Gå til innhold

Hva hadde du gjort dersom det viste seg at din kjæreste hadde barn fra før av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg hadde blitt rimlig sjokkert, men eg hadde støttet mannen min som best eg kunne og gjort det beste av situasjonen til tross for at eg ikkje liker andre sine barn (men, då regner eg med at barnet var fra FØR vi hadde blitt sammen, hadde det vært eit resultat av utroskap så hadde han vært "in f*cking deep shit")..

Endret av X-1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sikter jeg til dere jenter. Dersom du var i et forhold med noen og hadde vært det over lengre tid, hvordan ville du reagert dersom det plutselig skulle vise seg at han hadde barn fra før av, uten at han visste om det?

Anonym poster: c5b9f0c39803b24752ed697cba64a2af

Jeg har vært i den situasjonen.

Han ventet i tre måneder med å fortelle meg om at han hadde barn.

...Det var ikke noe sjakktrekk for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid selv, og vil kanskje se dette på en annen måte når barnet kommer til.

Men hadde jeg, som 21 åring (uten egne barn), fått vite at min samboer hadde et barn fra før av, så hadde nok forholdet tatt slutt. Jeg ville ønsket denne faren å ha kontakt med sitt barn, men jeg selv hadde ikke ønsket å være en del av det. Som singel ville jeg aldri blitt intressert i en som hadde barn fra før av, rett og slett fordi jeg ikke er intressert i å bli stemor til noen på nåværende tidspunkt. Så for min del ville et eventuelt barn vært et hinder for at vi skulle bli sammen, og dermed også et hinder for å fortsette om barnet skulle dukke opp nå.

Det er klart at med tiden modnes man. Og kanskje når mitt eget barn kommer til vil jeg se annerledes på det. Men for meg vil det aldri være et alternativ å "leke" familie når jeg selv egentlig ikke er en del av den familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det barnet. Det hemmelige barnet.

Vokst opp med en alenemamma og uten kontakt med med far. Uten å vite at jeg hadde søsken.

Jeg lengtet etter tilhørighet og familie da jeg vokste opp. Mamma sin famile var liten og med lang avstand så ble det minimalt med samvær. Aldri i verden at jeg ønsker det samme for et annet barn uavhengig av hvor lite planlagt det var eller hemmelig. Jeg hadde glatt tatt det barnet inn i egen familie. Om jeg kunne ha fortsatt forholdet til mannen avhenger av selve forholdet, hva vi to hadde sammen og når det hemmelige barnet ble unnfanget.

Anonym poster: e22601aa4d54349f32caa13e4a3858f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde blitt sjokkert og undret på hva grunnen til at jeg ikke fikk vite det før,vis han ikke viste d slev blir jo det ett felles sjokk. vis han med vilje unlater å fortelle dette,må man jo tenke på hva annet har han løyet om..men kansje grunnen var at han ikke ville miste deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...