pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #61 Skrevet 29. oktober 2012 Men dater du som kvinne da? Eller er det noe du forteller underveis, eller er evt dater "informert" på forhånd? Dette hørtes helt corny ut å spørre om men...og vet ikke hvor relevant det egentlig er... men ren nyskjærrighet kanskje. Nei nå har jeg missforstått litt her ....eller...? DU dater transe? eller transe Dater DEG?---hahaha..surrer litt her
Gjest BettyBoop Skrevet 29. oktober 2012 #62 Skrevet 29. oktober 2012 Du ja, men om noen mener noe annet enn deg, og forklarer saklig at du muligens ikke sitter på fasiten, så er det vel ikke nødvendig å bli totalt ufin? Jeg kan endel om både transer og skuespillere. syns ikke jeg var ufin nå
Renate TV Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #63 Skrevet 29. oktober 2012 Men dater du som kvinne da? Eller er det noe du forteller underveis, eller er evt dater "informert" på forhånd? Dette hørtes helt corny ut å spørre om men...og vet ikke hvor relevant det egentlig er... men ren nyskjærrighet kanskje. Er jo noe jeg forklarer på forhånd. Litt viktig for meg at evt neste parter skal akseptere denne delen av meg. Om jenta har lyst på en date med meg som jente, så er det opptil henne. Ønsker hun ikke det i første omgang, så er jo også det greitt. Men hun vet jo iallefall det da..
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #64 Skrevet 29. oktober 2012 men han kler seg jo i dameklær hjemme? han er ikke skuespiller som gjorde en jobb på settet. Kan ikke sammenlignes engang. Har ikke fantasert noe sammen, jeg tolker hva du skriver jeg. Jeg driter i om han ikke er feminin til vanlig. Så lenge han liker å være feminin utenom så er det nok til at jeg ikke vil date han likevel. Vil ha en som er seg selv hele tiden og som ikke leker at han er en annen innimellom. hin er vel seg selv både som kvinne og mann da. trans personer LEKER jo ikke at de er noen andre selv om man feks liker å kle seg i kvinneklær... det er jo endel av personligheten. 1
Tøffeldyret Skrevet 29. oktober 2012 #65 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde bare synes det hadde vært kjempekoselig med en sånn mann. Jeg tiltrekkes veldig av folk som ikke er helt A4, så for meg hadde det vært et stort pluss om han holdt på med dette. 4
Renate TV Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #66 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er jo singel, derfor jeg tar opp dette i singelforumet her. Setter pris på nye kvinnelige bekjentskaper. Så ikke vær redd for å ta kontakt om noen har lyst til det
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #67 Skrevet 29. oktober 2012 Er jo noe jeg forklarer på forhånd. Litt viktig for meg at evt neste parter skal akseptere denne delen av meg. Om jenta har lyst på en date med meg som jente, så er det opptil henne. Ønsker hun ikke det i første omgang, så er jo også det greitt. Men hun vet jo iallefall det da.. Skjønner. Jeg kjenner flest transer (mtf) som liker gutter så jeg har egentlig aldri tenkt så mye over å skulle date en transe selv. Men Håper du finner en bra date:)
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #68 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde bare synes det hadde vært kjempekoselig med en sånn mann. Jeg tiltrekkes veldig av folk som ikke er helt A4, så for meg hadde det ært et stort pluss om han holdt på med dette. 1
Renate TV Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #69 Skrevet 29. oktober 2012 Nei nå har jeg missforstått litt her ....eller...? DU dater transe? eller transe Dater DEG?---hahaha..surrer litt her Spørsmålet er jo egentlig så enkelt,. Hadde du som jente kunnet datet en som er transe ? Da noe så enkelt som en vanlig mann som kler seg i kvinneklær.
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #70 Skrevet 29. oktober 2012 http://www.transetreffet.com/index.php?option=com_kunena&Itemid=53&func=view&catid=22&id=145
pingu 78 Skrevet 29. oktober 2012 #71 Skrevet 29. oktober 2012 Spørsmålet er jo egentlig så enkelt,. Hadde du som jente kunnet datet en som er transe ? Da noe så enkelt som en vanlig mann som kler seg i kvinneklær. Spørsmålet er jo egentlig så enkelt,. Hadde du som jente kunnet datet en som er transe ? Da noe så enkelt som en vanlig mann som kle jeg kan jo ikke svare på vegne av at jeg er jente, men på vegne av meg selv. det vet jeg ikke.har ikke vært i den situasjonen før og det er ikke noe som tenner meg her og nå. men skulle jeg falt for noen og blitt forelska så hadde j eg vel falt for det også da muligens...
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2012 #72 Skrevet 30. oktober 2012 Poenget er vel at man ikke dater noen fordi han er transe, men at man ikke blir skremt om den man dater liker å kle seg i kvinneklær en gang i blant. 4
Musaleem Skrevet 30. oktober 2012 #73 Skrevet 30. oktober 2012 Nei, jeg vil være sammen med en mann - og det innebærer at han også kler seg deretter.
Suzy Skrevet 30. oktober 2012 #74 Skrevet 30. oktober 2012 Er det ikke personen som er viktig da? Å ikke hva en har på seg av kler ? Kan vel si at en ikke tenner på kvinnen å da, om hun har på seg klær som normalt passer til menn? Ja det kan man godt si - om det er sånn. Person er viktig og det den personen utstråler. Jeg tenner på menn som er typiske menn. Andre gjør ikke nødvendigvis det og kan være mer fleksible.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. oktober 2012 #75 Skrevet 30. oktober 2012 Poenget er vel at man ikke dater noen fordi han er transe, men at man ikke blir skremt om den man dater liker å kle seg i kvinneklær en gang i blant. jeg blir skremt av det. Kan ikke noe for det
Renate TV Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #76 Skrevet 30. oktober 2012 jeg blir skremt av det. Kan ikke noe for det Hva som skremmer deg da? Er jo egentlig ikke så mye å være skremt over. 2
Gjest Red Queen Skrevet 30. oktober 2012 #77 Skrevet 30. oktober 2012 Det hadde ikke vært noen hindring for meg, tvert imot så ville det nok gjort personen enda litt mer spennende. Jeg tenker som så at det er en vill og vakker verden der ute og en er nesten rett og slett litt gal om velger å ikke utforske den, eller hva? Det gjelder naturligvis både meg som en potensiell partner og også vedkommende selv dersom de står og vurderer om de skal å utforske denne siden ved seg selv eller ikke. Uansett TS, lykke til! :-)
Renate TV Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #78 Skrevet 30. oktober 2012 .Uansett TS, lykke til! :-) Takk Hadde vært kjempe hyggelig med en PM fra en singel jente, som har lyst til å blitt kjent 2
Gjest BettyBoop Skrevet 31. oktober 2012 #79 Skrevet 31. oktober 2012 Hva som skremmer deg da? Er jo egentlig ikke så mye å være skremt over. det creeper meg ut
Renate TV Skrevet 2. november 2012 Forfatter #80 Skrevet 2. november 2012 Noen vil takle det, noen vil ikke. Sånn er det med alt. Ser jo på svarene her at noen syns det ville vært topp å hatt en sånn kjæreste og det er jo hyggelig å lese Så om det er noen av dere single så hadde det jo vært alletiders å hørt fra en av dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå