Gå til innhold

Hva er dine reiseplaner for 2013?

Fremhevede innlegg

Skrevet

forhåpentligvis reiser jeg til Tanzania (Zanzibar) i 2 uker med min kjære som kommer derfra :) må se an økonomien. bortsett fra det blir det vel en sydentur med ei venninne. Kypros eller Kroatia kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal reise en uke til Toscana alene for å slappe av, skrive og lade batterier.

Skrevet

har seriøse plan er om å få tatt en eller annen form for ferie, men ja - aner ikke hva eller hvor.

Skrevet

Skal til Berlin i mars, og til sommeren skal jeg og noen venner på interrail rundt om i Europa. Gleder meg dødsmasse :danse:

Åååh, misunnelig! Har så lyst å dra på interrail i Europa til sommeren. Håper jeg får med meg noen. :)

Ellers har jeg ikke så mye planer, men blir kanskje Japan-interrail i August.

Skrevet (endret)

Jeg blir så misunnelig av å lese denne tråden:( Håper jeg får reise litt i 2013 jeg og.

Endret av taco1
Skrevet

Neste år skal jeg til Nord -Finland på fototur, skal sitte i kamuflasjehytte langt ute i skogen og fotografere Ulv, jerv og forhåpentligvis bjørn. Ellers blir det også en fototur til Lofoten.

Ellers regner jeg med at det blir en langhelg til en eller annen by.

Blir ingen store turer på meg neste år da jeg om en uke reiser til Uganda, Kenya og Tanzania, så da blir feriekontoen noe redusert.

• Liker 2
Skrevet

Åååh, misunnelig! Har så lyst å dra på interrail i Europa til sommeren. Håper jeg får med meg noen. :)

Jaa, gleder meg skikkelig :)

Men du kan jo reise alene dersom du ikke finner noen reisekamerater? Man blir utrolig lett kjent med andre interrailere - ikke noe problem i det hele tatt! Svært mange reiser alene, og de vil jo naturligvis søke kontakt med andre (folk som reiser i grupper vil jo også bli kjent med nye altså). Dessuten tror jeg det er svært lærerikt. Riktignok er det ikke for alle, jeg tror ikke jeg hadde vært "mann nok" til å reise helt alene. Men jeg beundrer de som tør, altså!

Hvis ikke du ønsker det, kan du slenge deg på meg og mine reisekamerater :) Hehe!

Anonym poster: af631656303b05c58916e6826be75f46

Skrevet

Men du kan jo reise alene dersom du ikke finner noen reisekamerater? Man blir utrolig lett kjent med andre interrailere - ikke noe problem i det hele tatt! Svært mange reiser alene, og de vil jo naturligvis søke kontakt med andre (folk som reiser i grupper vil jo også bli kjent med nye altså). Dessuten tror jeg det er svært lærerikt. Riktignok er det ikke for alle, jeg tror ikke jeg hadde vært "mann nok" til å reise helt alene. Men jeg beundrer de som tør, altså!

Hvis ikke du ønsker det, kan du slenge deg på meg og mine reisekamerater :) Hehe!

Ja, hvis du er interessert er det bare å gi beskjed, så kan jeg sende deg en PM! (du kan jo ikke sende meg en, siden jeg er AB)

Skrevet

Høres spennende ut med Japan-interrail da! :) Kjekt med noe litt utenom det vanlige, hører ikke om så mange som reiser til Japan på interrail, liksom.

Ja, jeg tror det blir kjekt i Europa. Skal reise med en venninne, og vi kommer veldig godt overens (både reisemessig og hverdagslig). Du bør reise du også :) Som AB over meg skrev, så kan du jo reise alene rundt om i Europa hvis du ikke finne noen å reise med. Jeg kjenner ei som gjorde det, og det ble visst en veldig vellykket tur :) (men du finner sikker noen å reise med, altså:))

Gjest Glorificus
Skrevet

San Francisco i juni, og Barcelona en gang på sensommeren. Og, om jeg får viljen min, Chicago i desember.

Skrevet

Usikker på om jeg har svart i denne tråden før... Men skal en tur på safari i Tanzania i januar og så blir det nok en langhelg i New York i løpet av året. Begynner i ny jobb så må se an hvordan de gjør det med ferie der først :)

Skrevet

Ja, hvis du er interessert er det bare å gi beskjed, så kan jeg sende deg en PM! (du kan jo ikke sende meg en, siden jeg er AB)

Kan hende jeg reiser alene hvis jeg blir "desperat" nok (som i MÅ ut å reise). Er egentlig ikke typen til å reise alene da. Men vet jo at man lett blir kjent med folk ja :)

Snilt å tilby deg det, men jeg tror ikke jeg vil trenge meg på dere altså :)

Høres spennende ut med Japan-interrail da! :) Kjekt med noe litt utenom det vanlige, hører ikke om så mange som reiser til Japan på interrail, liksom.

Ja, jeg tror det blir kjekt i Europa. Skal reise med en venninne, og vi kommer veldig godt overens (både reisemessig og hverdagslig). Du bør reise du også :) Som AB over meg skrev, så kan du jo reise alene rundt om i Europa hvis du ikke finne noen å reise med. Jeg kjenner ei som gjorde det, og det ble visst en veldig vellykket tur :) (men du finner sikker noen å reise med, altså :))

Vi får se :) Japan blir kjempekult, hvis jeg kommer meg dit. Er litt dyrt, også er timingen dårlig.

Du får ha det kjekt i Europa :) Fint å ha gode venninner å reise sammen med :)

Skrevet

Vi skal til min familie i USA og en rundtur i Canada i sommer. Det blir muligens også en tur til enten London eller Berlin.

Skrevet

New York til høsten :-)! Hurra for billige flybilletter fra norwegian.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mosambik og Sør- Afrika 5 uker til sommeren.

Skrevet

Edinburgh, helgetur med mannen.

Kjærringtur til Muir of ord/ inverness på sensommeren.

Og så blir det en tur med unger en eller annen plass i løpet av sommeren.

Skrevet

Februar: 1 uke i Barcelona

Påsken: 5 dager i Paris

Juni: 2 uker på Sardinia

Slutten av august: 3 uker i Toscana

November: 5 dager i Stockholm

Skrevet

London i februar og Kypros til sommeren.

Skrevet

Ikke noe seriøst endå, men ha tenkt å ta toget fra Berlin til Beijing, og derfra endten til Vietnam eller bli i Kina noen dager. Liker ikke typisk sydenferie og er mer eventyrfullt av meg. Jeg har lust å se litt av verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...