Dragonfly84 Skrevet 31. oktober 2013 #1961 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg syntes Calle var genial, jeg tolket det som satire på elendig revyhumor. Og da er jeg helt enig. Ja, det var det, Bård sa jo noe om at han var fra "nittennitti...null", men det var veldig, veldig lite morsomt likevel, syns jeg. Men i kveld er det ny episode! 1
Bazinga! Skrevet 31. oktober 2013 #1962 Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan se Norges herligste? Så bare ett par episoder.. Må se resten, ser det er så mange som snakker om den serien enda. Jeg så det på Netflix. Har ikke Netflix lenger, så vet ikke om det ligger der enda.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1963 Skrevet 31. oktober 2013 I L O V E Y L V I S spesielt Bård... Anonymous poster hash: b0d2a...1d4
Lana Del Rey Skrevet 31. oktober 2013 #1964 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg så det på Netflix. Har ikke Netflix lenger, så vet ikke om det ligger der enda. Aaah, tusen takk! Er bare innom den amerikanske så har ikke fått med meg det. Da har jeg mye å glede meg til! 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1965 Skrevet 1. november 2013 Noen som har sett denne? Anonymous poster hash: 05666...4ce
Tabris Skrevet 2. november 2013 #1966 Skrevet 2. november 2013 Da har jeg sett den Big Boy-videoen for første gang. Jeez, Mary and Joseph!
Gjesten Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1967 Skrevet 4. november 2013 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne episode 14 av denne sesongen (den med Maria Mena)? Jeg gikk glipp av den, og finner den ikke på nett. Alle episodene har pleid å bli lagt ut på youtube, men akkurat den finner jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1968 Skrevet 4. november 2013 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne episode 14 av denne sesongen (den med Maria Mena)? Jeg gikk glipp av den, og finner den ikke på nett. Alle episodene har pleid å bli lagt ut på youtube, men akkurat den finner jeg ikke Jeg vet hvor du kan se alle episodene i god kvalitet. Helt gratis. Men i det jeg skulle til å fortelle deg hvor.. så ble det plutselig helt blankt i hodet. Eller kanskje jeg bare ikke har lyst til å dele det med deg? Hmm.. hvem vet... Piano! Anonymous poster hash: b1ad2...aba
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1969 Skrevet 4. november 2013 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne episode 14 av denne sesongen (den med Maria Mena)? Jeg gikk glipp av den, og finner den ikke på nett. Alle episodene har pleid å bli lagt ut på youtube, men akkurat den finner jeg ikke Åh, jeg gikk også glipp av den Håper noen gidder å hjelpe oss etter hvert... Anonymous poster hash: e0494...452 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1970 Skrevet 4. november 2013 Alle Ylvis fans der ute, husk å gi din stemme til gutta på WMA (World Music Awards) ! Ylvis er nominert i beste sang, beste gruppe og beste video kategori Anonymous poster hash: 09545...59d 1
Bazinga! Skrevet 4. november 2013 #1971 Skrevet 4. november 2013 Alle Ylvis fans der ute, husk å gi din stemme til gutta på WMA (World Music Awards) ! Ylvis er nominert i beste sang, beste gruppe og beste video kategori Anonymous poster hash: 09545...59d Oi, så gøy!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1972 Skrevet 4. november 2013 Alle Ylvis fans der ute, husk å gi din stemme til gutta på WMA (World Music Awards) ! Ylvis er nominert i beste sang, beste gruppe og beste video kategori Anonymous poster hash: 09545...59d Link?Anonymous poster hash: eea7c...a3a
Bazinga! Skrevet 4. november 2013 #1973 Skrevet 4. november 2013 http://www.worldmusicawards.com/index.php/vote/ Må inn på de forskjellige kategoriene å lete. Men i Worlds Best Song, Worlds Best Video og Worlds Best Group.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1974 Skrevet 4. november 2013 Her er direktelink: Verdens beste gruppe; Ylvis : http://vote.worldmusicawards.com/vote.asp?intNominationID=1410&cat=worlds%20best%A0group&cats=6 Verdens beste musikkvideo; Ylvis - The Fox: http://vote.worldmusicawards.com/vote.asp?intNominationID=1455&cat=worlds%20best%20video&cats=3 Verdens beste låt; Ylvis - The Fox: http://vote.worldmusicawards.com/vote.asp?intNominationID=1412&cat=worlds%20best%20song&cats=1 Trykk på linkene og stem!!! skriv inn navn og epost, tar 2sekunder Heia Ylvis!! Anonymous poster hash: eea7c...a3a 5
Granneman82 Skrevet 6. november 2013 #1975 Skrevet 6. november 2013 Kvelden i går var mer enn vellykket Kjempemoro å sitte i studio til IKMY og jammen fikk vi møte dem etter innspillingene også
