Gå til innhold

Anettes treningsdagbok


Adele

Anbefalte innlegg

:hoho:

Knut kom hjem med en stor plate med stratos (den nye med smarties i) og kastet den foran meg på sofaen. Men jeg var flink og rørte ikke :nigo: Har blitt mye flinkere på sånne snop-greier, kjøpte en pose potetgull igår og har bare spist en neve derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimi har jo tilbud HELE tiden på godteri. Nå er det jo "Kjøp nyheten - få originalen"-tilbud der. Så fikk den Stratosen som du referer til, samt den vanlige. Tenkte å kjøpe med en Cola også, fant nemlig navnet mitt. Men fant ut at jeg droppa det. Brus er usunt, og ikke godt!

Ellers har jeg hatt en liten samtale med niesen min på 7 år på Skype nå. Tror hun tror at jeg er dinosaur i alder, for hun drev nemlig å forklarte meg hvordan man får videochat, hva man kan gjøre på Skype, hvordan man logger på, og hvor man finner programmet. Haha :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Kan jo være at hun nylig har oppdaget Skype selv da, og bare vil fortelle litt :) Unger er jo sånn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åkeii, jeg er back in game når det gjelder trening. Trent styrke mandag, onsdag, fredag og lørdag. Tirsdag hadde jeg egentlig treningsfri, men da var det så fint vær at jeg likesågreit jogget ca. 3.5 km etter jobb. Ettersom jeg jogget da i skogen, var det håpløst å stoppe opp, da ble beina og armene mine bomba ned av insekter (sikkert varme som tilkalte de - ikke vet jeg).

Nå sitter jeg hjemme, koser meg med en sunn og god smoothie. Noe jeg fortjener etter å ha trent 5 av 7 dager den uka her.

(Kan forresten legge til at jeg nå er støl i hver eneste kroppsdel - var kanskje litt hardt å gå på med en gang med styrkeøkter fire dager i uka etter å ha hatt mye treningsnekt etter ulykken i våres).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg ti på halv sju av at to fugler nærmest hadde kvitrekrig ute. Litt forbanna på det der og da, men det betyr jo bare at jeg kom meg litt tidligere i gang med dagens trening.

Dagens økt bestod av bryst/skuldre, samt litt glute. Begynner å se veldig resultater nå!

en3Kt87.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant frem første formbilde jeg la ut her (på side en), ser utrolig godt at bakdelen min er MYE større. Takk og lov muskler! :)

Virkelig gøy å se for min del - se at treningen har virkelig gitt resultater!!

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo meg på trening i dag at jeg har blitt den personen jeg selv hatet for ikke mindre enn 7 år siden.

Før var min filosofi at "en dag uten trening, er en dag med mening", og jeg gruet meg til gymtimer +++. Nå gleder jeg meg som en unge på juleaften til å jogge i skogen, og trener styrke fire dager i uka.

Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Hehe, det er hvertfall ikke den verste hatendringen du kunne ha gjort :P

Verre om du hater rasister, men endte opp med å bli rasist.

Eller hatet terrorister, og endte opp som terrorist :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sant nok..

Tok en økt til med samboer - 3.58 km gåtur. Skulle egentlig være joggetur, men er så pokker tett om dagen. Og ble dels kvalm etterhvert pga saltlaken Rema 1000 sprøyter i kyllingkjøttdeigen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har vært flink på bootytrening når ingenting lenger passer av klær.. Det som passer over rumpen, blir for stort ellers - og motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Pass på så du ikke får så stor rumpe at du tipper baklengs da ^^

Endret av Sakone
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært borte fra trening en liten stund nå etter at jeg løftet litt feil på en markløftøvelse. Ryggen har vært pain i snart to uker. Men tatt en gåtur og joggetur nå og da. Og tatt noen øvelser her hjemme når ryggen har vært ok.

Ellers orker jeg rett og slett ikke å trene i den sommervarmen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tenkte jeg å trene, men det var ikke klimaet ute enig i. Tropenetter to netter på rad tærer på søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så støøøl!! Trente i nærmere 1.5 time i går kveld. Godt å få kommet i gang litt igjen.

Begynt på en ny rutine nå, så håper på å få tonet kroppen litt. Drev tidligere med bulking.

Kjøpte inn noe frosne bær i går etter trening, så skal forsøke å få laget noe sunn is i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på vei ut døra, men så åpnet himmelen seg for fullt. Da blir det kardiotrening hjemme i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Herlig å komme igang igjen med joggingen. I kveld ble det en liten tur på 3.22 km på 27 min og 18 sek.

Estimert min/km - 8:29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg en høneblund på sofaen i ti minutters tid. Var så sliten og kjei. Men fant ut at jeg måtte ut for å jogge en tur.

6.50 km

54 minutter og 6 sekunder

8:19 min/km

384 cal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...