Gå til innhold

Anettes treningsdagbok


Adele

Anbefalte innlegg

Hehe, man må bare starte. Mest sannsynlig er du sterkere enn du tror :)

Du har helt rett Anette, må bare komme i gang, det er det ja..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt rett Anette, må bare komme i gang, det er det ja..

Hehe, jeg har ALLTID vært redd for å trene styrke pga alle de strie kara som henger på senteret. Men nå er jeg en av de som henger i det rommet der all time. Kun TO av øvelsene jeg gjør er på et annet rom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett Anette, må bare komme i gang, det er det ja..

Det jeg vil frem til er; klarer jeg, så klarer iallefall du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gange ca 9.3 km

Økt B

Knebøy 3 x 5 reps x 20 kg

Militærpress 3 x 5 reps x 15 kg

Markløft 1 x 5 reps x 25 kg

Franskpress 3 x 8 reps x 10 kg

Bicepscurl 3 x 8 reps x 12 kg

Planke 2 x maks x 33 sek

Det ble ingen fremgang i dag utenom på planken. Slitt litt med ørhet pga lite væske/mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er!

Hehe, skal sant sies at siste turen ned til og fra byen i dag ble i høyhælte sko og bakke - i regnet. Det var helt forferdlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal sant sies at siste turen ned til og fra byen i dag ble i høyhælte sko og bakke - i regnet. Det var helt forferdlig.

Ja høyhælte sko i bakke og regn høres ikke ut som noe man kan unne noen, selv sine verste fiender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg egentlig trene, men våknet til helt stiv kropp, og følt meg veldig pjusk i hele dag. Kan ikke bli syk, da jeg har en jobb å gjøre i helgen. Derfor legger jeg treningen på hylla i dag.

I morgen stikker jeg til legen, så er spent på om jeg får lov til å fortsette med styrke de neste ukene (gjøre et lite inngrep på rygg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg egentlig trene, men våknet til helt stiv kropp, og følt meg veldig pjusk i hele dag. Kan ikke bli syk, da jeg har en jobb å gjøre i helgen. Derfor legger jeg treningen på hylla i dag.

I morgen stikker jeg til legen, så er spent på om jeg får lov til å fortsette med styrke de neste ukene (gjøre et lite inngrep på rygg).

Ja ta deg en hviledag:) Lykke til i morgen, håper det går bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da, stakar lita. Men er nok lurt av deg å stå over treninga ja så blir du helt frisk.

God bedring frøken :)

Takk for omtanken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ta deg en hviledag:) Lykke til i morgen, håper det går bra!

Jeg gruer meg, helt insane. Sprøyteskrekk til tusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg, helt insane. Sprøyteskrekk til tusen!

Skal krysse fingrene for at det går bra! Du får bare tenke på at det er snart over, og at det er som regel mye mindre skummelt enn man tror!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Huff.. Nå har det blitt lite med trening. Så i dag gikk jeg til Kallerud.

2.8 km x tur/retur (altså, 5.6 km) i kulden.

Gikk oppom MX Sport, se om de hadde ullundertøy (for dette var en rimelig kald opplevelse!). Fant noe Devold. XS ble for stort. 16 år ble for stort. 14 år ble for lite. :fnise:

Etterpå blir det en gangtur på til sammen 3 km tur/retur, da samboeren og jeg skal på bursdags-/nissefest til en venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jula er her. Blitt lite trening i det siste, men i dag tuktet jeg meg til 30 minutter med Cardio Fitness, etterfulgt av 10 repetisjoner med utfall (8 kg manual), 12 repetisjoner med knebøy samt 8 repetisjoner med markløft.

Håper på en litt mindre bitende kulde ute, så jeg hæler ut med å gå til og fra trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...