Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

De kom ut en slags sidedør liksom, borte ved den store hvite traileren :danse: Hvis du stod der, så kanskje jeg så deg?

Nei, vi møtte dem ikke i år, bare i fjor :) Vi dro hjem rett etter innspillinga. Gøy å vite hvor de går ut, sikkert lettere å møte dem ute enn inne, som vi gjorde :)

----

Kommer ikke over hvor sjarmerende Vegard er :rodmer: De hadde en liten spørrerunde før innspillinga, og noen spurte Vegard hvor mange flyplasser det er i Norge, og han ramsa opp så mange at Bård bare gikk videre og introduserte Calle, mens Vegard stod og fortsatte å ramse opp :fnise:

Noe annet som skjedde, som sier litt om publikum på den tidlige innspillinga: Bandet spiller alltid noen låter (de samme låtene hver gang, at de orker), og så spurte vokalisten "Er dere klare for å høre litt James Brown??" Og alle i publikum ropte jaaaaa. "Vet dere hvem James Brown er??" Og mange i publikum ropte neeei. :fnise: Da følte jeg meg gammel :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi møtte dem ikke i år, bare i fjor :) Vi dro hjem rett etter innspillinga. Gøy å vite hvor de går ut, sikkert lettere å møte dem ute enn inne, som vi gjorde :)

----

Kommer ikke over hvor sjarmerende Vegard er :rodmer: De hadde en liten spørrerunde før innspillinga, og noen spurte Vegard hvor mange flyplasser det er i Norge, og han ramsa opp så mange at Bård bare gikk videre og introduserte Calle, mens Vegard stod og fortsatte å ramse opp :fnise:

Noe annet som skjedde, som sier litt om publikum på den tidlige innspillinga: Bandet spiller alltid noen låter (de samme låtene hver gang, at de orker), og så spurte vokalisten "Er dere klare for å høre litt James Brown??" Og alle i publikum ropte jaaaaa. "Vet dere hvem James Brown er??" Og mange i publikum ropte neeei. :fnise: Da følte jeg meg gammel :P

Haha ;) Følte meg ganske gammel selv da :fnise::fnise: Vegard er utrolig sjarmerende ja, og Bård gir veldig gode klemmer :rodmer::rodmer: Men den jeg ble mest "satt ut" over var Calle..........han var jo helt utrolig kjekk og kos :rodmer:

Skrevet

Ja, han virker som en skikkelig artig fyr! Han var også veldig søt i den spørrerunden, da han fikk spørsmål om hvor mange kjærester han hadde hatt. Da var han plutselig ikke den rare fyren som blotter seg for Hellstrøm, men heller en veldig søt fyr som svarte veldig seriøst og normalt på et litt snodig spørsmål.

Skrevet

Ja han er veldig artig :fnise: Når vi stod og skulle ta bilde, så var vi så kalde, så jeg sier til Calle "Vi har stått her og fryst i 3 timer".....hvorpå han svarer med et glis "Ja, jeg hører det" :fnise::fnise: haha :fnise:

Skrevet (endret)

Så gøy å høre historier fra innspilling. Så heldige dere er som har fått tak i billetter. Er så sint på meg selv for at jeg er så treig at jeg ikke klarte det i år heller. Leste en plass at det skulle bli en 14 sesong. Vet ikke om det stemmer. Det må vel det?! Blir så glad når dere sier at de er så greie og hyggelige og at de er kjekkere i virkeligheten (virkelig, er det mulig?) for da stemmer det inntrykket de gir på tv - noe som er en av de tingene jeg liker så godt med dem. De virker så folkelige! Kom med fler historier! :D

Søte Vegard som tenker på at publikum må vente lenge og viser film fra mobilen :)

Jeg har også begynt å få Ylvis (eller mangel på Ylvis) depresjoner siden det er siste episode til uka :( Skjønner ikke at det kan være siste allerede! Føles som vi gledet oss til ny sesong i går! Jeg har akkurat rundet O-fag for andre gang. Skulle ønske jeg hadde ventet til IKMY sesongen var over så jeg i alle fall hadde det hehe

Det er så gøy å høre på, utrolig at det kan være så artig så mange år etterpå! Det stemmer forresten at de ble kjent med Big Boy i forbindelse med innspilling av Norges herligste, for det nevnte de i en episode.

I dag har jeg sett episode 2 i sesong en av IKMY på youtube. Husket veldig lite så da ble det jo helt topp! Må fortsette med en episode i ny og ne for å dempe de verste abstinensene ;)

Endret av Ixnay
  • Liker 1
Skrevet

Hihi, Big Boy kjente jeg ganske godt for en del år siden, da han drev en pub/cafe. Vidar var en morsom og trivelig fyr han, men kunne til tider være litt ufyselig mot oss ungjentene. Det var uten tvil de kjekke gutta bak disken han hadde ansatt som var mest stas og de mannlige kundene.... ;) Lo høyt når jeg så han i Norges Herligste.

Her er det bare å sette seg til på youtube hvis abstinensene dine blir for store Ixnai, så dukker nok gutta opp igjen der du minst aner det skal du se :)

Anonymous poster hash: 09545...59d
  • Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som er treig som ikke hadde sett denne før nå? Måtte skru av halvveis, ble litt pinlig for min del. Vet ikke om det var for at Bård ikke var bra (eller var han det), eller om det bare er hele programmet. Roast er vel litt vel putetv for min smak.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som er treig som ikke hadde sett denne før nå? Måtte skru av halvveis, ble litt pinlig for min del. Vet ikke om det var for at Bård ikke var bra (eller var han det), eller om det bare er hele programmet. Roast er vel litt vel putetv for min smak.

Oj, det har jeg ikke sett! Får ikke sett den nå, er på mobil, men skal sjekke det ut. Blir han roasta også, eller bare gjør han det mot andre? Det programkonseptet passa ikke helt i Norge, syns jeg. Blir for flaut og slemt. Men kan tenke meg at Bård liker å kunne stå der og slenge dritt! ;)

Skrevet

Roast så i ikke jeg mye på, og dette programmet ble vel heller aldri noen fulltreffer i Norge. Synes Bård gjør det bra, i hvert fall utifra andre jeg har sett stå på det podiet....

Anonymous poster hash: 09545...59d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Woho, side 100 og innlegg 1990!! :duskedame:

Haha ;) Følte meg ganske gammel selv da :fnise::fnise: Vegard er utrolig sjarmerende ja, og Bård gir veldig gode klemmer :rodmer::rodmer: Men den jeg ble mest "satt ut" over var Calle..........han var jo helt utrolig kjekk og kos :rodmer:

Ååååh, heldiggris! Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Ikke noe negativt, altså, vet at denne tråden består av voksne fans, men jeg hadde følt meg så flau over å be om klem når jeg er et år eldre enn Bård. (Ikke at det syns på året, da, men at jeg er på deres alder). Jeg har gjort sånn innmari mye i tjueåra, møtt artister jeg liker, venta på dem utafor hoteller og på flyplasser og konsertarenaer. Og da har jeg spurt om klem. Men å spørre Ylvis når jeg (tror jeg) er like gammel som kona til Vegard, lissom.... Men herre-guuud så lyst jeg har til å få klem av dem! :rodmer: Spesielt Bård. Jiiizezzz at det går an å være så vanvittig kjekk! :rodmer:

Hva prata dere med dem om? *sikler etter detaljer*

Ja, han virker som en skikkelig artig fyr! Han var også veldig søt i den spørrerunden, da han fikk spørsmål om hvor mange kjærester han hadde hatt. Da var han plutselig ikke den rare fyren som blotter seg for Hellstrøm, men heller en veldig søt fyr som svarte veldig seriøst og normalt på et litt snodig spørsmål.

Aww, det du skrev om Vegard og filmen hørtes koselig gjort ut! Han virker veldig opptatt av at publikum skal ha det bra! Så søtt med Calle også! Det er så gøy å være publikum der, jeg savner det allerede, selv om det ikke er lenge siden jeg var der!

Så gøy å høre historier fra innspilling. Så heldige dere er som har fått tak i billetter. Er så sint på meg selv for at jeg er så treig at jeg ikke klarte det i år heller. Leste en plass at det skulle bli en 14 sesong. Vet ikke om det stemmer. Det må vel det?! Blir så glad når dere sier at de er så greie og hyggelige og at de er kjekkere i virkeligheten (virkelig, er det mulig?) for da stemmer det inntrykket de gir på tv - noe som er en av de tingene jeg liker så godt med dem. De virker så folkelige! Kom med fler historier! :D

Søte Vegard som tenker på at publikum må vente lenge og viser film fra mobilen :)

Jeg har også begynt å få Ylvis (eller mangel på Ylvis) depresjoner siden det er siste episode til uka :( Skjønner ikke at det kan være siste allerede! Føles som vi gledet oss til ny sesong i går! Jeg har akkurat rundet O-fag for andre gang. Skulle ønske jeg hadde ventet til IKMY sesongen var over så jeg i alle fall hadde det hehe

Det er så gøy å høre på, utrolig at det kan være så artig så mange år etterpå! Det stemmer forresten at de ble kjent med Big Boy i forbindelse med innspilling av Norges herligste, for det nevnte de i en episode.

I dag har jeg sett episode 2 i sesong en av IKMY på youtube. Husket veldig lite så da ble det jo helt topp! Må fortsette med en episode i ny og ne for å dempe de verste abstinensene ;)

Det MÅ bli en sesong til, ja!! Håper virkelig virkelig de kan ha en vårsesong denne gangen!! De to siste åra har de vel latt være pga turnering med Ylvis 4. Men nå kan de jo forsåvidt turnere hele verden, så det spørs.

Så utrolig dumt du ikke fikk billetter. Håper du får det en gang!

De er utrolig koselige! Det som er så vanskelig er at når man er der vil man huske at "wow, det var morsomt", og etterpå er man helt blank. Det er søtest når de begynner å gjøre mye nerdegreier eller gjør feil. Og ler av ting. Bård pleier å prøve å få publikum til å klappe litt ekstra når navnet hans blir ropt i starten.

Åh, nå husker jeg en ting fra to uker siden. Da visste de jo at de skulle synge med Maria Mena. Og på forhånd sa Bård til publikum "når det kommer sånne rolige sanger pleier publikum gjerne å begynne å klappe sånn *svinge fra side til side med store klappebevegelser*. IKKE gjør det for det ser helt ÅNDSSVAKT UT!!!" :fnise:

For en fantastisk idé å se sesong 1!! :hoppe: Må nok høre O-fag igjen, ja! Reagerer fortsatt når de sier rett og slett!

Morsomt i dag med Calle på vannski og hvor mye Vegard lo av Ane Dahl Torp på telefonen. Liten fnisegutt som prøvde å ikke le høyt! :hoho:

Endret av Rainbow81
  • Liker 3
Skrevet

Syns dagens swahiliwood var fantastisk. Bare jobb, ikke ferie.

Blir det ikke mer IKMY før til høsten stemmer jeg for O-fag på nytt. Jeg reagerer også fortsatt på rett og slett, og syns de bare sier det mer og mer.

Spent på hvordan neste sending blir. Satser på bolleklipp på Calle :)

Skrevet

OMG OMG OMG OMG OMG! :sjokkert::strix: Tusen takk for at du sa fra! Skal sitte klar klokka ti i morra og kjøpe billett :nigo:

Hm, i rampelys-artikkelen står det at salget begynner ni, mens det står ti på billettservice.

Skrevet

Det pleier vel alltid å være 9, så jeg hadde satsa på det tidspunktet. Men det er nok ikke utsolgt til klokka 10 heller, så billetten din får du nok :)

Har dere sett denne? Noen som driver å tekster videoene på engelsk, og de laster opp utrolig mye for tiden, så det er en del nyopplastninger av gamle klipp, men tror ikke jeg hadde sett dette klippet før. Innslag på NRK før premieren av Ylvis 4 eller noe :)

Skrevet

Så utrolig, UTROLIG kult med Spektrum!!! :hoppe::duskedame::bolledeig:

Jeg skal SÅ sitter klar for å bestille billetter i morra! Står på Billettservice at det er fra klokka ti, og det er såvidt jeg husker det det pleier å være på lørdager. Men må være sikker og starte klokka ni. Tenk å komme langt fram der! I Spektrum! Med Ylvis! Som synger! Vegard som rocker "Egeland"! Bård i skinnjakke som synger "Someone like me".... YLVIS! LIVE! :rodmer:

Det MÅ jo bare bli fantastisk! :danse:

Kult at det kommer ut så mye ting på nett, tror ikke jeg har sett den over! Sparer litt ting nå!

Og folkens!! De skal på Senkveld i kveld!!! :hoppe: Det fant jeg nettopp ut!!

• Liker 2
Skrevet

Sååå mye de var på Senkveld! :hoppe:

Nå har jeg ikke sett på det på leeenge, men så utrolig kult at de lot dem være der hele showet igjennom!

Trodde de ikke ville dit siden de ikke har vært der i forbindelse med tattisen. De er så fiiine! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Sååå mye de var på Senkveld! :hoppe:

Nå har jeg ikke sett på det på leeenge, men så utrolig kult at de lot dem være der hele showet igjennom!

Trodde de ikke ville dit siden de ikke har vært der i forbindelse med tattisen. De er så fiiine! :rodmer:

Å nei :(

Dette fikk ikke jeg med meg! Går senkveld i reprise?

Takk til Bazinga for å ha sagt i fra om showet! Jeg skal kjøpe billetter i morgen! Gleder meg allerede - det skal jeg i alle fall ikke gå glipp av! Skal ha på vekkerklokke i morgen :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hurra! Senkveld går i reprise i morgen natt *sette på opptak*

Edit for å legge til tidspunkt lørdag 00.50 på tv2 :D

Endret av Ixnay
  • Liker 2
Skrevet

Vi er 4 stk som skal sitte klare for å få kjøpt billetter i morgen tidlig. :P Hååååper det ikke blir noe problem! Fy søren, DET blir moro altså, kanskje endelig få se de live. :D

Anonymous poster hash: 138dc...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...