1kvinne Skrevet 8. november 2012 #61 Skrevet 8. november 2012 2 uker i Mallorca (juli), og jeg gler meg kjempemasse!!!!!!!!! 1
NewYorkNewYork Skrevet 8. november 2012 #62 Skrevet 8. november 2012 USA til sommeren. Antagelig to uker i juli. Biltur i Norge et eller annet sted i august dersom vi får nok ferie. Noen langhelger i Europa før og etter sommeren. Regner med det blir en i Paris og en i Øst-Europa.
fro Skrevet 8. november 2012 #63 Skrevet 8. november 2012 Jeg reiser til Rio de Janeiro neste semester for å studere, så tenker kanskje å ta en ferie i Sør- eller Nord-Amerika etter at jeg er ferdig med skole. Noen som har noen tips? :-) 1
Gjest loren Skrevet 8. november 2012 #64 Skrevet 8. november 2012 Jeg skal hjem til familien i en annen landsdel 2-4 ganger iallefall, er en konfirmasjon og et bryllup i lpet av våren og sommeren, pluss forhåpentligvis litt mer tid der Ellers har jeg lyst til å få til en storbyhelg med kjæresten, og en tur til Kristiansand med minimannen for å se på Kaptein Sabeltan
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #65 Skrevet 8. november 2012 Skal et par uker til USA i påsken. Norwegian gjør det superbillig til med flyreiser New York fra sommeren 2013 tror jeg det var, er det slik at man kan bare bestille billett å reise,eller trenger man visa for å reise til usa? Anonym poster: 4b98e6bd91c190bed417d2c4b130f413
antibac Skrevet 8. november 2012 #66 Skrevet 8. november 2012 Norwegian gjør det superbillig til med flyreiser New York fra sommeren 2013 tror jeg det var, er det slik at man kan bare bestille billett å reise,eller trenger man visa for å reise til usa? Anonym poster: 4b98e6bd91c190bed417d2c4b130f413 Du må forhåndsregistrere deg i USA. https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ Superenkelt.
Bernardette Skrevet 9. november 2012 #67 Skrevet 9. november 2012 Gambia, sannsynlivis. Forhåpentligvis.
pandabear Skrevet 9. november 2012 #68 Skrevet 9. november 2012 Vi går med planer om å kjøpe hus til sommeren så det blir lite reising til neste år, men en weekendtur til Stockholm eller Gøteborg. Noen som kan anbefale det ene foran det andre kanskje? Også håper vi på å få råd til en sydentur i sommerferien, mest sannsynlig en hoppe-på tur, selv om jeg er veldig skeptisk til det. Så får vi se, men tror ikke 2013 kommer til å stå i reisens tegn.. Jeg liker begge byene, men ville valgt Stockholm 1
Musken Skrevet 10. november 2012 #69 Skrevet 10. november 2012 Skal til Berlin i mars, og til sommeren skal jeg og noen venner på interrail rundt om i Europa. Gleder meg dødsmasse 1
linkan Skrevet 11. november 2012 #70 Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg får halvannen uke i Paris til sommeren og planlegger en London-tur med venninner! Endret 17. februar 2014 av linkan 1
Philli82 Skrevet 16. november 2012 #71 Skrevet 16. november 2012 Jeg skal til London i nyttårshelgen, og i august neste år så skal jeg til ZANZIBAR!! 1
Miss_Sunshine* Skrevet 17. november 2012 #72 Skrevet 17. november 2012 Oi, trodde jeg hadde reist litt jeg, men ser jo nå at mange reiser nesten til flere land på et år enn hva jeg har gjort i i hele mitt liv! Planene er uansett slik; Helg i Åre i januar med studiegjengen. En helg i Oslo for å besøke bror og hans familie. Langhelg i Paris med tante. Ikke helt bestemt når, men tenker på vårparten. Forhåpentligvis Oslo på konsert på sommeren en gang. Sannsynligvis en uke i Tyrkia i september/oktober med 4 søskenbarn og kjærester ++ Og så har jeg og en venninne snakket veldig løst om å dra på julemarked i Riga,Tallinn eller Helsinki, så om tiden og økonomien strekker til, så blir det nok en tur til et av disse stedene i førjulstiden. I år så har jeg kun vært fire dager i Bergen, så det kribler godt i magen bare jeg tenker på dette! Håper bare at alt klaffer for alle, for jeg gleder meg vilt til alle turene. Elsker å reise, og som student så føler jeg meg ekstremt priviligert som har mulighet til å reise såpass mye! 1
mia83 Skrevet 21. november 2012 #73 Skrevet 21. november 2012 Helgetur til Bergen Div Trondheimsturer Langhelg i Berlin Langhelg i Krakow En vårtur med brodern 3 uker i Canada 1
Sapree Skrevet 21. november 2012 #74 Skrevet 21. november 2012 I 2013 blir det asia rundtur på meg. Bestilt to uker i Japan resterende Singapore, Filippinene og Malaysia er under planlegging:) 2
Miss_Sunshine* Skrevet 22. november 2012 #75 Skrevet 22. november 2012 Oi, trodde jeg hadde reist litt jeg, men ser jo nå at mange reiser nesten til flere land på et år enn hva jeg har gjort i i hele mitt liv! Planene er uansett slik; Helg i Åre i januar med studiegjengen. En helg i Oslo for å besøke bror og hans familie. Langhelg i Paris med tante. Ikke helt bestemt når, men tenker på vårparten. Forhåpentligvis Oslo på konsert på sommeren en gang. Sannsynligvis en uke i Tyrkia i september/oktober med 4 søskenbarn og kjærester ++ Og så har jeg og en venninne snakket veldig løst om å dra på julemarked i Riga,Tallinn eller Helsinki, så om tiden og økonomien strekker til, så blir det nok en tur til et av disse stedene i førjulstiden. I år så har jeg kun vært fire dager i Bergen, så det kribler godt i magen bare jeg tenker på dette! Håper bare at alt klaffer for alle, for jeg gleder meg vilt til alle turene. Elsker å reise, og som student så føler jeg meg ekstremt priviligert som har mulighet til å reise såpass mye! To av turene er i boks, wihoooo! 1
Madison_00 Skrevet 22. november 2012 #76 Skrevet 22. november 2012 Vi pleier ikke å planlegge så mye, liker spontane turer og ta det når det passer seg for mannen ifht. jobb. Men vi ringer inn nyåret i Tokyo iallefall så det telles vel Så blir det vel en 4-5 turer til Norge for å besøke familien som vanlig. København står også for tur, da mannen aldri har vært der. 1
*Butterfly* Skrevet 27. november 2012 #77 Skrevet 27. november 2012 (endret) Har ikke planlagt så mye ennå, men blir Tyskland (karneval i Köln) i februar og Florida og Bahamas i februar/mars. Blir nok en tur til Warszawa i løpet av sommeren. Høsten er fremdeles uklar, vurderer å flytte utenlands for en periode. Endret 27. november 2012 av *Butterfly* 1
bjarne_hansen Skrevet 27. november 2012 #78 Skrevet 27. november 2012 Lite planer for neste år, men har fått reist en del i år. Foreløpig planlagt en 3 ukers tur til Sør-Afrika (inkl Sabi Sands) og et lite stopp i Zimbabe/Zamibia (Victoria falls). Ellers blir det en liten jobbtur/ferie til USA i november. Må vel snart også begynne å reise litt i Norge (Lofoten, etc.) 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #79 Skrevet 4. desember 2012 Skal til Berlin i mars, og til sommeren skal jeg og noen venner på interrail rundt om i Europa. Gleder meg dødsmasse Jeg skal også til Berlin i mars Aldri vært der før, har du? Eller kanskje du har noen tips til hva man bør få med seg når man er der? Anonym poster: e0178135101f00e947f14b06cc5b0f50 1
Musken Skrevet 4. desember 2012 #80 Skrevet 4. desember 2012 Jeg skal også til Berlin i mars Aldri vært der før, har du? Eller kanskje du har noen tips til hva man bør få med seg når man er der? Anonym poster: e0178135101f00e947f14b06cc5b0f50 Virkelig? Så gøy Når i mars skal du? Jeg har vært der kun én gang før, og da likte jeg byen svært godt i hvert fall. Synes den har fått et ufortjent grått bilde hos mange. Uansett, da jeg var der shoppa jeg en del (veldig billig), spiste god mat, gikk på tur i parker og i gater, gikk på diverse museum og noen gallerier og opplevde utelivet. Det var en veldig vellykket tur, men synes det er litt vanskelig å gi tips. Hva liker du å gjøre, hvor lenge skal du være og hvem reiser du med? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå