Orgazmo Skrevet 20. oktober 2012 #161 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har ligget med kona til to av mine beste venner. Dette var selvfølgelig FØR de ble sammen og vi var alle single og sugne. Ikke noe problem for noen av oss i dag. Det kommer litt an på hvilke holdninger man har til kropp, sex og hverandre. Prippenhet er ikke noe for meg. 2
Gjest Summers Skrevet 20. oktober 2012 #162 Skrevet 20. oktober 2012 Tror alle jenter føler seg truffet, om man har hatt 2 eller 20 partnere. For det er utrolig trist at dere ser på jenter som har det gøy når de er single som luddere og ikke kjærestematerial. Det har ikke falt deg inn at det er jenta som ikke ville være sammen med noen av de hu pulte? Hvorfor er det automatisk "ingen vil ha henne?" AB du skrev med her. Vi ser ikke på jenter som har det gøy som single som luddere. Men enkelte av oss(er flere i tråden som har sagt at de ikke bryr seg) er ikke like keene på å bli sammen med jenta om man har sett henne bli med en ny gutt hver kveld. Hun er sikkert like trofast som alle andre og ville aldri sagt at hun er "emosjonelt usatabil" som et par troll i tråden. Men det kjipe med slike tråder er jo at man lett kan såre folk, ser jo det samme når man skriver at andre egenskaper er turn off. Men som jeg skrev akkurat du har jo ingen grunn til å bli såret for det er ikke deg det snakkes om når det snakkes om tøser.
Sweet77 Skrevet 20. oktober 2012 #163 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har ligget med kona til to av mine beste venner. Dette var selvfølgelig FØR de ble sammen og vi var alle single og sugne. Ikke noe problem for noen av oss i dag. Det kommer litt an på hvilke holdninger man har til kropp, sex og hverandre. Prippenhet er ikke noe for meg. Gode poeng, begge deler. Med "moral" mente jeg holdning til svik og det å såre andre, ikke det å pule eksen til en venn i seg selv. Er forholdene slik at det er greit, så er det selvfølgelig greit
Gjest anonym Skrevet 20. oktober 2012 #164 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har ligget med kona til to av mine beste venner. Dette var selvfølgelig FØR de ble sammen og vi var alle single og sugne. Ikke noe problem for noen av oss i dag. Det kommer litt an på hvilke holdninger man har til kropp, sex og hverandre. Prippenhet er ikke noe for meg. Prippenhet er ikke det samme som å være selektiv! Jeg er også glad i sex, men selektiv på hvem jeg har sex med. Å ha sex uten følelser, ligger ikke for meg. Jeg tror sex mister noe av nærheten, det initime, når der ikke er følelser. Hva er poeng i å ha sex med enhver er spørsmålet mitt Orgazmo? Navnet ditt her er kanskje en av dine forklaringer... Jeg hadde ikke likt at min mann hadde ligget med flere av mine venninner. Ts beskriver at hun var sammen med en som er kompisen til ts, men det spiller tydeligvis ingen rolle for henne, hun vil jo bare ha egen nytelse, ha det gøy! Og ts selv da...er du en god kompis som har deg med henne som den største selvfølge i verden, etter bruddet? Det handler om respekt og grenser for hverandre. Flyter grenser ut, opphører også følelsen av å føle sterkt for noen, av å føle seg "utvalgt", spesiell osv. Da handler det til slutt om bare egen nytelse, ergo : man blir kynisk som jeg nevnte i et av mine tidligere innlegg her idag. Jeg tror mange som ligger rundt, blir følelsesmessig avstumpet etterhvert. Følelsene henger ikke med i handlingene som er initime, men som ikke lenger blir intime fordi man ikke har noen grenser på hvem man ligger med. Man styres bare av egen lyst og "skrur av" følelsene. Ikke rart mange blir forvirra idag, kyniske, og ikke klarer å gå inn i et forhold...Det værste er at mange tror det skal være sånn, det har blitt akseptert...Å ha sex etter bare et par møter, eller ett for den slags skyld, ødelegger det som skal være en terskel for nærhet. Jeg er overbevist om at det ikke gagner noen å ligge rundt, tvert imot, jeg tror de fleste tar skade av det. Det gjør noe med ens egen integritet og selvrespekt. Det er ikke uten grunn at mange som opplever utroskap, føler seg tråkket på, nedverdiget...det handler om å ha litt moral i bunnen i forhold til seg selv og andre. Jeg kan ikke få sagt dette nok, det er så mange som er ute å kjøre idag følelsesmessig pga utsvevende livsstil, null grenser i forhold til sex osv...
Gjest Chloè Skrevet 20. oktober 2012 #165 Skrevet 20. oktober 2012 AB du skrev med her. Vi ser ikke på jenter som har det gøy som single som luddere. Men enkelte av oss(er flere i tråden som har sagt at de ikke bryr seg) er ikke like keene på å bli sammen med jenta om man har sett henne bli med en ny gutt hver kveld. Hun er sikkert like trofast som alle andre og ville aldri sagt at hun er "emosjonelt usatabil" som et par troll i tråden. Men det kjipe med slike tråder er jo at man lett kan såre folk, ser jo det samme når man skriver at andre egenskaper er turn off. Men som jeg skrev akkurat du har jo ingen grunn til å bli såret for det er ikke deg det snakkes om når det snakkes om tøser. Jeg har egentlig visst , men fortrengt at dere ser sånn på jenter. Jeg kan nevne minst 5 gutter jeg har sakt nei til fordi "han kjenner jo han, å han kjenner henne, å da kommer hu til å si det til han å han kommer til å synes jeg er et ludder",når jeg egentlig har hatt lyst. Så da blir jeg straffa fordi jeg er singel . Å det er jævlig synd. Jeg er verken et ludder eller dårlig kjæreste fordi du kanskje ser meg ute annenhver helg med en ny gutt. Jeg tørr påstå at jeg er den beste kjæresten du kommer til å ha, så hvis du skal avvise meg pga det så er det jo bare synd for deg. Men, gjen, jeg ser hva dere sier, for jeg vil heller ikke ha en mann som har pult annenhver kvinne vi møter på, men han er det litt vanskelig(ere) å finne.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #166 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ble sammen med et såkalt ludder. Brant meg godt der ja. Gjett om hu rota rundt. Anonym poster: 2f8a9f819dea3b116507525c094c5cfc 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #167 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ble sammen med et såkalt ludder. Brant meg godt der ja. Gjett om hu rota rundt. Anonym poster: 2f8a9f819dea3b116507525c094c5cfc Sånn går det når du lar deg påvirke av klandringskommentarene til jenter i stedet for å bruke sunn fornuft. Anonym poster: 0983cd005a736cc341ef7bc1655f8d02
Gjest Summers Skrevet 20. oktober 2012 #168 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har egentlig visst , men fortrengt at dere ser sånn på jenter. Jeg kan nevne minst 5 gutter jeg har sakt nei til fordi "han kjenner jo han, å han kjenner henne, å da kommer hu til å si det til han å han kommer til å synes jeg er et ludder",når jeg egentlig har hatt lyst. Så da blir jeg straffa fordi jeg er singel . Å det er jævlig synd. Jeg er verken et ludder eller dårlig kjæreste fordi du kanskje ser meg ute annenhver helg med en ny gutt. Jeg tørr påstå at jeg er den beste kjæresten du kommer til å ha, så hvis du skal avvise meg pga det så er det jo bare synd for deg. Men, gjen, jeg ser hva dere sier, for jeg vil heller ikke ha en mann som har pult annenhver kvinne vi møter på, men han er det litt vanskelig(ere) å finne. Nå er det jo ikke alle gutter som tenker som meg! Jeg tviler ikke et sekund på at slike jenter er gode kjærester, er bare at det å være løs gir lav status. Jenter driver jo med akkurat det samme, de ser jo på statusen til guttene selv om gutter med lav status sikkert er like gode kjærester som de med høy. Men ja jeg synes jo det er synd at du og andre jenter ikke kan ha sex med guttene dere ønsker å ha sex med i frykt for at du skal bli stemplet som tøs.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #169 Skrevet 20. oktober 2012 Sånn går det når du lar deg påvirke av klandringskommentarene til jenter i stedet for å bruke sunn fornuft. Anonym poster: 0983cd005a736cc341ef7bc1655f8d02 Anonym poster: 049aee077acb7f7a845f791ba37a1662
waco Skrevet 20. oktober 2012 #170 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har ligget med kona til to av mine beste venner. Dette var selvfølgelig FØR de ble sammen og vi var alle single og sugne. Ikke noe problem for noen av oss i dag. Det kommer litt an på hvilke holdninger man har til kropp, sex og hverandre. Prippenhet er ikke noe for meg. Og du føler at ektemennene deres føler det på samme måte altså?
waco Skrevet 20. oktober 2012 #171 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg ble sammen med et såkalt ludder. Brant meg godt der ja. Gjett om hu rota rundt. Anonym poster: 2f8a9f819dea3b116507525c094c5cfc I følge kvinnene her det visst en myte at ludderdamer har høyere risiko til å være utro? 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #172 Skrevet 21. oktober 2012 I følge kvinnene her det visst en myte at ludderdamer har høyere risiko til å være utro? Javisst er dette bare en myte. Bare en hel del tilfeldigheter :-) Og folk endres selfølgelig over natta. Nei. Sluts will be sluts. Anonym poster: 2f8a9f819dea3b116507525c094c5cfc 2
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #173 Skrevet 21. oktober 2012 Til de som trenger en forklaring på hvordan det tenkes i denne tråden: "Men’s natural preference for sexual faithfulness and loyalty in women means that many will reject women who exhibit behaviors that contraindicate for that. A woman’s sexual history serves as a proxy, or indicator of future behavior. It is not perfect, but men can and do make use of this information when selecting partners. This does not mean that a promiscuous woman cannot find a mate, but it does mean that the pool of men from which she may select has shrunk dramatically. A woman may say, “I would never want a guy who felt that way,” and that’s perfectly legitimate. Still, it’s important that she understand the effectiveness of various sexual strategies in mating so that she may make informed decisions."
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #174 Skrevet 21. oktober 2012 håper for hennes del at hun slipper å bli sammen med en person som trenger å skrive en så dust post som denne for å få "svar" på om han skal satse på et forhold fordi "potensiell" ny dame antagelig er et ludder. for en teit og barnslig måte å omtale en man liker på.. hva med deg sjøl: PUDDING!! Anonym poster: f1bcb130773bce5e7713e1a8572b1d0c 1
Gjest anonym Skrevet 21. oktober 2012 #175 Skrevet 21. oktober 2012 Kommenterer denne delen av svaret ditt: Her har du et meget godt poeng. Der mange kvinner - OG menn - har noe å lære av den mannlige kodeksen som finnes i en del kameratmiljøer: "Pul gjerne rundt - men IKKE med eksen til kameraten". Det er "hellig" område. Av respekt for kameraten. Greier man ikke ha såpass respekt for de man bryr seg om, så har man heller ikke særlig respekt for seg selv. Jeg stiller ikke spørsmålstegn når det kommer til hvor mange ONS en mann eller kvinne har hatt. Antall ONS handler ikke nødvendigvis om moral. Måten du orienterer deg i dette landskapet på, derimot, handler om moral. Akkurat som i alle andre livets spørsmål, der du kan velge å såre eller la vær, velge å gå bak ryggen på noen eller la vær, velge å svike noen eller la vær - samme hvor lyst man har. Jeg syns måten en person forholder seg til disse spørsmålene på, også ved valg av engangs-knull, forteller mye mer om enn persons integritet enn antallet. Uavhengig av kjønn. Så mye at det ville vært avgjørende for om jeg skulle satset på et forhold eller ikke. Bra svar!
Gjest + Carnage + Skrevet 21. oktober 2012 #176 Skrevet 21. oktober 2012 ts - Vet denne potensielle kjæresten hvordan du omtaler henne? 4
IcarusXI Skrevet 22. oktober 2012 #177 Skrevet 22. oktober 2012 Ja, det gjør de. Det er det, ikke at kvinner ligger med mange menn, som er problemet. "Å ikke dømme kvinner" vitner ikke om en mann uten krav eller muligheter på sexmarkedet. Det vitner bare om en mann som har selvtilliten plassert i pikken istedenfor i integritet og en selvstendig tenkende hjerne. At det er mange av dere gjør det ikke mer riktig, tvert om, det bare understøtter deres integritetsløse karakter, der dere er avhengige av steinalderflokkens anerkjennelse for å føle dere som "menn". Dessuten står dere for videreføringen av et betydelig moralsk forfall. Som ikke går på seksuell frigjorthet, men på den middelalderske forestillingen om at det er OK å sette halve jordens befolkning i et bur der de undertvinger sine seksuelle behov. Og på å videreføre fordømmelsen av de som er modige nok til å bryte ut av det. Kvalmende, Tom, du gjør deg til en bitte liten mann. Jeg tror jeg liker deg 1
hermoine Skrevet 22. oktober 2012 #178 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg var vel et ludder da jeg var yngre, før mitt første forhold. Klarte meg i 2 år uten å være utro. Ble sammen med en annen etter det og klarte meg også videre i 2 år uten å være utro. Nå er jeg singel igjen, og ja, jeg liker sex og tar sjangsen om den byr seg. Men når jeg var i forhold, så fikk jeg jo sex når jeg ville omtrent. Da jeg var singel/nå, så får jeg jo ikke det, og siden jeg er en kåting så ender det fort opp med at jeg blir med noen hjem. Er ikke så enkelt å finne seg en pulevenn, selv om det egentlig hadde vært best Nå er ikke jeg henne, men jeg tror det er litt forskjell på å bare ville ha sex, og å ha spenning når man har sex med flere forskjellige. Elsker man spenningen ved å ha sex med randoms kan det jo fortere skje at man er utro tror jeg.... At hun hadde kjønnsykdom er jo litt kjipt da, hun bør jo bruke kondom uansett. Du får bare prøve å bli bedre kjent med henne, hvis du vil ta sjangsen... Så kanskje dere kan snakke om det. Hvis det ikke er et problem for deg at hun var et "ludder" så er det jo bare å kjøre på da... Du har dine egne grenser, ingen skal sette de for deg. 1
hermoine Skrevet 22. oktober 2012 #179 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har ligget med kona til to av mine beste venner. Dette var selvfølgelig FØR de ble sammen og vi var alle single og sugne. Ikke noe problem for noen av oss i dag. Det kommer litt an på hvilke holdninger man har til kropp, sex og hverandre. Prippenhet er ikke noe for meg. bestevenninna mi hadde sex med min ex. Jeg gir så faen i det Sånne ting fins det ikke noe fasit på. Dog ble samme venninnen sint da hun fant ut at jeg hadde hatt sex en gang med hennes kjæreste (2 år før de ble sammen. De kjente ikke hverandre engang på den tiden) En annen venninne hadde en gang fail sex (han fikk den ikke opp, så de ga opp) med en fyr. En annen venninne var litt på flørtern med han i ettertid. Og venninne 1 var da så forbanna fordi HUN hadde jo "hatt sex" med han først, da kunne ikke noen av hennes venninner ha det... Hun har dog ikke tenkt å ha sex med han igjen, og heller ikke tenkt å prøve å bli sammen med han eller noe heller... Man lager bare problemer ut av sånt selv... det er litt merkelig at man har lov til å "holde av" bestemte folk, så de blir off limit for en gjeng utvalgte mennesker xD 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #180 Skrevet 22. oktober 2012 Merkelig problemstilling. Svært mange menn er luddere, men man hører sjelden kvinner klage over dette? Er det noe med menns sårbare ego som gjør de mindre i stand til å takle en kjæreste med mer erfaring enn dem selv? Anonym poster: a0d8354201343168c830aeb1322a7431
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå