Gå til innhold

Datet en transe ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En partner og vennine i et ?

Du kan få drømmemann og er så heldig å ha få med en bestevenninne på kjøpet samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få drømmemann og er så heldig å ha få med en bestevenninne på kjøpet samtidig?

:ler:

Jeg hadde nok foretrukket å ha de to rollene adskilt gitt.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Nei, det stemmer ikke. Dater du en skuespiller som spiller morfin-skytende leiemorder, så tenner du ikke nødvendigvis på leiemordere, men du kan tenne på mannen som spiller leiemorder.

Jeg fraskriver meg ingenting, du kverulerer på helt latterlig grunnlag, jeg påpeker at en mann ikke trenger å være feminin som mann om han er transe. Resten har du fantasert sammen i et forsøk på å debattere.

men han kler seg jo i dameklær hjemme? han er ikke skuespiller som gjorde en jobb på settet. Kan ikke sammenlignes engang.

Har ikke fantasert noe sammen, jeg tolker hva du skriver jeg.

Jeg driter i om han ikke er feminin til vanlig. Så lenge han liker å være feminin utenom så er det nok til at jeg ikke vil date han likevel. Vil ha en som er seg selv hele tiden og som ikke leker at han er en annen innimellom.

Endret av BettyBoop
Skrevet

Suzy, selv om han var utpreget maskulin, og kun var feminin en gang i blant som kvinne? (ikke si du ikke tenner litt på Eddie)

Skrevet

Suzy, selv om han var utpreget maskulin, og kun var feminin en gang i blant som kvinne? (ikke si du ikke tenner litt på Eddie)

Nei jeg gjør ikke det gitt :nigo:

Og ja - selv om det. Jeg hadde mistet ståen min av å se ham i blondetruser, rett og slett.

Skrevet

Vårt forhold var ikke sånn. Venninner er venninner, og han var partner. De gangene han kledte seg som kvinne deltok ikke jeg noe særlig i det, selv om det skjedde et par ganger.

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det gitt :nigo:

Og ja - selv om det. Jeg hadde mistet ståen min av å se ham i blondetruser, rett og slett.

Hvis det bare var neglelakk da?

Skrevet

Jeg datet en gang en kvinne som gikk i bukser, hun ble litt lite kvinne for meg... *hoste*

• Liker 5
Skrevet

Hvis det bare var neglelakk da?

Nei takk, ikke det heller.

Skrevet

men han kler seg jo i dameklær hjemme? han er ikke skuespiller som gjorde en jobb på settet. Kan ikke sammenlignes engang.

Har ikke fantasert noe sammen, jeg tolker hva du skriver jeg.

Jeg driter i om han ikke er feminin til vanlig. Så lenge han liker å være feminin utenom så er det nok til at jeg ikke vil date han likevel. Vil ha en som er seg selv hele tiden og som ikke leker at han er en annen innimellom.

Du ja, men om noen mener noe annet enn deg, og forklarer saklig at du muligens ikke sitter på fasiten, så er det vel ikke nødvendig å bli totalt ufin? Jeg kan endel om både transer og skuespillere.

Skrevet

Nei takk, ikke det heller.

Verdens hotteste mann, også tok han på seg neglelakk, og da sier du nei takk... TRUR IKKJE! :nigo:

Skrevet

Verdens hotteste mann, også tok han på seg neglelakk, og da sier du nei takk... TRUR IKKJE! :nigo:

Jeg har verdens hotteste mann og tro meg, hadde han hatt på seg neglelakk hadde jeg fått'n lagt inn! Neida, men han hadde ikke vært verdens hotteste for meg om han brukte neglelakk.

Skrevet

Fniser... Jeg ser det for meg på film i hodet mitt... :skratte:

Skrevet (endret)

Er det ikke personen som er viktig da? Å ikke hva en har på seg av kler ?

Kan vel si at en ikke tenner på kvinnen å da, om hun har på seg klær som normalt passer til menn?

Endret av Renate TV
Skrevet

Har aldri vært i en situasjon hvor jeg har hatt det valget, men dersom det er en person du liker og som du kunne tenke deg å date så ser jeg ikke noen grunn til at du IKKE skal pga at personen er transe.

Men om dette er noe du du syns er turn off så blir det jo vanskelig å innlede et forhold. Men det vet du jo ikke før du har prøvd!!

Kjør på! :)

Skrevet

Har aldri vært i en situasjon hvor jeg har hatt det valget, men dersom det er en person du liker og som du kunne tenke deg å date så ser jeg ikke noen grunn til at du IKKE skal pga at personen er transe.

Men om dette er noe du du syns er turn off så blir det jo vanskelig å innlede et forhold. Men det vet du jo ikke før du har prøvd!!

Kjør på! :)

Er jo ikke noe vits i å være negtiv om noen en ikke har prøv, sett eller opplevd.

Var for en tid siden på date med ei som, kanskje i utgangspunktet var litt negativ til dette. Men etterhvert så hun ikke noe problemer med det. Og daten gikk bra, men andre grunner til at det ikke fortsatte videre..

Skrevet

Er jo ikke noe vits i å være negtiv om noen en ikke har prøv, sett eller opplevd.

Var for en tid siden på date med ei som, kanskje i utgangspunktet var litt negativ til dette. Men etterhvert så hun ikke noe problemer med det. Og daten gikk bra, men andre grunner til at det ikke fortsatte videre..

Nei hvorfor være negativ til det?
Skrevet

Nei hvorfor være negativ til det?

Skeptisk da. Syns det hele hørtest unormalt ut, men etter litt så ville hun jo gjerne møtes.

Og når praten gikk helt normalt,, så virket alt annet normalt også..

Personen den samme, men bare kledd litt annereldes..

Skrevet

Men dater du som kvinne da? Eller er det noe du forteller underveis, eller er evt dater "informert" på forhånd? Dette hørtes helt corny ut å spørre om men...og vet ikke hvor relevant det egentlig er... men ren nyskjærrighet kanskje. :transe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...