Aprilis Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #341 Del Skrevet 31. mars 2013 Deilig å være litt ute på vift når man har fri. Nettopp kommet hjem fra et vennepar. Og det var greit å å kjørt rundt 01.30 ettersom klokka ble stilt en time frem da vi kom hjem 02.30 nå er jo klokka plutselig 03.35. På tide å finne senga med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. april 2013 #342 Del Skrevet 1. april 2013 Ute på vift er flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. april 2013 #343 Del Skrevet 1. april 2013 Skal dere pusse opp hele kåken forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. april 2013 Forfatter #344 Del Skrevet 2. april 2013 Skal dere pusse opp hele kåken forresten? Nei. Bare et soverom...MEN der har vi hatt halvparten av livet vårt. Altså....det har vært kontor/roterom/lager, så det føles ut som om vi har pusset opp hele kåken. Vi pusset opp stue,gang og vårt soverom før vi flyttet inn for sju år siden, og badet pusset vi opp for snart fire år siden. Kjøkkenet har vi ikke gjort noe med, men det tar vi kanskje i samme slengen son når de skal rive og sette opp nytt bad igjen. Kjære driver nå og legger lister på barnerommet,så nå er det ikke mye igjen før vi kan rydde ut og vaske der inne. Deretter er det bare å få ting inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. april 2013 Forfatter #345 Del Skrevet 2. april 2013 Vært lang dag i dag. Jobbet hel dag på jobb og etter det var det psykologen. Er kjempesliten, trøtt og vondt i bekkenet. Så det beviser vel bare at jeg ikke skal tilbake på jobb 100% før permisjonen. Får se hvor mye jeg skal tilbake når jeg skal til legen om et par uker, men nå som jeg jobber 50% har jeg akkurat med energi til jobb+ trening + være litt sosial med kjære om kvelden. Sover dårlig om natta, så får ikke henta mye energi der heller. Men,men. Nei, nå er de femten minuttene med pause over. Får vel komme i gang me å rydde kjøkkenet og lage middag mens kjære gjør ferdig barnerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. april 2013 #346 Del Skrevet 2. april 2013 Du står virkelig på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. april 2013 Forfatter #347 Del Skrevet 2. april 2013 Du står virkelig på! Er vel en smule dårlig på det der å slappe av serru : ler: Men passer på at det ikke blir for mye kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. april 2013 #348 Del Skrevet 2. april 2013 Det er viktig å slappe av innimellom. Hva spiste dere til middag i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 3. april 2013 Forfatter #349 Del Skrevet 3. april 2013 Det er viktig å slappe av innimellom. Hva spiste dere til middag i dag da? Det ble biff til middag i går. I dag blir det gryterett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. april 2013 #350 Del Skrevet 3. april 2013 Nam nam! Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 5. april 2013 Forfatter #351 Del Skrevet 5. april 2013 Æsj...føler meg litt ensom i dag. Ettersom jeg har fri fra jobb og kjære er ute med kompiser i kveld, så har jeg vært alene i hele dag. Har vært på svømming og butikken, men ikke blitt så veldig sosialisere av det savne at jeg kan bli med de andre ut å ta en lønningspils eller gå ut og ta en øl med kjære. Blir liksom ikke det samme å være med når man er klin edru. Ellers har det vært mye stress her hjemme ift oppussing, så det har ikke blitt så mye kjærestetid heller. Det blir mye gnåling og hakking på hverandre for småting, for det er mye som skal fikses, men jobb og andre avtaler kommer i veien. Og jeg som gjerne skulle ha hatt ting gjort i går blir da en smule utålmodig og stresset. I tillegg har vi bodd i rot og møkk i mange dager/uker nå, noe jeg misliker sterkt. Men nå er barnerommet ferdig og vi har begynt å få ting på plass igjen og jeg har endelig fått støvsugd ordentlig. Nå skal jeg komme meg i dusjen og etterpå lage meg litt middag og prøve å ha en kosekveld fr meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. april 2013 #352 Del Skrevet 5. april 2013 Håper du koser deg i kveld Krangling for småting er ikke noe gøy nei.. kjenner til det der.. Hormonene kan jo også være en årsak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 6. april 2013 Forfatter #353 Del Skrevet 6. april 2013 Da står verdens fineste vogn på barnerommet i tillegg har vi fått hentet vugga i dag, men den står hos svigermor ettersom den skal males. Det får jeg nok gjort neste helg. Ellers fikk vi kjøpt litt andre småting med det samme i dag også, blant annet denne bæreselen . Nå får vi besøk, og pizza+ godteri skal fortæres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. april 2013 #354 Del Skrevet 6. april 2013 Verdens beste bæresele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 6. april 2013 Forfatter #355 Del Skrevet 6. april 2013 Verdens beste bæresele Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. april 2013 #356 Del Skrevet 6. april 2013 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 11. april 2013 Forfatter #357 Del Skrevet 11. april 2013 Da var det plutselig torsdag igjen, og snart helg for min del. Kjenner jeg er glad for at jeg ikke jobber mer enn 50%, for det blir ikke lettere å være gravid. Etter jobb og på kveldstid er jeg smådårlig og lillesnupp har funnet ut at hun skal bosette seg på venstre side, oppunder ribbeina, noe som fører til at jeg er veldig sår akkurat der og det er vanskelig å sove om natta. Da jeg var hos jordmor i går så prøvde hun å finne ut hvordan lillesnupp ligger, og mest sannsynlig ligger hun med hodet oppunder ribbeina. Og hun ligger veldig høyt oppe til at jeg bare er i uke 28. Så jordmor begynte å lure på om jeg er lengre på vei, men slo det fra seg igjen. Men vi får se om det er noe forandring på neste kontroll. Nå blir det kontroller ganske ofte. Har fått satt opp fem nye timer frem til termin. Ellers er alt av prøver o.l som ble tatt hos jordmor bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. april 2013 #358 Del Skrevet 11. april 2013 Så flott ja kanskje du er lengre på vei. Eller kanskje hun er lang/stor? Er jo ikke så alt for lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 11. april 2013 Forfatter #359 Del Skrevet 11. april 2013 Så flott ja kanskje du er lengre på vei. Eller kanskje hun er lang/stor? Er jo ikke så alt for lenge igjen nå Hadde ikke forundret meg om hun er stor, så mye sjokolade jeg spiste før påske men nå føler jeg at hun er overalt i magen. Da jeg var på vei til til i dag fikk jeg først en dult i ribbeina, så helt nederst i magen og til slutt i ribbeina og nederst i magen samtidig...et skikkelig splitthopp og hun har vært veldig aktiv i hele dag ift hva hun pleier. Da jeg satte meg ned me en kopp te nå, så har magen virkelig hoppet Ellers har jeg knapt kommet meg rundt i dag. Har en skikkelig kink i ryggen etter en "fight" med en unge på jobben i går. Så løfting av litt større barn er virkelig ikke bra for tiden...det blir man invalid av. Men kom meg på svømming og fikk myket opp bittelitt. Men ryggen stivnet jo med en gang jeg er i ro. Men heldigvis har jeg sykmeldingsdag i morgen, så da kan jeg ta det med ro. Medarbeidersamtalen på jobb i dag gikk også bra. Sjefen regnet med og forsto at jeg med sannsynlig ikke kommer tilbake noe me enn 50% før permisjonen. Og det er veldig deilig at jeg har den stillingen jeg har nå, slik at andre ikke e avhengig av meg, for da er det lettere å faktisk være sykmeldt uten dårlig samvittighet. Ute har det begynt å snø igjen....hurra håper det gir seg til lørdag når jeg skal pusse og male vugga. Hadde håpet på å gjøre de ute, men skal bruke Sensemaling så det går bra å gjøre det inne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. april 2013 #360 Del Skrevet 14. april 2013 Du må passe ryggen ja Blir en liten turner du får tenker jeg Bra du slipper å føle dårlig samvittighet pga sykmeldingen. Det skal du jo uansett ikke ha men vet åssen det der er.. Hvilken farge ble vugga? Du er velkommen i min nye bok forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå