Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #661 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Ang. beat for beat.. jeg har mp3'en fra da de var der. Høres at Bård er den som egentlig synger sangen, for Vegard stakkars detter ut litt. Noen som har hørt den? Videoen jeg snakket om ligger nederst på side 33 btw . Endret 27. desember 2012 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #662 Del Skrevet 27. desember 2012 Oh så det var noen som ville se senkveld-klippet med Ylvis. Jeg har det. Men lover ingenting. Skal sjekke hvorfor den ble fjernet først. Så om det bare er noen som ville være kjip (skjip?) så kan jeg laste den opp. Skriver det her sånn at jeg husker å gjøre det. Men var det et gammelt intervju det var snakk om eller noe nytt? Jeg har ikke fått med meg at de har hvert der nylig ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #663 Del Skrevet 27. desember 2012 Tusen takk!! Åh, så kult å se noen ting jeg ikke hadde sett før! Har du hele med Beat for Beat og Fin Fredag eller hva det het? Utrolig gøy med et lite klipp av Bård som leser nyheimnaden!! Og det med Dan Børge var artig! Så utrolig søte og unge de var på Beat for Beat! Mp3 fra det hadde jo vært fantastisk! Senkveld-klippet har vi sett, men det er plutselig blitt borte, og vi liker jo å se ting når vi vil, hehe! Kan jo ha blitt fjerna pga rettigheter. Det er vel et år gammelt eller noe, der hvor blant annet Bård snakker om at en fyr tenker på ham når han er ute og "fisker"! Så synd du måtte slette hele kontoen med så mange gamle ting. Åh, fikk lyst til å se aaalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #664 Del Skrevet 27. desember 2012 Tusen takk!! Åh, så kult å se noen ting jeg ikke hadde sett før! Har du hele med Beat for Beat og Fin Fredag eller hva det het? Utrolig gøy med et lite klipp av Bård som leser nyheimnaden!! Og det med Dan Børge var artig! Så utrolig søte og unge de var på Beat for Beat! Mp3 fra det hadde jo vært fantastisk! Senkveld-klippet har vi sett, men det er plutselig blitt borte, og vi liker jo å se ting når vi vil, hehe! Kan jo ha blitt fjerna pga rettigheter. Det er vel et år gammelt eller noe, der hvor blant annet Bård snakker om at en fyr tenker på ham når han er ute og "fisker"! Så synd du måtte slette hele kontoen med så mange gamle ting. Åh, fikk lyst til å se aaalt! Hyggelig at du likte det. Men jeg har ikke beat for beat. Har hørt litt rundt men ingen som har den dessverre. Men MP3'en kan jeg legge ut. Du kan laste den ned ved å bruke mye rart. et google søk så finner du mange måter å laste ned på, men det vet vell alle. Senkveld skal jeg undersøke å finne ut hvorfor den ble slettet. Kan ligge små rester å link til den, å da står det om det er på grunn av opphavsrett eller om den bare ble slettet. MP3 er her snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #665 Del Skrevet 27. desember 2012 Du er jommen meg teknisk anlagt! Jeg sliter nok med å få gamle VHS-filer over på dataen. Den beat for beat er virkelig vanskelig å finne! De var søte hos Dan Børge og, i de uniformene der! Forresten, det ER ikke bare meg som vanker i denne tråden, altså, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #666 Del Skrevet 27. desember 2012 Du er jommen meg teknisk anlagt! Jeg sliter nok med å få gamle VHS-filer over på dataen. Den beat for beat er virkelig vanskelig å finne! De var søte hos Dan Børge og, i de uniformene der! Forresten, det ER ikke bare meg som vanker i denne tråden, altså, hehe! Hehe jeg er ikke så flink. Men litt klipp, lim og lese kan jeg. Kan også å google ting. Men er veldig sta, så jeg google alt. så da får jeg til det meste haha. Men det å få ting fra vhs til pc kan vell google hjelpe deg med? Eller en nabo? Ingenting er umulig. Utenom det å laste ned filmer nrk sin nett-tv, det er umulig men her er sangen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #667 Del Skrevet 27. desember 2012 Takk! :) Husker produsenten deres på O-fag spilte den, og de ble skikkelig flaue, for det var de SÅ ferdig med, hehehe! Kanskje de er flaue over det fordi det er en av få ting de har gjort som de ikke har lagd selv! Hvor er bildet hentet fra? Det med trekkspill på? Driver å prøver med en greie som heter EasyCap - men det er en annen historie og en annen tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #668 Del Skrevet 27. desember 2012 Takk! :) Husker produsenten deres på O-fag spilte den, og de ble skikkelig flaue, for det var de SÅ ferdig med, hehehe! Kanskje de er flaue over det fordi det er en av få ting de har gjort som de ikke har lagd selv! Hvor er bildet hentet fra? Det med trekkspill på? Driver å prøver med en greie som heter EasyCap - men det er en annen historie og en annen tråd! Trur de er litt flaue over det de gjorde i gode gamle dager ja. De var flaue under intervjuet på Fin Fredag også. som de sa etter at et gammelt klipp ble vist "Det er ikke alt som er like stilig derifra". hehe. Så søtt. Bilde ja... nei si det du. Hmm. Det er i ganske bra kvalitet også. Funnet det mange ganger i dårligere kvalitet og mindre størrelse... Men kan rop ut dersom jeg finner det. Ellers så kan jeg vell legg det ut en eller annen plass. aner ikke hvordan man poster bilder på forumet her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #669 Del Skrevet 27. desember 2012 Er fin fredag det med dan børge? I så fall, vl se meeer! Eller er det den barne-tv-greia som det første klippet i videoen din er hentet fra? For den ligger fortsatt på nrk nett-tv. Når du poster bilde kan du enten bare trykke på den grønne firkanten ved på raden med bold, itallics etc. eller du kan trykke på "bruk full editor" under svarboksen, og da kan du legge det inn som vedlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #670 Del Skrevet 27. desember 2012 Er fin fredag det med dan børge? I så fall, vl se meeer! Eller er det den barne-tv-greia som det første klippet i videoen din er hentet fra? For den ligger fortsatt på nrk nett-tv. Når du poster bilde kan du enten bare trykke på den grønne firkanten ved på raden med bold, itallics etc. eller du kan trykke på "bruk full editor" under svarboksen, og da kan du legge det inn som vedlegg. Fin Fredag er barne-tv tingen ja. Har ikke funnet noe hvor de er med Dan Børge. Hmm.. Leter å leter. Nå har jeg lagt det til som vedlegg. Siden jeg ikke finner nettsiden jeg fant det. Men det er den beste kvaliteten jeg har funnet til nå ihvertfall. Har 777 bilder lagret (lider litt av samlemani, bruker ikke bildene til noe..rart) så det er litt vanskelig å huske hvor jeg finner alle hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #671 Del Skrevet 27. desember 2012 Den filmen du hadde inni videoen...der de sto og laga brommelyd i rare uniformer...der satt han i bakgrunnen, så jeg antok det var hans program. Wow, du har skikkelig samlemani, du! I LIKE IT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #672 Del Skrevet 27. desember 2012 Den filmen du hadde inni videoen...der de sto og laga brommelyd i rare uniformer...der satt han i bakgrunnen, så jeg antok det var hans program. Wow, du har skikkelig samlemani, du! I LIKE IT!! Hehe kan hende. Det er noe jeg fant for lenge siden, det er tre klipp jeg samlet sammen. Det du snakker om, var med mye annet småting som du så. Men husker ikke hvor jeg har det i fra. Lider også av gullfisksyndrom. Jeg liker å lagre alt, for jeg vet aldri når jeg trenger det. Hahaha. Selv om bildene bare tar plass akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #673 Del Skrevet 27. desember 2012 Aha, skjønner! Du må mer enn gjerne slenge ut gamle ting ofte, hehe! Skjønner godt du ikke husker hvor du har det fra når det er så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #674 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan ta noen randome og legge ut nå. Ser film, å da må jeg ha noe å gjøre samtidig. hehe. Klarer ikke å sitte stille å se en film, dersom det ikke er Ylvis da. Da må jeg jo følge med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #675 Del Skrevet 27. desember 2012 Awww så mange søte bilder! Go’gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #676 Del Skrevet 27. desember 2012 Synes Bård er ekstra søt i det siste bildet. Så nydelig babyansikt. Stemmen i hode mitt sier "Aaaaww" hver gang jeg ser det hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #677 Del Skrevet 27. desember 2012 Haha snublet over en gammel video igjen. Litt vanskelig å se de, men fra 3:06 så ser du Vegard veldig tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #678 Del Skrevet 27. desember 2012 Haha snublet over en gammel video igjen. Litt vanskelig å se de, men fra 3:06 så ser du Vegard veldig tydelig. Hahaha, i alle dager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 27. desember 2012 #679 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Nå skjønner jeg hvorfor de ikke er så stolt over det de gjorde før Ylvis 3. Så et bilde og artikkel hvor de er kledd ut som sædceller. Hva i alle dager de holdt på med, aner jeg ikke. Siden videofilen er borte. Endret 27. desember 2012 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. desember 2012 #680 Del Skrevet 27. desember 2012 Nå skjønner jeg hvorfor de ikke er så stolt over det de gjorde før Ylvis 3. Så et bilde og artikkel hvor de er kledd ut som sædceller. Hva i alle dager de holdt på med, aner jeg ikke. Siden videofilen er borte. Haha, en re-make av Trond-Viggos "Kroppen"-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå