Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, eller, jeg kan jo ikke garantere det, men på promoen sa Skavlan at de skulle være live, og når Bård fiksa mikken sin i starten virka det live. Og han hadde ikke trengt å fikse den om det ikke var det. Så de er nok bare veldig flinke til å synge uten! Merka det på konsertene i sommer, med unntak av at Vegard sleit med å huske teksten til Finn (han hadde pugga i Drammen) så hørtes det VELDIG bra ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen av dere som vet om det var playback da de var på Skavlan? Det virket i grunnen sånn...

Det sånn ut, blir sjeldent så klokkerent når en spiller live, også er det noe rart helt på slutten når Vegard sier "now you got your truckers hitch" ..

Skrevet

Jeg aner ikke om det var live eller ei. Kanskje de sang med hadde litt ekstra backing og?

Jeg kjente igjen Bård, for tror det var på instragram eller noe hvor han så litt lignende ut? Videoen er så morsom. Synes de begge spiller rollene sine svært dyktig.

Anonymous poster hash: 5cc43...855
Skrevet

Instagram-bildet med bart var fra den bank-sketsjen i første episode! :) jeg er helt flau over at jeg ikke så han var Mr Toot!!

Skrevet

Instagram-bildet med bart var fra den bank-sketsjen i første episode! :) jeg er helt flau over at jeg ikke så han var Mr Toot!!

Åja, det var det jo! Synes bare det ligna så. Men den nesa. :fnise:

Kunne ønske det var 2 episoder i uka.

Skrevet

Samme her! Tror jeg var for travelt opptatt med å glo på Vegard 😛

Skrevet

Ja, jeg savner også at det er to episoder i uka. Men tror det er bra for dem å bare ha den ene å konsentrere seg om, ikke noe stress og press om å bli ferdig med ting og å fylle to sendeflater. Også må det ha vært fryktelig slitsomt å spille inn to stk back to back!

Haha, jeg er jo Bård-jente, og likevel....Altså, jeg så det jo til slutt, men det gikk en god stund av videoen før jeg skjønte det. At det går an, burde kjent igjen de øynene hvor som helst! :murvegg:

Skrevet (endret)

"Gull-Magge". :hoho:

Endret av Tabris
Skrevet

Jeg synes Magnus begynner å takle det litt bedre at det er live, og at hele programmet har en god flyt. GullMagge er så morsomt!

Åh, jeg gleder meg til neste musikkvideo!!

Skrevet

Siden dere har vært med på musikkvideo og sånn. Har dere lagt merke til noen av vanene og uvanene til gutta?

Anonymous poster hash: 2df18...fac
Skrevet

Fikk ikke sett så mye, for de jobba jo, og vi hadde et sted vi måtte stå og kunne ikke følge etter dem rundt, akkurat. Men Vegard er veldig "fiksete" og omsorgsfull. Han teipa høyttalere og kobla mobilen sin til anlegget der så alle kunne høre på musikk mens de venta. Har sett han være sånn før også, på en IKMY-innspilling, der han fikk kameraet til å filme mobilen sin så han kunne vise publikum at en i publikum hos Ellen hadde dansa til The Fox. :fnise: Han tenker mye på at alt skal ordnes og at alle skal ha det fint. :)

Ellers hadde jeg igrunn nok med å bruke all min energi på å fremstå normal og voksen og ikke minst klare å puste. :hoho:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg må si meg enig med Rainbow. Det var dessverre alt for travelt mens vi holdt på.

Ellers så hadde Bård en skrekkelig uvane med å komme borti meg når jeg skulle gå forbi ham i videoen. Fy og fy...

Vegards verste uvane var nok at han alltid var så fryktelig langt unna meg. :fnise:

Neste låt ut er I will never be a star, gleder meg til å høre den igjen! (Selv om det betyr at det er minst to uker til "vår" video)

Endret av kaffelaffe
Skrevet

Ååh! Dere er så heldige som har vært statister. Noen planer om å være det igjen? Anbefales det?

Jeg gleder meg utrolig til i morgen. Har alle sangene deres som har kommet ut på playlist og hører på de igjen og igjen. Merker jeg blir veldig Ylvisgæern, og føler meg så teit, siden jeg har starta med dette først nå. :fnise: Føler alle andre som liker dem har gjort det veldig lenge. Jeg synes faktisk at the fox var skikkelig slitsom, mens nå hører jeg på den hver dag. Men jeg liker best Pressure, Mr Toot og Vi la det på is, rent musikalsk. De er så fete. :danse:

Skrevet

Jeg hadde lett vært statist igjen, jeg syntes det var veldig moro! Heldigvis har jeg en jobb hvor jeg kan bruke en dag på "tøys" :)

det hadde jo vært morsomt å bli en av dem som de kjenner igjen... Men jeg hadde inntrykk av at de aller fleste var folk som hadde litt teatererfaring og sånt, og jeg er ikke med i noe statistbyrå eller noe.

Men så klart, hvis de spør etter folk på Facebook igjen, så kan det godt hende jeg slenger meg med en gang til! (For hvem vet? Kanskje trenger de nettopp en som lett rødmer til å spille kjæresten til vegard?)

Skrevet

Nei, men tenkte å sjekke om artikkelen er i avisa etterpå, de ligger på jobb her. :)

Ang mer statistjobbing kunne jeg absolutt tenke meg det, men nå når jeg har fått jobb (der det ikke er mulig å finne på tøys) spørs det om det er mulig, siden det som oftest foregår på dagtid. Jeg har betalt for medlemsskap i to statistbyråer bare pga Ylvis, og det tok lang tid før det lønte seg. Nå tør jeg ikke sjekke stilingslistene deres, i tilfelle det dukker opp noe jeg ikke får vært med på. Hvis jeg skulle gjort det igjen ville jeg i alle fall ikke greid å ha en sentral rolle, siden hjernen min ikke virker så veldig bra rundt dem! :P

Dessuten vil jeg egentlig ikke være på tv, jeg vil bare se hvordan de jobber. De fleste som var der var som Kaffelaffe sier kun bransjefolk, teaterstudenter eller lignende, det gikk mye i "hva har du gjort før, da, har du studert skuespill?" "Eh, jeg vil bare være der Ylvis er, jeg..." ;)

Skrevet

Dessuten vil jeg egentlig ikke være på tv, jeg vil bare se hvordan de jobber. De fleste som var der var som Kaffelaffe sier kun bransjefolk, teaterstudenter eller lignende, det gikk mye i "hva har du gjort før, da, har du studert skuespill?" "Eh, jeg vil bare være der Ylvis er, jeg..." ;)

Ja, vi var vel de eneste som ikke var der for å booste CV-en :fnise:

En av de jeg snakket med, er statist i Bølgen som kommer på kino til høsten. Han var i Åndalsnes i fire dager og filmet. Det var også han som ble sluppet ned i vannet i konkurransen i det første programmet denne sesongen. Tilfeldig forbipasserende? Tja, jeg vet ikke...

Skrevet

Ja, vi var vel de eneste som ikke var der for å booste CV-en :fnise:

En av de jeg snakket med, er statist i Bølgen som kommer på kino til høsten. Han var i Åndalsnes i fire dager og filmet. Det var også han som ble sluppet ned i vannet i konkurransen i det første programmet denne sesongen. Tilfeldig forbipasserende? Tja, jeg vet ikke...

Oi! Jeg trodde virkelig på den jeg. Ble litt skuffa nå.

• Liker 2
Skrevet

Sånne ting må jo rigges. Så jeg tviler på at de hadde rekki å finne noen som faktisk var villig til det der (eller å få helst bernaise over seg for den saks skyld), rigge til alt med personen, underskrevet at de gikk med på det etc...live. Men det er jo meningen at man skal tro på det. Dessverre er det mye som er mye mindre spontant enn det virker, merka det da jeg var der tidligere når det var innspilling og ikke live. Tilsynelatende spontane dialoger var veldig like ved andre og tredje gjennomgang! :P

Skrevet

Ja, det er jo forståelig. Veldig risky og å ikke ha det staga. Men vet dere om når de synger til fulle folk, og de som har vært hos frisøren om det er staga? Og når de sparker folk? Bare får meg til å tenke. For alt det virker veldig spontant. Og radio taxi er vel ikke avtalt på forhånd? De får kanskje bare de som er med til å skrive under etterpå at det er greit at det vises på tv?

Åh, jeg savner radio taxi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...