Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Tjihi, det er pinlig for meg også, så tror ikke det er bare derfor, hehe!

Så gøy at de måtte be folk sette seg igjen! :fnise:

Jeg syns også han kler den, bare veldig uvant når jeg har sett han så mye med mye lengre hår!

I går prøvde jeg å finne ut om jeg hadde noen flere gamle Ylvis-klipp, men det hadde jeg dessverre ikke. Mitt eneste håp var søstera mi sin gamle a1-video, for der hadde hun tatt opp en hel "Absolutt Norsk"-sending. Men så viste det seg at hun hadde kutta ut Ylvis-delen av opptaket. :( Heldigvis så jeg på rulleteksten at det var "Rumour says" som hadde vært, så den ligger jo alt på Youtube. Skulle så gjerne hatt masse gamle skatter på video, nå som jeg har alt utstyret til å ta opp til dataen!

Hvis noen av dere har noen klipp og vil vite hvordan man tar opp (hva slags utstyr man trenger) er det bare å si ifra! :)

Men jeg så en morsom ting! Legg merke til hvem som sitter i publikum bak Christian Ingebrigtsen og Unni Willhelmsen her! På Oslo-besøk for å henge med kompisene? :laugh:

post-41744-0-79021800-1361783115_thumb.p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh guuri så kleint intervju! Takket være programlederen, altså. Stakkars gutta prøver jo så godt det lar seg gjøre i den settingen der.

Tusen takk! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det noen av dere smartinger som vet om det går an å laste ned/lagre youtubevideoer til dataen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj, ja det var virkelig et kleint intervju :P

Åh guuri så kleint intervju! Takket være programlederen, altså. Stakkars gutta prøver jo så godt det lar seg gjøre i den settingen der.

Tusen takk! :)

Haha ja skikkelig kleint! Stakkars guttene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere smartinger som vet om det går an å laste ned/lagre youtubevideoer til dataen? :)

Ja, Du kan laste ned en YouTube downloader. Søk på Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - noen som har klart å finne de siste episodene av IKMY sesong 1? Abstinenser! + at det er frustrerende å vite at det finnes noen fantastiske usette episoder der ute... :sur:

Hvorfor kan de ikke bare komme ut på dvd? All slags annen dritt blir jo gitt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en "how to film"

Ellers finnes det visst også noe som heter youtube converter iflg. kommentar under denne videoen

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - noen som har klart å finne de siste episodene av IKMY sesong 1? Abstinenser! + at det er frustrerende å vite at det finnes noen fantastiske usette episoder der ute... :sur:

Hvorfor kan de ikke bare komme ut på dvd? All slags annen dritt blir jo gitt ut ;)

Ligger ikke alle på den Vimeo-siden? Har ikke sjekka dem selv, men trodde det var alle, bare at noen av de første hadde litt uspesifikke titler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke alle på den Vimeo-siden? Har ikke sjekka dem selv, men trodde det var alle, bare at noen av de første hadde litt uspesifikke titler.

Ååh? Her er det noe jeg ikke har fått med meg... Vimeo? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh? Her er det noe jeg ikke har fått med meg... Vimeo? Hva er det?

vimeo.com/channels/ylvis

Tror hele første sesong ligger her, pluss litt prøveopptak fra før de begynte med tvsendingene.

Endret av Bazinga!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimeo.com/channels/ylvis

Tror hele første sesong ligger her, pluss litt prøveopptak fra før de begynte med tvsendingene.

Tusen - tusen takk! :blomst:

Nå gleder jeg meg til å se de siste episodene! Weeee :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den vimeoen er bra, morsomt med promoene og sånn!! :hoppe:

VELDIG gøy at de er igang med planlegging av ny sesong. Skulle gjerne vært flue på veggen på det seminaret de skriver om i den BT-artikkelen. Høre på alle planene og alt de tenker ut av snodige ting. Fra idé til ferdig innslag! :duskedame: Og ikke minst...fra idé til søppelbøtta! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Bård og Vegard skal på Lindmo i morgen 21.35 :)

Jippi! Jeg oppdaget det i en NRK reklame nå. Det første jeg tenkte var at jeg måtte skynde meg inn her og skrive det :)

Gleder meg, en stund siden de var på tv nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...