Gå til innhold

Datet en transe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere jenter som ville ha datet og evt blitt sammen med en mann/gutt som kler seg i kvinneklær ? Ikke at en går kledd og sminket 24/7, men ofte liker å bruke kvinneplagg fremfor herreplagg innenfor husets vegger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke..

Skrevet

Det tror jeg dessverre ikke... Det ville blitt for merkelig for meg. Men skal aldri si aldri, om en kar jeg virkelig var glad i spurte om jeg hadde godtatt noe sånt ville jeg kanskje vurdert det.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det noen av dere jenter som ville ha datet og evt blitt sammen med en mann/gutt som kler seg i kvinneklær ? Ikke at en går kledd og sminket 24/7, men ofte liker å bruke kvinneplagg fremfor herreplagg innenfor husets vegger.

ALDRI
Skrevet

Merkelig er vel noen en kanskje mener fordi en ikke har noe erfaringer med det. Men ville en date vært uaktuell bare fordi en har fortalt at dette er en side av seg selv ? For alt en vet kan det jo hende at personen er verd å gi en sjangse :)

Skrevet

Nei.

Anonym poster: 969664bc1ede4d117b8070df40b3c795

Gjest BettyBoop
Skrevet

Merkelig er vel noen en kanskje mener fordi en ikke har noe erfaringer med det. Men ville en date vært uaktuell bare fordi en har fortalt at dette er en side av seg selv ? For alt en vet kan det jo hende at personen er verd å gi en sjangse :)

det ville være uaktuelt fordi menn ser latterlig ut i kvinneklær. Pluss jeg vil ha klærne mine for meg selv..
Skrevet

det ville være uaktuelt fordi menn ser latterlig ut i kvinneklær. Pluss jeg vil ha klærne mine for meg selv..

Klærne dine får du ha for deg selv. En har jo sine egne klær, :)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Klærne dine får du ha for deg selv. En har jo sine egne klær, :)

ennå verre. en mann som faktisk kjøper seg dameklær. nei min mann skal være mann hele tiden.
Skrevet

Kjenner en som er transe. Første gang jeg møtte han, var han i dameklær (veldig sjeldent han beveger seg utenfor huset kledd sånn). Vi fikk veldig god kontakt, så jeg valgte å bli med på en date. Det ble ikke oss to, men han er blitt en veldig god venn. Og det er ikke dameklærne som var grunnen til at det ikke ble oss.

Skrevet

Kjenner en som er transe. Første gang jeg møtte han, var han i dameklær (veldig sjeldent han beveger seg utenfor huset kledd sånn). Vi fikk veldig god kontakt, så jeg valgte å bli med på en date. Det ble ikke oss to, men han er blitt en veldig god venn. Og det er ikke dameklærne som var grunnen til at det ikke ble oss.

Flott, og veldig hyggelig å høre at du tok sjangsen på en date, og at dere er blitt gode venner :)

Du vet jo litt mere om dette enn andre her da, og at det ikke er så merkelig :)

• Liker 3
Skrevet

Man kjenner jo selv hvor grensen går for dette. Men jeg syns ikke man skal være så fordømmende med en gang. Han jeg møtte viste seg å være en utrolig ålreit fyr og jeg angrer ikke på at jeg lot han komme inn i livet mitt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har gjort det.

Så ikke de store problemene med det, utover at han var langt penere enn meg i full drag.... :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Hvis dette var det rette mennesket for meg, så ser jeg ikke noen problemer med "den ekstra bagasjen".

:)

• Liker 4
Skrevet

Jepp, det kunne jeg gjort.

• Liker 2
Skrevet

Håper iallefall på å kunne bli kjent med noen :)

Skrevet

Nei. Har både erfaring med emnet og respekterer fullt ut menneskers valg på området, både TS og TV. Men jeg kunne ikke hatt et intimt forhold til en som var delvis kvinne, til det er jeg altfor heterofil.

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Menn i dameklær er ekstremt usexy og skikkelig turnoff for meg. Jeg vil være sammen med en mann, ikke med en "dame".

Skrevet

En er jo helt å holdent mann, fysisk- :)

Skrevet

Ergo er du ikke helt mann. Ikke slik jeg ser det. Så lenge du har kvinnelige sider ved deg, som du må leve ut for å ha det bra, så hadde du ikke vært 100 % mann når det gjelder å være en partner. Ikke slik jeg ser det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...