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2013 #1976 Skrevet 6. november 2013 Kvelden i går var mer enn vellykket Kjempemoro å sitte i studio til IKMY og jammen fikk vi møte dem etter innspillingene også Å, så kult! Fortell, hva skjedde? Jeg fikk møtt dem etter innspillinga i fjor, og herregud, det var så overveldende! Det var da jeg gikk fra å være mest Bård-fan til å bli mest Vegard-fan Var dere på den siste innspillinga, siden dere fikk møtt dem? Jeg var på den første i går Det er så gøy å være i studio, de sier så mye gøy når kameraene ikke er på Og de er så hyggelige! Spesielt Vegard Før innspillingene var det noen som spurte om venninna kunne få en klem, siden hun hadde bursdag. Vegard dro i gang bursdagssangen og ga henne en klem Jeg har allerede begynt å få litt Ylvis-depresjon, siden neste uke er siste episode... De kommer vel tilbake neste høst igjen? Hvis ikke de har tenkt å begynne å ha episoder til våren også, deeeet hadde vært noe. Nei, nå må jeg laste over O-fag på iPoden igjen snart, og høre det en gang til. Kommer til å savne dem sånn når sesongen er over! 1
Granneman82 Skrevet 6. november 2013 #1977 Skrevet 6. november 2013 Å, så kult! Fortell, hva skjedde? Jeg fikk møtt dem etter innspillinga i fjor, og herregud, det var så overveldende! Det var da jeg gikk fra å være mest Bård-fan til å bli mest Vegard-fan Var dere på den siste innspillinga, siden dere fikk møtt dem? Jeg var på den første i går Det er så gøy å være i studio, de sier så mye gøy når kameraene ikke er på Og de er så hyggelige! Spesielt Vegard Før innspillingene var det noen som spurte om venninna kunne få en klem, siden hun hadde bursdag. Vegard dro i gang bursdagssangen og ga henne en klem Jeg har allerede begynt å få litt Ylvis-depresjon, siden neste uke er siste episode... De kommer vel tilbake neste høst igjen? Hvis ikke de har tenkt å begynne å ha episoder til våren også, deeeet hadde vært noe. Nei, nå må jeg laste over O-fag på iPoden igjen snart, og høre det en gang til. Kommer til å savne dem sånn når sesongen er over! VI var på den første innspillingen, men ble igjen og ventet til de skulle dra Det var absolutt verdt det, selvom vi nesten frøs i hjel Calle kom ut først, han var kjempenydelig Fikk bilde med han. Og så kom Bård og Vegard ut Jeg fikk verdens beste klem av Bård, og så fikk vi bilde med dem De er kjempesøte og veldig hyggelige MYE kjekkere i virkeligheten alle tre The camera doesn't do them justice for å si det sånn 1
Granneman82 Skrevet 6. november 2013 #1978 Skrevet 6. november 2013 (endret) Endret 6. november 2013 av CaptainHelgesen
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2013 #1979 Skrevet 6. november 2013 (endret) Å, hvor går de ut, den vanlige utgangen, eller en bakutgang? Så jeg vet det til neste år Vi venta inne sist, og ble med en fjortisgjeng som spurte om de kunne ta bilde med dem, og så gikk vi bort til dem etter det, haha Ja, de er virkelig kjekkere i virkeligheten, og så koselige og hyggelige også! Mange kjendiser blir jo drittsekker og gidder ikke gjøre mer enn de absolutt må (altså er de kun hyggelige når kameraene er på), men ikke disse gutta Under ei pause i innspillinga nå for eksempel - Vegard syns det ble litt lenge å vente for folk før de satte i gang å spille inn neste scene, så han holdt mobilen sin inntil et kamera og viste publikum en video fra da de var på Ellen show og en tilfeldig fyr dansa skikkelig vilt Får ikke opp bildet ditt... Endret 6. november 2013 av Dragonfly84 1
Granneman82 Skrevet 6. november 2013 #1980 Skrevet 6. november 2013 Å, hvor går de ut, den vanlige utgangen, eller en bakutgang? Så jeg vet det til neste år Vi venta inne sist, og ble med en fjortisgjeng som spurte om de kunne ta bilde med dem, og så gikk vi bort til dem etter det, haha Ja, de er virkelig kjekkere i virkeligheten, og så koselige og hyggelige også! Mange kjendiser blir jo drittsekker og gidder ikke gjøre mer enn de absolutt må (altså er de kun hyggelige når kameraene er på), men ikke disse gutta Under ei pause i innspillinga nå for eksempel - Vegard syns det ble litt lenge å vente for folk før de satte i gang å spille inn neste scene, så han holdt mobilen sin inntil et kamera og viste publikum en video fra da de var på Ellen show og en tilfeldig fyr dansa skikkelig vilt De kom ut en slags sidedør liksom, borte ved den store hvite traileren Hvis du stod der, så kanskje jeg så deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå