Gå til innhold

Hva er dine reiseplaner for 2013?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal et par uker til New Zealand i månedsskiftet feb/mars, gleder meg vilt!! Fikk ordnet med 19 timer stop over i Hongkong på veien hjem, så da får jeg vel sveipet over noe der også ;)

Har veldig lyst på en sydentur til sommeren etter eksamen (gulrota for å lese til eksamen), men må se hvordan det ligger an med jobb og penger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mange planer for reiseåret 2013, men det er foreløpig to utenlandsturer som er bestilt. Til Stockholm i påska med kjæresten, og til Island i sommer med familien. Har ikke vært noen av stedene, så det blir spennende! Ellers drømmer jeg om Kroatia når eksamen er overstått i juni..

Kan ikke forstå at 2013 kan overgå 2012 i antall reiser, men krysser fingrene for mange opplevelser i år og! Misunner dere som skal til Dubai, helt fantastisk!

Skrevet

Jeg skal til Skottland og Polen i mars, og krysser fingrene for at jeg flytter til England til høsten :)

Skrevet

Jeg skal til USA, til vestkysten :blomst: Enten i et par uker eller 1 mnd.

Blir det en hel mnd. blir det nok ikke å reise særlig mer i 2013 :( Bortsett fra en langhelg i Valencia til våren, gleder meg :laugh:

Håper også på noen hytteturer til sommeren, blant annet til sørlandet en liten tur.

Gjest Holmen
Skrevet

Jeg skal til London, Edinburgh og Tallinn ihvertfall! Skal også bestille et par turer til varmere strøk etterhvert, men vet ikke helt hvor enda. Kanskje Antalya eller et sted i Egypt :)

Skrevet

I år har jeg lyst til å dra tilbake til New York, og kanskje en sydentur i høst om jeg har råd.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

London :-)

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 2
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Mine reiseplaner for 2013 er; Korfutur i sommerferien med kjæresten, en langhelgstur til Aalborg, og i desember blir det muligens floridatur, men det er jeg usikker på.. hvis ikke blir det kansje en Islandtur, har veldig lyst å reise dit :-) Var også i puerto rico tidligere i år med en veninne

• 2 uker senere...
Gjest Seajewel
Skrevet

En uke i Spania, og en helg på Hunderfossen. Muligens blir det en tur til Sverige, ellers blir det litt på hytta innimellom.

Skrevet

nesten 3 uker på Bali med kjæresten :)

Skrevet

Blir sørlandet i sommer, Berlin i høst og forhåpentligvis interrail i løpet av året ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...