Gå til innhold

Jeg HATER halloween og barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så inni helvete forbanna, jævla møkkaunger har kasta egg på vinduene mine. Hadde jeg sett hvem som hadde gjort det skulle de fått så syyyykt juling. Politiet kan vel ikke gjøre noe mot meg hvis de gjør herverk først? Det er jo self protection eller hva det heter på norsk..

Åååå som jeg haaaater barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjenner jeg får høyt blodtrykk og det er ikkje bra..

Anonym poster: 09af0dc532a3a5fcc7b0e7ddf4376be9

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Noen ganger er det synd at det ikke er lov å banke dem opp.

Anonym poster: 50868570c974525ff509cc2ea49e808a

• Liker 12
Skrevet

Jeg er så heldig og har en sniper med paintball gevær.

Du kan ikke drive å banke opp barn.. Men ta igjen med samme mynt. Ha eggkartongen klar.

Anonym poster: f9810b50813a695543d1d3640a6c44a5

• Liker 10
Skrevet

Jævla irriterende og respektløst. De går jo rundt og tigger godteri, selvom alle ikke vil gi så trenger de ikke å gjøre hærverk.

• Liker 9
Skrevet

Barn er ekle små vesener. Spesielt i dag, når de renner ned folks dører og tigger etter snop, og bråker i gatene.

Anonym poster: 6c261d7844bef80f04230300ee785de7

• Liker 8
Skrevet

Dritunger. Utrolig respektløst.

• Liker 5
Skrevet

Syns det er så dårlig gjort. Så klart det finnes barn som oppfører seg ordentlig, men her jeg bor er det så mange minoritetsbarn som har 0 respekt. Same shit last year. Halloween = dårlig idè! Likte det med paintballgevær, hvor får jeg kjøpt det? Kjekt å ha sånn generelt :)

TS

Anonym poster: 3e0d39c53e36178513ad6279b27969d5

• Liker 7
Skrevet

Det verste barna finner på her er å legge toalettpapir i postkassen. *bankibordet*

• Liker 2
Skrevet

Så frekt gjort! Forstår godt at du blir provosert. Forhåpentligvis tar det ikke mange årene før disse barna er blitt gamle nok til å forstå at sånt gjør man ikke, men det er kanskje en mager trøst om det stadig vekk kommer nye småbarn som gjør de samme rampestrekene.

Er det nå jeg skal skryte av at ikke bare slipper jeg egg på rutene, men jeg slipper i tillegg barn på døra ettersom jeg leier en sokkelleilighet med hageinngang under hovedhuset, slik at ingen skjønner at dette er en egen leilighet? :danse:

• Liker 5
Skrevet

Knask eller KNEP? :laugh:

Hadde de fulgt tradisjonen ville de ikke ha kastet egg men hunde... i stedet.

Anonym poster: 3eadd4d4dc736d12c087ef1b2c0e38fb

• Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Har ikke vært noen her å ringt på enda... *Bank i bordet*

:-)

• Liker 2
Gjest hedgepig
Skrevet (endret)

Jeg hater foreldrene til ungene som "går" Halloween.

Endret av hedgepig
  • Liker 9
Skrevet

:jolie:

Har en 10-åring som er ute i skrivende stund forkledd som vampyr.

• Liker 3
Skrevet

Ligg i lur på vinduet og kast egg tilbake på dem. :lur:

• Liker 1
Gjest hedgepig
Skrevet

Charming!

Skrevet

Jeg har delt ut alt godteriet mitt til unger som har kommet på døra tidligere i dag. Faktisk hadde nesten alle ungene med seg foreldrene sine. BRA! Da kan foreldrene kontrollere at ikke ungene finner på noe kødd, som å egge vinduene eller sette fyr på bæsjen sin på trappa mi.

• Liker 17
Gjest Badebuksa
Skrevet

Haaaater baaarn?

Det var da voldsomt da.

• Liker 7
Skrevet

Har du lært ungen å ikke ødelegge hos folk da?

Anonym poster: 50868570c974525ff509cc2ea49e808a

• Liker 6
Skrevet

Jo, politiet hadde kunnet gjort noe mot deg,selvforsvar,som det heter på norsk er når man forsvarer seg, du forsvarer deg ikke,men hevner deg.

Anonym poster: 7cde935ba08bf55b83eb81b4a3573e1f

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på hvor foreldrene til de ungene som gjør herverk er.. En ting er at de tigger godteri, det er jo i grunnen unødvendig det og (skal ikke si så mye da, jeg gjorde jo det jeg også da jeg gikk på barneskolen), men at de kaster egg på husene til folk er virkelig respektløst. Det verste vi gjorde var å legge litt dopapir på dørmatta til folk, noe som etter litt tenking er teit det og..

Men selve tradisjonen med å kle seg ut er jo litt morsom.

Heldigvis er det ingen barn som kommer opp hit hvor jeg bor.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...