AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #41 Skrevet 31. oktober 2012 Flytter til Argentina i november så jeg håper det kan bli en del reising rundt i landet. Håper det er greit å poste link til bloggen min: www.noruegaenargentina.com Gleder meg som en unge!! Anonym poster: 99d3962a0da40b6aa176f5a272bd2f9d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #42 Skrevet 31. oktober 2012 Går folkehøgskole nå, så 2013 vil by på en 5-ukers tur i Kenya, Tanzania og til Zanzibar, og en 10-dagers tur til Egypt senere. Og til sommeren reiser jeg på bilferie rundtom i England, Skottland og Wales Gleder meg masse, 2013 blir reiseåret! Anonym poster: 4c84f47381b1316c8365f294e85b3dab 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #43 Skrevet 1. november 2012 Alt er ikke på plass enda, men ser ut som det blir slik: - Budapest langhelg med kjæresten og mine foreldre. - Langhelg med bestevenninne, muligens København med brudekjoleprøving. - En uke i Kapp Verde med kjæresten, ble ikke noe ferie i år. - Tre uker bryllupsreise i Sør-Afrika/Zambia. Anonym poster: 847ca9336f3a2dd870111ac0db33450d
Gjest Bobler Skrevet 1. november 2012 #44 Skrevet 1. november 2012 Skal til Madeira i en uke i Februar. Her.
^^Belle^^ Skrevet 1. november 2012 #45 Skrevet 1. november 2012 Vi skal til Frankrike i noen uker i sommer. Regner med å leie bil slik vi pleier å gjøre, og reise rundt i landet og treffe venner og familie. Det blir også en langhelg i Praha i mai, om alt går etter planen. Også da med barn. Jeg har også veldig lyst til å reise bare jeg og mannen på storbyferie til Italia. Vi har enda ikke gjort det etter at vi fikk førstemann, så vi må prøve å få det til til neste år.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #46 Skrevet 1. november 2012 Hvorfor kommer folk alltid med det jæva misunnelsekortet?? Jeg er ikke misunnelig, jeg reiser mye selv. Jeg syntes bare at det innlegget var kvalmt og skrytete fordi brukeren måtte poengtere at de ikke skulle reise like mye neste år som vanlig fordi de sparer. De skal jo uansett reise mye mer enn den gjennomsnittlige mannen i gata. Anonym poster: 39ef424795f2e6f476e0890d021fcde0 Helt enig med deg. Koselig at folk reiser mye, men det var måten hun skrev det på. Anonym poster: 0279285468794ecddb45a8371fec49ef 1
The Kitten Skrevet 1. november 2012 #47 Skrevet 1. november 2012 Går folkehøgskole nå, så 2013 vil by på en 5-ukers tur i Kenya, Tanzania og til Zanzibar, og en 10-dagers tur til Egypt senere. Og til sommeren reiser jeg på bilferie rundtom i England, Skottland og Wales Gleder meg masse, 2013 blir reiseåret! Anonym poster: 4c84f47381b1316c8365f294e85b3dab Går folkehøgskole nå, så 2013 vil by på en 5-ukers tur i Kenya, Tanzania og til Zanzibar, og en 10-dagers tur til Egypt senere. Og til sommeren reiser jeg på bilferie rundtom i England, Skottland og Wales Gleder meg masse, 2013 blir reiseåret! Anonym poster: 4c84f47381b1316c8365f294e85b3dab 2013 skulle være reiseåret mitt også, men det ble 2012 istedenfor. Var i Toulouse, Paris, Biarritz, San-Sebastian, Bordeaux, Thailand, Malaysia, Singapore, Vietnam, Laos og Indonesia. Så var det ikke så mye penger igjen til å reise for i 2013. Skal jo til Colombia da, og vurder nå å stikke til Texas også.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #48 Skrevet 4. november 2012 - Asiarundtur i januar - fire uker i Hong Kong, Singapore og Thailand - Cuba i påsken - Jentehelg i Madrid i mai - Partur til Venezia i juni - Noen turer til Køben og Stockholm for å besøke venner - Cruise i Karibien til sommeren - Besøke en venninne som bor i Minneapolis til høsten - Et par helgeturer til høsten, sannsynligvis London, Krakow og St. Petersburg - En uke til Hellas eller Tyrkia i november/desember - Nyttår et eller annet sted, muligens Praha Mye reising ift. mange andre, men kan forklares med følgende: - Ingen barn - Fleksible jobber (jobber mye, men kan også avspasere) - Tjener greit, men ikke voldsomt mye - Prioriterer reising. Dvs for eksempel handler billige kjedebutikklær og brukt bil Anonym poster: 512d1e0c87bd65c401441fca4fa1931d 2
nickless Skrevet 4. november 2012 #49 Skrevet 4. november 2012 Hotell-spa weekend m mannen i januar , jentetur til Island i Mai , 2-3 uker Mallorca i sommerfreien hele fam , køben og Tivoli hele fam pluss noen venner i Des. Gleder meg!!!!
Gjest Elissima Skrevet 4. november 2012 #50 Skrevet 4. november 2012 2013 skulle være reiseåret mitt også, men det ble 2012 istedenfor. Var i Toulouse, Paris, Biarritz, San-Sebastian, Bordeaux, Thailand, Malaysia, Singapore, Vietnam, Laos og Indonesia. Så var det ikke så mye penger igjen til å reise for i 2013. Skal jo til Colombia da, og vurder nå å stikke til Texas også. Skal du til Colombia? Why? Finnes sikkert bra steder der, men Cartagena/Barranquilla er de verste stedene jeg har vært. Tenkte bare si fra
Gjest Elissima Skrevet 4. november 2012 #51 Skrevet 4. november 2012 Blir litt reising i 2013 ja: - Canada med lillebror en uke i januar, for å se på ishockey - Kapp Verde en uke i mars med kjæresten - Belfast med kjæresten, weekendtur, sikkert i mai eller noe - Korfu en uke i august med venninner - Langweekend til London med venninne Og muligens en tur til Finnmark..
The Kitten Skrevet 4. november 2012 #52 Skrevet 4. november 2012 Skal du til Colombia? Why? Finnes sikkert bra steder der, men Cartagena/Barranquilla er de verste stedene jeg har vært. Tenkte bare si fra En av mine beste venninner er sammen med en fra Colombia, og de har invitert meg med. Derfor skal jeg reise, med det er ikke helt i boks ennå. For det første har ikke de bestemt seg for om de skal reise til julen ettersom de skal dit til sommeren, og for det andre skal jeg kanskje flytte til hovedstaden til høsten og bør egentlig spare penger. Så er ikke helt sikker på om jeg har råd. Om vi drar blir det i så fall til Medellin hvor han er fra.
Gjest Elissima Skrevet 4. november 2012 #53 Skrevet 4. november 2012 En av mine beste venninner er sammen med en fra Colombia, og de har invitert meg med. Derfor skal jeg reise, med det er ikke helt i boks ennå. For det første har ikke de bestemt seg for om de skal reise til julen ettersom de skal dit til sommeren, og for det andre skal jeg kanskje flytte til hovedstaden til høsten og bør egentlig spare penger. Så er ikke helt sikker på om jeg har råd. Om vi drar blir det i så fall til Medellin hvor han er fra. Ok, det var det jeg hadde tenkt å nevne At hvis man skal til Colombia bør det være med en som er lokalkjent der. Jeg reiste dit med en venninne, vi er begge blonde og følte oss ikke trygge et sekund. Og det var de prostituerte som var skumlest av dem alle!
The Kitten Skrevet 4. november 2012 #54 Skrevet 4. november 2012 Ok, det var det jeg hadde tenkt å nevne At hvis man skal til Colombia bør det være med en som er lokalkjent der. Jeg reiste dit med en venninne, vi er begge blonde og følte oss ikke trygge et sekund. Og det var de prostituerte som var skumlest av dem alle! Det er alltid best å dra med lokalkjente uansett, synes jeg. Eller ok, jeg trengte ikke en som var lokalkjent i Brussel akkuratt, men det var en kjempefordel å ha en lokalkjent med seg til Thailand i sommer. Han snakker naturligvis flytende spansk, og hun snakker nesten flytende. Selv kan jeg litt som å spørre etter veien, forstå veibeskrivelser, bestille mat o.l. likevel er det veldig praktisk å reise med to tolker.
Dolce Skrevet 4. november 2012 #55 Skrevet 4. november 2012 Milano januar: Shopping&pleasure Hong Kong april: Business&pleasure Toscana påsken: Pleasure New York mai: Business&pleasure Amalfikysten (Italia) juni: Pleasure Toscana september: Business&pleasure Foreløpig.... :-)
antibac Skrevet 4. november 2012 #56 Skrevet 4. november 2012 Skal et par uker til USA i påsken. Det er vel det eneste jeg har planlagt! Blir nok en Sverige-tur antar jeg
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #57 Skrevet 5. november 2012 Her blir det 2 uker i Menorca i Juli Anonym poster: cd2b2f68905797c7e1ed4ecd59fd1266
Nautika Skrevet 5. november 2012 #58 Skrevet 5. november 2012 Forhåpentligvis har jeg råd til en Interrail-tur med kjæresten i sommer. Er siste sommerferien der jeg har "lang" ferie før jeg begynner å jobbe, så må utnytte den ordentlig (og på så lite budsjett som mulig) Frem til sommeren blir det nok lite reiseaktivitet fra denne kanten.
Almera Skrevet 5. november 2012 #59 Skrevet 5. november 2012 Vi går med planer om å kjøpe hus til sommeren så det blir lite reising til neste år, men en weekendtur til Stockholm eller Gøteborg. Noen som kan anbefale det ene foran det andre kanskje? Også håper vi på å få råd til en sydentur i sommerferien, mest sannsynlig en hoppe-på tur, selv om jeg er veldig skeptisk til det. Så får vi se, men tror ikke 2013 kommer til å stå i reisens tegn..
marsy Skrevet 7. november 2012 #60 Skrevet 7. november 2012 En helg i London og en helg i Roma. Også ser jeg på ulike muligheter for sommerferien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå