AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #81 Skrevet 2. november 2012 Spennende initiativ du har tatt her, Renate TV. Håper det blir lettere for oss transer å bli akseptert hos kvinner selv om jeg ser at det er forskjellige meninger over her. Jeg fikk positive tilbakemeldinger fra menn , kvinner, kollegaer og nærmeste slekt da det ble kjent at jeg er transe. Uansett - jeg er jo hetrofil, men jeg forstår og kvinners skepsis selv det ikke er noe å "frykte". Stå på likevel. Anonym poster: 8c07ddb82979228d3dcf8fd62785f724 1
Aquarelles Skrevet 3. november 2012 #82 Skrevet 3. november 2012 Noen vil takle det, noen vil ikke. Sånn er det med alt. Ser jo på svarene her at noen syns det ville vært topp å hatt en sånn kjæreste og det er jo hyggelig å lese Så om det er noen av dere single så hadde det jo vært alletiders å hørt fra en av dere. Har du datet noen kvinner når du har hatt dameklær på da? Hvordan reagerte de? Har du ellers vært ute blant folk iført dameklær?
Renate TV Skrevet 3. november 2012 Forfatter #83 Skrevet 3. november 2012 Har du datet noen kvinner når du har hatt dameklær på da? Hvordan reagerte de? Har du ellers vært ute blant folk iført dameklær? Har vært på 1 slilk date, og vart godt mottat Kom som mann, og kledde meg i dameklær m.m der. Ikke ute her bor, men har vært ute ved enkelte anledninger lengre sør i landet.. som feks Gjøvik,,
Djungelvrål Skrevet 3. november 2012 #84 Skrevet 3. november 2012 Jeg kan ta på meg gutteklær og ingen ville løftet et øybryn, men en mann kan ikke ta på seg en blondebluse uten at folk for sjokk. Rart 4
Hottrio Skrevet 4. november 2012 #85 Skrevet 4. november 2012 Jeg kan ta på meg gutteklær og ingen ville løftet et øybryn, men en mann kan ikke ta på seg en blondebluse uten at folk for sjokk. Rart Der har du et kjempebra poeng!!! Helt 100% enig med deg, rart. 1
Hottrio Skrevet 4. november 2012 #86 Skrevet 4. november 2012 Poenget er vel at man ikke dater noen fordi han er transe, men at man ikke blir skremt om den man dater liker å kle seg i kvinneklær en gang i blant. Nettopp! 1
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #87 Skrevet 4. november 2012 Nei, det tror jeg hadde vært uaktuelt for meg desverre.
She_Leiva Skrevet 4. november 2012 #88 Skrevet 4. november 2012 Hva mitt hjertens utkårede hadde funnet på mens jeg IKKE ER der, bryr jeg meg ikke om. Vil jeg se det? NEI! Vil jeg vite at det eksisterer? NEI. Jeg hadde nok ikke blitt og gått fra han fordi om jeg hadde vist at han liker å kle seg i kvinneklær, jeg hadde bare valgt å holde litt avstand til denne hobbyen, så kunne han bare ha utfoldet seg alene.
Hottrio Skrevet 4. november 2012 #89 Skrevet 4. november 2012 I likhet med en mann over her; jeg datet også en dame en gang, hun var kjemegrei og vi fant tonen fort, alt stemte så det ut til. MEN....plutselig en dag møtte hun opp iført en bukse og en dongeriskjorte.... WHAT?? Det ble for maskulint for meg altså. Disse transedamene blir for drøy kost for meg. Jeg vil ha en dame som er dame hele tiden og ikke mann innimellom!! 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #90 Skrevet 4. november 2012 No way hosè!!! Anonym poster: d106200c1d354bfb307f47318053017d
Christian_S Skrevet 6. november 2012 #91 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg er transe, og må bare si at det hadde vært uaktuelt å stille opp på en date i "kvinneuttrykk". Det er en side av meg som finnes, og som jeg har et ønske om å dele med min fremtidige, men ikke på en date. Den jeg datet ville visst om at jeg var transe, men forhåpentligvis ville det vært meg som person hun ønsket å bli kjent med, ikke kun den ene eller andre siden av meg. Endret 6. november 2012 av Christian_S 1
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #92 Skrevet 6. november 2012 Jeg er transe, og må bare si at det hadde vært uaktuelt å stille opp på en date i "kvinneuttrykk". Det er en side av meg som finnes, og som jeg har et ønske om å dele med min fremtidige, men ikke på en date. Den jeg datet ville visst om at jeg var transe, men forhåpentligvis ville det vært meg som person hun ønsket å bli kjent med, ikke kun den ene eller andre siden av meg. Nettopp Chr! Og han jeg datet ble jeg jo kjent med som mann, og at han tidvis ønsket å kle seg som kvinne brydde ikke meg.
Renate TV Skrevet 6. november 2012 Forfatter #93 Skrevet 6. november 2012 Jeg er transe, og må bare si at det hadde vært uaktuelt å stille opp på en date i "kvinneuttrykk". Det er en side av meg som finnes, og som jeg har et ønske om å dele med min fremtidige, men ikke på en date. Den jeg datet ville visst om at jeg var transe, men forhåpentligvis ville det vært meg som person hun ønsket å bli kjent med, ikke kun den ene eller andre siden av meg. Det var hennes ønske, og fikk da sett begge deler av meg. Men selvfølgelig er det opptil daten å om hun ønsker å se begge deler. Men som nevnt er det jo personen en blir kjent med..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå