AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #41 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva er det med dere, har dere ikke sett amerikanske filmer? Anonym poster: c54ce003a21389479dcf812be3f357fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 26. oktober 2012 #42 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er du villig til å risikere at fosteret får i seg bensin for å hevne deg på barnefaren? Dette er en mann du antakelig må forholde deg til resten av ditt liv. Du burde virkelig vurdere en annen måte å gripe fatt denne bitterheten din på. Hva er viktigst, barnets beste? Eller din iver etter å straffe barnefaren? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #43 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ser ikke poenget med å risikere noe bare for å ta hevn. Anonym poster: b6b4a7033a0c26711cf1d26f96ac3c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #44 Del Skrevet 26. oktober 2012 gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet??? og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!! Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0 Hvem føder i uke 24? Anonym poster: 468771260bee7a38bdb7d594e299e779 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 26. oktober 2012 #45 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hvem føder i uke 24? Anonym poster: 468771260bee7a38bdb7d594e299e779 Jeg kunne fort vekk gjort det, men sannsynligheten for dette er ekstremt lav. TS: Du kunne jo presisert at det dreide seg om bruk av hevert. Jeg for min del trodde at du vurderte å ruse deg på bensin... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 26. oktober 2012 #46 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har Optimus Prime bedt om en blowjob? He he :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montefalco Skrevet 26. oktober 2012 #47 Del Skrevet 26. oktober 2012 gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet??? og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!! Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0 Det har vel å gjøre med at for de aller fleste er det helt utenkelig å suge bensin ut fra bensintanken. For øvrig er det antakelig strengere straff for det du planlegger enn å stjele bensininnholdet (dersom fehuet skulle bli sur og anmelde deg). Vedrørende uttrykket fehue, vil jeg vel også mene at du går inn under det dersom du som gravid suger bensin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 26. oktober 2012 #48 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tror TS mener "dunking". Det dreier seg om å puste inn bensindamp. Det gir en LSD-lignende kortvarig rus. Husker noen i den gamle kompisgjengen holdt på med det der. Det er SVÆRT skadelig, ikke bare for deg, men for fosteret også, UANSETT når i svangerskapet. Du burde umiddelbart oppsøke lege og forklare hva det er du har holdt på med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 26. oktober 2012 #49 Del Skrevet 26. oktober 2012 Synes jeg ser en høygravid kvinne fly ute i marka i mørket og snødrevet, med slange i hånda på vei for å tømme tanken på en bobil hennes udugelige mann bor i... Kan du ikke ta deg en brødskive istedet, og ta med kjevle for å stramme opp mannen? Hvis dere har så dårlig samarbeid, så kanslje dere ikke burde være sammen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 26. oktober 2012 #50 Del Skrevet 26. oktober 2012 Synes jeg ser en høygravid kvinne fly ute i marka i mørket og snødrevet, med slange i hånda på vei for å tømme tanken på en bobil hennes udugelige mann bor i... Jeg ser allerede for meg overskrifta i lokalavisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #51 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hva i alle dager er en hevert? Anonym poster: 206d2de7a877a837371308c1f6c06c9f Anonym poster: 206d2de7a877a837371308c1f6c06c9f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blah blah Skrevet 27. oktober 2012 #52 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det er alltid farlig å suge bensin, uansett om man er gravid eller ikke. Om du er tom for bensin så ville jeg heller ringt noen som kunne dratt og kjøpt en kanne for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #53 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hva i alle dager er en hevert? http://no.wikipedia.org/wiki/Hevert (lærer de ingenting på skolen i dag?) Anonym poster: cd5232e668d094411b3142973ca4ba98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarelles Skrevet 27. oktober 2012 #54 Del Skrevet 27. oktober 2012 HMS-datablad fra Esso sier følgende om helserisiko bl.a. ved svelging: HELSERISIKO Kan forårsake kreft. Kan forårsake arvelige skader. Mulig fare for fosterskade. Farlig: kan forårsake lungeskade ved svelging. Irriterer huden. Damp kan forårsake døsighet og svimmelhet. Kan være irriterende for øyne, nese, svelg og lunger. Kan medføre svekkelse av sentralnervesystemet. Injeksjon under huden ved høyt trykk kan gi alvorlige skader. Langvarig og gjentatt eksponering for benzen kan føre til alvorlig skade på de bloddannende organene og er forbundet med anemi og senere utvikling av akutt myelogen leukemi (AML). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 27. oktober 2012 #55 Del Skrevet 27. oktober 2012 gjøss må virkelig si at folk her har skremmende lite kunnskap om bil, bensin og generelle metoder. Jeg skal altså suge bensin ut av en tanken på en bil og inn i en kanne med en slange/hevert og lurer på om dette vil være farlig for barnet??? og du som sa at jeg skal stjele kan bare dra til helvete!!! jeg sa jeg ikke ville ha slike kommentarer. Det fordømte fehuet som har gjort med gravid vil heller campe ute i ingenmannsland selv i dette været enn å være med meg. Ikke tar han med mobil heller tenk om jeg plutselig må føde! så i natt vurderer jeg å kjøre innom de steden jeg vet det hender han er og tømme bobilen hans mens han sover, så skal jeg hente han om en ukes tid når han er kald og god og har fått tenkt seg om litt forhåpentligvis!!!! Anonym poster: 5d994b5317ee6b85d109c23b0fa057b0 Ahhh... Edelt. Du er nok en solstråle, jeg kan ikke fatte at han ikke ønsker å være sammen med deg.... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 27. oktober 2012 #56 Del Skrevet 27. oktober 2012 JØSS STAVES IKKE MED G, TS Av alle ting du har sagt, blant annet det fjaset om moralisering, må jeg si at å skrive GJØSS var det som irriterte meg mest. Og ja, selvfølgelig, SELVFØLGELIG, vil "bensinsuging" skade barnet ditt! Hvorfor ble du gravid egentlig? Og er det ikke litt hyklerisk av deg å be oss om ikke å komme med en moralpreken, når du har tenkt deg ut i skauen der "fehuet ditt kanskje er" for å suge ut bensin fra hans bobil, for å vise HAM et poeng? Hm? Dette er det lammeste jeg noen sinne har hørt, og om du er et troll, var det faktisk ganske bra. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 27. oktober 2012 #57 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ta deg heller en iste, du! Det smaker bedre! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas8 Skrevet 27. oktober 2012 #58 Del Skrevet 27. oktober 2012 Dette er det lammeste jeg noen sinne har hørt, og om du er et troll, var det faktisk ganske bra. En gjenganger når det gjelder trolling er det å slenge ut ett innlegg og så trekke seg unna. Der av uttrykket "trolling". Det er en fiskemåte da man slenger ut beite og venter på at fisken biter. Problemet med trolling, hvis man driver på med det, er at man må finne på en egen historie. Ikke bare for ett innlegg, men hvis man faktisk skal bidra og late som man har de problemene man skriver om i HI så må man ha en historie for seg, man må klare å være kreativ nok til å finne på en masse detaljer og rare ting for å få historiene og påstandene man slenger ut til å passe. Derfor vil troll som regel bare slenge ut ett hovedinnlegg og det er det. Eventuelt stikke innom en sjelden gang for å fyre opp litt med enda et enkelt innlegg. Men gjengangeren for trolling er altså å slenge ut et hovedinnlegg og det er det. Evt. fyre opp en sjelden gang uten så veldig mye detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 27. oktober 2012 #59 Del Skrevet 27. oktober 2012 Huff, så dette er kanskje et seriøst spørsmål fra TS? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 27. oktober 2012 #60 Del Skrevet 27. oktober 2012 Som mange andre har sagt, så synes jeg synd i ungen som har en slik mor/far. Jeg tror ikke ts troller, jeg tror hun bare er så dum og barnslig. Og du kan bare dra til helvete for jeg bryr meg ikke hva du synes om min kommentar TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå