alle ikke vil gi så trenger de ikke å gjøre hærverk.

Dritunger. Utrolig respektløst.

Morsomt at de som kommenterer ikke er noe annet enn drittunger selv...

Anonym poster: 7c5f42a5f0c7903c098b6a4d0fbd5432

• Liker 4
Skrevet

OK. Du har lite å gjøre.

Skrevet

OK. Du har lite å gjøre.

The pot calling the cettle black.

• Liker 2
Skrevet

Selvforsvar, nødverge? Nei, det er det ikke. Selv om barn gjør rampestreker kan du straffes dersom du utøver vold mot dem. Noe annet hadde vært helt sykt.

Ta deg en bolle og en blå pille. Pust ut.

hva?

Skrevet

Skulle vært en allmennregel å bare ringe på hus som har halloweenpynt ved døren..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...