Lillemeg25 Skrevet 16. desember 2012 #61 Skrevet 16. desember 2012 jeg savner litt da Sami var en skikkelig drittunge og gjorde ALT for å holde Carrie og Austin fra hverandre. På 90 tallet. Gud som jeg hatet Sami før. Bortskjemt drittunge. Men i senere tid har jeg begynt å like henne. Hun er mye mer voksen nå enn det hun var for 10 år siden. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #62 Skrevet 27. januar 2013 Hvor er det blitt av John og marlena?? Anonym poster: fcdd1cadabaebd4b970bee396460df98
Petalouda Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #63 Skrevet 27. januar 2013 Hvor er det blitt av John og marlena?? Anonym poster: fcdd1cadabaebd4b970bee396460df98 det har jeg tenkt også ... kanskje skuespillerne har ferie
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #64 Skrevet 21. februar 2013 Morsomt at alle i hele Salem vet at det var Stefano og de som røvde å drepe Phillip, men de har jo ikke vært på politistasjon for avhør elller noe sånt? Merkelig Gleder meg til sannheten om Nicole komme ut. Det kan bli gøy. Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d
Scherbatsky Skrevet 21. februar 2013 #65 Skrevet 21. februar 2013 Hvor er det blitt av John og marlena?? Anonym poster: fcdd1cadabaebd4b970bee396460df98 De fikk sparken fordi Corday ikke hadde penger (slash, var ikke villig til å sparke de skuespillerene som var billige og ikke trengtes, slash likte ikke karakterene). Så de bor nå i "Sveits" for som alle vet er jo Sveits konge! Europa, jo! De kommer tilbake om 2 1/2 år. For å si det sånn, de savnes. Kjenner ikke igjen serien uten de. Jeg slutta den dagen de forsvant i USA, og begynte på igjen for 1 1/2 år siden (når de kom tilbake).
Chinka Skrevet 14. mars 2013 #66 Skrevet 14. mars 2013 Flere som fortsatt ser på? Jeg synes Sami er så irriterende. Synes ikke hun er noe god mor med tanke på forholdet henens til Will. Også skal hun gråte hele tiden, så irriterende Og kidnappingen til Stefano har jo vart over en uke nå, tror jeg. Ting går sakte i den serien
Sprinkles Skrevet 14. mars 2013 #67 Skrevet 14. mars 2013 (endret) Åh, jeg så også på dette for femten år siden! Har ikke fulgt med så veldig de siste åra,så det var veldig greit å finne denne tråden med litt oppsummering for meg. Jeg liker også Sami bedre nå, men jeg klarer ikke helt å se forbi sånn hun var med Carrie og Austin. Også må jeg jeg alltid le så sykt når en av ungene vokser opp, det er visst et eget begrep på det, SORAS - Soap Opera Rapid Aging Syndrome. Edit: Klarte til og med å skrive Spap feil. :himle: dyac. Edit2: makan til feilskriving! Mente soap, selvfølgelig. Endret 21. mars 2013 av Sprinkles
Chinka Skrevet 14. mars 2013 #68 Skrevet 14. mars 2013 Åh, jeg så også på dette for femten år siden! Har ikke fulgt med så veldig de siste åra,så det var veldig greit å finne denne tråden med litt oppsummering for meg. Jeg liker også Sami bedre nå, men jeg klarer ikke helt å se forbi sånn hun var med Carrie og Austin. Også må jeg jeg alltid le så sykt når en av ungene vokser opp, det er visst et eget begrep på det, SORAS - Sope Opera Rapid Aging Syndrome. Hahaha E.J tok vel rekorden
Petalouda Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #69 Skrevet 21. mars 2013 DOOL er moro da, eller, det er grei tidtrøyte, nettopp fordi det er så himla lame ... he he .. Hvor er det blitt av John og Marlena egentlig?
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. mars 2013 #70 Skrevet 21. mars 2013 DOOL er moro da, eller, det er grei tidtrøyte, nettopp fordi det er så himla lame ... he he .. Hvor er det blitt av John og Marlena egentlig? De fikk sparken og har flytta til Sveits. Flytta til Sveits i serien liksom. Ikke i virkeligheten.
Petalouda Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #71 Skrevet 21. mars 2013 sparken ? why .... ? de har jo vært med siden tidenes morgen ...
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. mars 2013 #72 Skrevet 21. mars 2013 sparken ? why .... ? de har jo vært med siden tidenes morgen ... Pengeproblemer. Derfor var det lettere for Corday å sparke de som tjener mest enn de andre. Men tror de kommer tilbake om 2 år til.
Petalouda Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #73 Skrevet 21. mars 2013 he he .... såpass ja .... kjipern da. husker godt da Marlena var demooooon hihi
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. mars 2013 #74 Skrevet 21. mars 2013 he he .... såpass ja .... kjipern da. husker godt da Marlena var demooooon hihi Når tid va det? jeg begynte å se på DOOL rundt 2000 hvis jeg ikke husker feil. Episodene fra 96-97 Det var da Tony latet som han ble drept og at John drepte han. John skulle dø i gasskameret men han ble redde av jack og Jennifer i siste liten. De hadde funnet dagboken til Tony. Jeg savner Shawn og Belle. Men han siste som spilte Shawn sugde. Likte aller best Jason Cok som Shawn.
Petalouda Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #75 Skrevet 21. mars 2013 hm det var nok før 2000 tror jeg ... er lenge siden iallefall. jeg savner også shawn og belle, og er veeeeeldig enig i at det må være Jason Cook, og Kirsten Storm 1
Samaysa Skrevet 21. mars 2013 #76 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Days of our Lives brukte jeg alltid å se da jeg kom hjem fra skola da jeg var lita. Det begynner å bli en del år siden. Er det noen ihuga fans som kan forklare meg hva som skjedde med Marlene og seriemorderen som rystet Salem? Edit: hun het visst Marlena Endret 21. mars 2013 av Samaysa
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. mars 2013 #77 Skrevet 21. mars 2013 Days of our Lives brukte jeg alltid å se da jeg kom hjem fra skola da jeg var lita. Det begynner å bli en del år siden. Er det noen ihuga fans som kan forklare meg hva som skjedde med Marlene og seriemorderen som rystet Salem? Edit: hun het visst Marlena Haha det var Tony som hadde dopet Marlena eller noe sånn at hun begikk alle disse mordene. Det var Tony som sto bak. (eller det var egentlig Andre som sto bak. Fetteren Tony som visst er prikk lik Tony. Tony var på den tiden fanget på en øde øy men alle trodde Andre var Tony) Det var egentlig ingen som døde. Det skulle bare se slik ut. De "døde" ble en etter en send til en øy som var bygget helt lik som Salem. John, Bo, hope og de dro ned dit ( husker ikke åssen de fikk greie på at de var på denne øyen men) og fikk redda de. Jack, Marlena og Roman ble fanget sånn at de kom ikke hjem sammen med de andre. Men de kom hjem litt senere.
Samaysa Skrevet 21. mars 2013 #78 Skrevet 21. mars 2013 Haha det var Tony som hadde dopet Marlena eller noe sånn at hun begikk alle disse mordene. Det var Tony som sto bak. (eller det var egentlig Andre som sto bak. Fetteren Tony som visst er prikk lik Tony. Tony var på den tiden fanget på en øde øy men alle trodde Andre var Tony) Det var egentlig ingen som døde. Det skulle bare se slik ut. De "døde" ble en etter en send til en øy som var bygget helt lik som Salem. John, Bo, hope og de dro ned dit ( husker ikke åssen de fikk greie på at de var på denne øyen men) og fikk redda de. Jack, Marlena og Roman ble fanget sånn at de kom ikke hjem sammen med de andre. Men de kom hjem litt senere. Takk for svar Forfatterne av denne serien har god fantasi, det er sikkert
Lillemeg25 Skrevet 21. mars 2013 #79 Skrevet 21. mars 2013 Haha jeg husker den storylinen da Marlena ble crazy og drepte alle Jeg synes det var SÅ spennende. Gode og onde dager er så fantastisk dårlig at man bare må følge med.
Samaysa Skrevet 21. mars 2013 #80 Skrevet 21. mars 2013 Haha jeg husker den storylinen da Marlena ble crazy og drepte alle Jeg synes det var SÅ spennende. Gode og onde dager er så fantastisk dårlig at man bare må følge med. Enig, selv om jeg ikke ser på nå lenger. Det spesielle med serien er at de aldri filmer utendørs. Alle utendørsscenene blir jo spilt inn i studio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå