Kiarapus Skrevet 14. september 2013 #1041 Skrevet 14. september 2013 Teksten "ring-ding-ding-ding-ding" er jo prikk lik Crazy Frog. Ellers kan jeg ikke skjønne hva det skulle være plagiat fra.Anonymous poster hash: eea7c...a3a Tja, teksten i seg selv ja. Men det er snakk om 5 ord. Det er jo annet melodi på det enn i crazy frog. Skal Dolly Parton si at alle som bruker ordene "i love you" i sine sanger er plagiat på hennes "i will allways love you"? Det blir da for dumt. Nå må crazyfrog folka roe seg kraftig ned her! Har dere lest dette Billboard-intervjuet med Bård? Nei, men leste det nå! Ser ikke ut som de forlater oss de første 3 månedene iallefall :D Så får vi prøve å få resten av verden til å glemme de i løpet av de månedene da, så er vi trygge...
MalloryK Skrevet 14. september 2013 #1042 Skrevet 14. september 2013 http://www.bt.no/tv/Gull--grastein-fra-lokal-TV-Ylvis-2966446.html#.UjSZvLU4UqQ Idag er de verdensstjerner og inviteres til verdens største talkshows, men en gang var de tenåringer som danset på Fana skoleteater
Kiarapus Skrevet 14. september 2013 #1043 Skrevet 14. september 2013 http://www.bt.no/tv/Gull--grastein-fra-lokal-TV-Ylvis-2966446.html#.UjSZvLU4UqQ Idag er de verdensstjerner og inviteres til verdens største talkshows, men en gang var de tenåringer som danset på Fana skoleteater Awwww! Så søte de var! Og ikke minst allerede talentfulle!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1044 Skrevet 15. september 2013 Dumme tvnorge. De har sletta gamle nett-tv'n så nå kan jeg ikke se Ylvis møter veggen lengre :'( Eller hvem kan slå Ylvis. Norges/Nordens herligste har jeg alt av. Har dvd'ene også har jeg alle klippene som ikke er med på dvd'n. Nå ble jeg deprimert. Fikk lyst til å se Ylvis møter veggen. Programmet i seg selv er gørr, men Ylvis gjør at det funker.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1045 Skrevet 15. september 2013 Her er klippet fra O-fag hvor Nora (datteren til Bård) sier titt-titt:
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #1046 Skrevet 15. september 2013 Her er klippet fra O-fag hvor Nora (datteren til Bård) sier titt-titt: Åh hælledussen så søtt da!! "titt-titt" :D Awww <3 Og så søtt at Bård blir helt sånn dullete på slutten! :D <3
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1047 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg blir så irritert! Skjønner ikke hvorfor folk må laste ned en video fra youtube, også laste den opp igjen på youtube!! Det blir jo 20 resultater for samme video! Er det bare jeg som blir irritert over dette? Det er jo seriøst 20 eksemplarer av The Fox. Cover å remix etc er noe helt annet. Men når folk stjeler andres videoer også laster den opp med samme tittel og hele pakken. Gud måtte bare få det ut, blir så irritert. Edit: Ser det er en bruker nå som har lagt ut videoer som ligger på youtube allerede. ALLE ligger på youtube fra før. Å det sånn ca. 20-25 videoer som har blitt lastet opp i dag. Skjønner ikke poenget, er det for å få views? Selv legger jeg aldri ut noe som ligger der fra før. Endret 15. september 2013 av SnusmumrikkenXx
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #1048 Skrevet 15. september 2013 Det MÅ jo bare være for å få views?? Eventuelt kan det være for å "redde" disse videoene fra å forsvinne fra youtube da. Men da kunne de iallefall ha lastet de ned og så ventet til de eventuelt ble fjernet før de la de ut på nytt. Jeg også syns det er helt unødvendig og litt irriterende at de holder på slik.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1049 Skrevet 15. september 2013 Jeg mener at man kan legge ut en video dersom den ikke er der fra før. Eller om den du har er andelenes. Enten litt lengre video, altså bedre klippet. ELLER om den du har er av mye bedre kvalitet. Blir helt cmkedfmolwoa <--- sånn i hode av folk som laster opp ting som er der fra før. haha Farlig hvor mye jeg bryr meg, men det er så irriterende, for jeg sjekker youtube flere ganger i uken for å se om det har kommet noen nye klipp. Så er det 30 klipp som er der fra før. Blææh
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #1050 Skrevet 15. september 2013 Jeg mener at man kan legge ut en video dersom den ikke er der fra før. Eller om den du har er andelenes. Enten litt lengre video, altså bedre klippet. ELLER om den du har er av mye bedre kvalitet. Blir helt cmkedfmolwoa <--- sånn i hode av folk som laster opp ting som er der fra før. haha Farlig hvor mye jeg bryr meg, men det er så irriterende, for jeg sjekker youtube flere ganger i uken for å se om det har kommet noen nye klipp. Så er det 30 klipp som er der fra før. Blææh Ja men jeg forstår godt at du reagerer jeg. Når folk spammer youtube slik med ting som alt ligger ute, så er det så mye vanskeligere for oss å finne frem til disse gullkornene som vi er ute etter! 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1051 Skrevet 15. september 2013 Jeg finner ikke ofag i iTunes :( noen som har podcastene? Anonymous poster hash: eea7c...a3a
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1052 Skrevet 15. september 2013 Jeg finner ikke ofag i iTunes :( noen som har podcastene?Anonymous poster hash: eea7c...a3a Jeg synes denne er best. For de fleste er dobbelt på itunes: http://ofag.eikern.net/ 1
Fluffe Skrevet 15. september 2013 #1053 Skrevet 15. september 2013 De gutta er knall! Ler så jeg hyler av noen av tingene de gjør. 2
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #1054 Skrevet 15. september 2013 Det er så gøy at det kommer slike små reklameglimt titt og ofte på tvnorge med de, og at det er nye ting hver gang!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1055 Skrevet 15. september 2013 Det er så gøy at det kommer slike små reklameglimt titt og ofte på tvnorge med de, og at det er nye ting hver gang! Jeg så en i sta! Men dumt at de ikke legges ut på nett. for jeg ser aldri på tv. utenom når jeg er ned å familien ser på tv. Da gløtter jeg på den. haha å BAM! der var Ylvis. å selvfølgelig måtte jeg rope det ut slik at hele nabolaget fikk vite at de var på tv'n.
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #1056 Skrevet 15. september 2013 Jeg så en i sta! Men dumt at de ikke legges ut på nett. for jeg ser aldri på tv. utenom når jeg er ned å familien ser på tv. Da gløtter jeg på den. haha å BAM! der var Ylvis. å selvfølgelig måtte jeg rope det ut slik at hele nabolaget fikk vite at de var på tv'n. Ehhh.. JA'A! Det er jo ditt annsvar som god nabo å informere hele nabolaget om at Ylvis er på tv, da!.. Hvilken en så du? :D Noen fordeler må man vell ha av å være tv slave, vell? Jeg missliker egentlig reklame, så jeg bruker alltid å ta opp de programmene jeg vil se på dekoderen slik at jeg kan bare spole over reklamen. Men hver gang jeg ser Ylvis så bråstopper jeg, spoler tilbake og ser den reklamen og spoler videre.. Kan ikke gå glipp av 15 sekunder med Ylvis da!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1057 Skrevet 15. september 2013 Ehhh.. JA'A! Det er jo ditt annsvar som god nabo å informere hele nabolaget om at Ylvis er på tv, da!.. Hvilken en så du? :D Noen fordeler må man vell ha av å være tv slave, vell? Jeg missliker egentlig reklame, så jeg bruker alltid å ta opp de programmene jeg vil se på dekoderen slik at jeg kan bare spole over reklamen. Men hver gang jeg ser Ylvis så bråstopper jeg, spoler tilbake og ser den reklamen og spoler videre.. Kan ikke gå glipp av 15 sekunder med Ylvis da! Jeg er tv slave også! *High five* Men jeg sliter med hørselen, så her er en liten historie om hvordan tvslaven ble kurert for tvslavesyndromet: Ei lita jente på ca 18år satt inne på barnerommet og så på tv. Ylvis 3 på dvd så klart. Plutselig kommer de sure naboene og ringer på å truer med å ringe politiet fordi barna deres ikke får sove. Lite viste 18 åringen at klokken var 3 om natten denne fine sommernatten. Den kvelden innså hun også at hele nabolaget hadde hørt at hun hver morgenen før skolen, så på Handy manny på disney channel. Noe som var helt uakseptabelt! Det å se på Disney er jo tabu når man har passert 17år. Fra denne dagen innså hun at hørselen var så dårlig, og ledningen til høretelefonene for korte, til at hun kunne se på tv som en normal person. Så hun satt seg ned på knær og ba foreldrene om en bærpc. Å til denne dag ser hun kun på nett-tv, men en gang i året tørker hun støv av tv'en og koser seg med I Kveld med Ylvis, mens naboene hyler å griner fordi de ikke får sove. The End.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1058 Skrevet 15. september 2013 Jeg er tv slave også! *High five* Men jeg sliter med hørselen, så her er en liten historie om hvordan tvslaven ble kurert for tvslavesyndromet: Ei lita jente på ca 18år satt inne på barnerommet og så på tv. Ylvis 3 på dvd så klart. Plutselig kommer de sure naboene og ringer på å truer med å ringe politiet fordi barna deres ikke får sove. Lite viste 18 åringen at klokken var 3 om natten denne fine sommernatten. Den kvelden innså hun også at hele nabolaget hadde hørt at hun hver morgenen før skolen, så på Handy manny på disney channel. Noe som var helt uakseptabelt! Det å se på Disney er jo tabu når man har passert 17år. Fra denne dagen innså hun at hørselen var så dårlig, og ledningen til høretelefonene for korte, til at hun kunne se på tv som en normal person. Så hun satt seg ned på knær og ba foreldrene om en bærpc. Å til denne dag ser hun kun på nett-tv, men en gang i året tørker hun støv av tv'en og koser seg med I Kveld med Ylvis, mens naboene hyler å griner fordi de ikke får sove. The End. Å jeg så den hvor de står mot hverandre å prater... i telefonen? Eller noe, husker ikke. var så gira å opptatt med å informere halve byen at de var på tv'n. Å om du lurte, ja jeg er overtrøtt. Is til kveldsmat, ikke lurt. å jeg er ikke 18år lengre. Dessverre alt for gammel for Handy Manny *snufs*
Kiarapus Skrevet 15. september 2013 #1059 Skrevet 15. september 2013 Jeg er tv slave også! *High five* Men jeg sliter med hørselen, så her er en liten historie om hvordan tvslaven ble kurert for tvslavesyndromet: Ei lita jente på ca 18år satt inne på barnerommet og så på tv. Ylvis 3 på dvd så klart. Plutselig kommer de sure naboene og ringer på å truer med å ringe politiet fordi barna deres ikke får sove. Lite viste 18 åringen at klokken var 3 om natten denne fine sommernatten. Den kvelden innså hun også at hele nabolaget hadde hørt at hun hver morgenen før skolen, så på Handy manny på disney channel. Noe som var helt uakseptabelt! Det å se på Disney er jo tabu når man har passert 17år. Fra denne dagen innså hun at hørselen var så dårlig, og ledningen til høretelefonene for korte, til at hun kunne se på tv som en normal person. Så hun satt seg ned på knær og ba foreldrene om en bærpc. Å til denne dag ser hun kun på nett-tv, men en gang i året tørker hun støv av tv'en og koser seg med I Kveld med Ylvis, mens naboene hyler å griner fordi de ikke får sove. The End. Å jeg så den hvor de står mot hverandre å prater... i telefonen? Eller noe, husker ikke. var så gira å opptatt med å informere halve byen at de var på tv'n. Å om du lurte, ja jeg er overtrøtt. Is til kveldsmat, ikke lurt. å jeg er ikke 18år lengre. Dessverre alt for gammel for Handy Manny *snufs* For en fantastisk historie!! Jeg levde meg helt i den og følte jeg like godt kunne gjort det samme! Men Hei! Man blir ikke for gammel for disney da! Jeg sammler på disney jeg.. Skylder på at jeg kjøper det til guttungen, men det er jo egentlig for min egen del jeg kjøper det... Åhå, da vet jeg hvilke du så! Vegard som sier "Tansania?" Og så sier Bård "Kommer tansania?" Og så varer vegard "Ja!" og så sier bård "Tansania kommer!"
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 15. september 2013 #1060 Skrevet 15. september 2013 For en fantastisk historie!! Jeg levde meg helt i den og følte jeg like godt kunne gjort det samme! Men Hei! Man blir ikke for gammel for disney da! Jeg sammler på disney jeg.. Skylder på at jeg kjøper det til guttungen, men det er jo egentlig for min egen del jeg kjøper det... Åhå, da vet jeg hvilke du så! Vegard som sier "Tansania?" Og så sier Bård "Kommer tansania?" Og så varer vegard "Ja!" og så sier bård "Tansania kommer!" Tusen takk, tusen takk. vurderer å sende inn historien til tv 2 hjelper deg. Men er usikker på om jeg skal skylde på umulige naboer som klager eller på at huset ikke er lyd-tett. Jeg samler på disney jeg også.. *High five* Jeg skylder på at jeg en dag kanskje blir gravid å at filmene er på tilbud nå. hihi Har ei lang liste med barnefilmer jeg har tenkt å kjøpe, som alle løvenes konge filmene! Også er jeg på utgikk etter den gamle ole brumm filmen, den med de skumle heffalompene som synger å danser. Det er sånn mareritt eller noe, kjempe skummelt! Å den skumle filmen som kom etter karius og baktus, dere something-something-tinnsoldat. Kjempe skummelt! Trur det var den jeg så! Håper de er på tv'en neste gang jeg går ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå